pátek 1. března 2013

ice cream outfit

Na návštěvu japa shopu v Praze jsem si nemohla vzít nic jiného, než tohle kawaii (rozkošné) tričko se zmrzlinkama. :)




Na tričko jsem narazila na Votočvohoz a je snad úplně nepoužívané.. prostě nádherné.
Značka trička Fishbone (New Yorker), kalhoty H&M, botičky neznačkové.
K tomu na ven hnědý svetr a kabát - stejné jako u minulého outfitu.


Jak vidíte, tak poslední dobou se mi tyhle sladké barvičky, motivy a další věcičky líbí čím dál tím více.. Dokonce začínám přemýšlet o nějakém tom oblečku ve stylu japonských lolit, ale možná je dobře že na něj nemám finance.. Přece jen nakoupit si plno drahých nezbytností na to abych se v nich jednou vyfotila a zašla si v tom jednou za čas na nějaký sraz je asi zbytečné.
Inspirovat se ale nechám moc ráda a snad se mi podaří některé prvky přenést i do běžnějších outfitů. :)

A tohle tričko se zmrzlinkama mi částečně tu roztomilost vynahradí. :)

14 komentářů:

  1. http://eeverywomen.blogspot.sk/ Ahoj pozyvam ta na moj blog lenze neviem ako začať :D:D niekto zatial nečita moje posty :/ inak krasny outfit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. giveaway je fajn nápad, ale měla bys uvést kdy končí ;)
      Jinak děkuji

      Vymazat
  2. To tričko je roztomilé :) a moc ti to tu sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tričko je nádherné :) a outfit je hezky sladěný :) ráda bych tě pozvala na mou giveaway :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Aw, to tričko je super, zdá se mi to, nebo je to natištěné třpytivě? Mně se roztomilá trička strašně líbí, ale pokud nemají aspoň trochu halenkový střih, tak mi nesluší :/ Tobě ovšem ano :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Vršek zmrzlinek je opravdu třpytivý :)

      Vymazat
  5. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even lookbook if you want...just let me know :3 <3


    NEW POST UP!


    www.OntoMyWardrobe.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you,
      I don´t have this applications, so we can just follow each other :)

      Vymazat
  6. rozkošené tričko :))

    inak mohla by som ťa poprosíť o pomoc? :) potrebujem zistiť ako sa na stránku nadtsvauje Google Friend Connect ( follower) vôbec si s tým neviemd ať rady, tak možno by si mi s tím vedele pomôcť :) (ak by si mi vedele apomôcť poprosila by som ťa aby si mi odpísala na web)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a píšu na blog :)

      Vymazat
    2. Ahoj aj mne to prosím napíš
      lu3ka.blogspot.sk

      Vymazat
  7. http://oblecenie.bazos.sk/inzerat/23670998/tricko-dobra-cena.php

    OdpovědětVymazat