pondělí 14. ledna 2013

Nejstylovější uživatelka VotočVohoz

Ahoj :)
Dneska jsem si všimla téhle zajímavé soutěže na stránkách Votočvohoz a tak jsem se hned musela zúčastnit.. :)
Jde o soutěž outfitů a celkového stylu pěti vložených fotografií, z nichž na každé musí být alespoň 1 kus oblečení z VotočVohoz, ze secondhandu, z druhé ruky, nebo vlastní výroby. Protože sama na této stránce nakupuju docela často, nebyl pro mě problém najít 5 soutěžních outfitů.

Pokud budete mít minutku čas, můžete pro mé outfity hlasovat zde:
http://www.votocvohoz.cz/blog/134-soutezime-stylove/contestants/194-nicca
Předem Vám moc moc moc děkuji za podporu :)


1. outfit je ze srazu blogerek ve stylu pin up. Tílko je z Ann Christine, ale sukně je z druhé ruky - nesmrtelná sukně po mamince. Navíc jak se tak koukám, ponožky jsou nejspíš sestřičky :D
2. outfit obsahuje kromě starých maminčiných bot taky fuchsiové punčochy koupené na Votočvohoz.


3. fotografie je z outfitu "Barbie is a bitch" a obsahuje moje DIY punčochy, na jejichž potisk jsem psala návod tady: DIY legíny s potiskem
4. outfit opět obsahuje kousek z VotočVohoz, a to tělové legíny.


 5. outfit je jeden z mých oblíbených.. Kromě jiných zajímavých doplňků obsahuje neonovou košili koupenou přes Votočvohoz.

Doufám, že se Vám outfity líbí a shrnutí co vše lze koupit na stránkách Votočvohoz Vám bude užitečné. :)
Mějte se krásně,

Nicca :*

8 komentářů:

  1. 1.,2. a 3. jsou úžasnýý:))) Ty legíny s těma křížema jsou moc pěkný!:) Taky bych si takové nejraději udělala ,jenže jsme moc líná:D
    PS. Máš moc hezký blog:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Děkujii, já se tímhle bavím když nemám co dělat, to jsem pak ráda i za barvení legín :)

      Vymazat
  2. Ten první se mi líbí nejvíc. Strašně moc ti to sluší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji moc :) Taky ho mám nejraději. Jen škoda že nemám čas nafotit do soutěže něco lepšího (probíhající zkouškové..) mám už i pár lepších sekáčových kousků

      Vymazat
  3. Ten pin up styl ti dokonale sedne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky ho mám strašně ráda.. Jen ty účesy jsou časově náročné :D

      Vymazat
  4. Bože, ten první outfit je super! Vážně jsi jako Pin Upka úplně dokonalá. Ale jaktože jsem nevěděla nic o pinup srazu? :-( Budu dnes celý den smutnit, doufám, že příště mě pozvete :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme na FB skupinu Ostravských blogerek https://www.facebook.com/groups/584588908233738/
      Tam určitě všechny další srazy budou :)

      Vymazat