sobota 13. dubna 2013

outfit na konec chladných dní

Abych se ještě rozloučila se svými hřejivými mazlíčky na nohy než je před létem uložím hluboko do skříně, vzala jsem je ještě naposledy na procházku.. :)

tílko H&M, legíny Votočvohoz, návleky Sexy-kostýmky.cz, boty Mixer + černá sukně Dimensione Danza (pod tílkem)

A teď už si konečně začínám užívat sukní, punčoch a svých barevných jarních kabátků. :P

kabátek GATE, šáte Avon
A co Vy, jak si užíváte pozdní začátek jara? :)

12 komentářů:

  1. Ja sa takisto nechcem vzdať svojich zimných čižiem, no budem asi musieť. Ináč u mňa na jar vyhráva koženka! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si na koženku zatím netroufla. U ostatních se mi sice líbí, ale sama si nakonec vždycky raději pořídím kabát :D

      Vymazat
  2. No, jestli se někdy zbavím tohohle husného nachlazení, tak se obávám, že budu chodit v kabátu pod kolena do konce května T_T. Předpověď na následující měsíc mě odrovnala. T___T

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už bych chtěla zimní kabát pověsit do skříně a vytáhnout ho až další zimu.. Ještě si musím do čtvrtku užít sluníčka a pak si jen přeju aby se předpovědi s těmi dešti mýlily :D
      A Tobě hlavně přeju brzké uzdravení, snad Tě to teplo v příštích dnech spraví :)

      Vymazat
  3. ja som si tiez kuupila na jar farebny kabatik :)

    pozívam ťa na moj novy blog :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Je to krásný look ale ty boty se mi nelíbí..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to jsou jen návleky na nohy, boty mám černé kotníkové :) Ale právě na ty chlupatinky já jsem ulítlá :)

      Vymazat