pátek 15. února 2013

outfit - Sweet Valentine

Včerejší den jsem se probudila romanticky naladěná a tak jsem si hned do školy vzala tenhle sladký outfit :)


Krajkové tričko mi před pár dny přišlo z Votočvohoz (jinak Tally Weijl), mašlička DIY a náramek jsem dostala od sestřičky na svátek.
Bílé tílko je z Gate, kalhoty Amisu (New Yorker), boty neznačkové.


Protože venku stále mrzne, k sukni jsem se neodhodlala.. :) 
Navíc jsem si vzala svetr (Kik), kabát, rukavice a na chvilku i čepici.


Po škole jsem se stavila nakoupit nějaké čokoládky a pak za přítelem. Ten mi uvařil špagety a spolu jsme pak koukali na romantickou komedii "Na sv. Valentýna" a cpali se sladkostma. :)



Další super Valentýnská věc byl můj swap (výměnný balíček s překvapením) s jednou neskutečně milou slečnou - Niky. Všechno podrobně popíšu v dalším článku. :)

A co Vy, jak jste si užili Valentýna? Nebo patříte k těm, co podobné svátky v lásce nemají?

5 komentářů:

  1. Nebo patříme hlavně k těm, co ne a ne zakopnout o někoho druhého pohlaví. XD Líbí se mi kombinace hnědé a růžové a ty brýle ti strašně sluší (závist).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii.. Jak vidíš tak já zase takovou lásku k mým brýlím nechovám (viz mé useknuté hlavy z fotek) :D

      Vymazat
  2. Já jsem si Valentýna maximálně užila, zatím nejlepší co jsem prožila :)

    OdpovědětVymazat
  3. krasny top! a ta maslicka k tomu :)

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovědětVymazat