sobota 21. prosince 2013

Vánoční nehty - stromečky

Už se nemůžu dočkat Vánoc a tak se jen cpu cukrovím, pouštím si vánoční písničky a vymýšlím vánoční zdobení nehtů a podobné blbosti..
Před pár dny jsem se rozhodla vyzkoušet nějaké jednoduché zdobení nehtů a nakonec zvítězily zlaté nehty zdobené třpytivými stromečky.. Je to neskutečně jednoduché a vypadá to kouzelně. :)


POSTUP: Nejdříve jsem nehty nalakovala podkladovým lakem a dvěma vrstvami zlatého laku Miss Sporty (Clubbing Colours 312). Nechala jsem jej zaschnout, nalepila lepící pásku do tvaru "stromečku", přelakovala bezacetonovým lakem Nailee a než lak zaschnul, namočila jsem nehet do glitrů Nailee. Pak jsem lepící pásku sundala a stromeček byl na světě. :)
Nakonec jsem nehty přelakovala opět rychleschnoucím bezacetonovým lakem a na špičku stromečku jsem přitiskla kamínek z karuselu.




Pokud si stejně jako já netroufnete na kreslení vloček a podobných složitostí, můžete zkusit na Vánoce něco takhle jednoduchého. :) 

Přeji kouzelný předvánoční víkend,
Nicca

22 komentářů:

  1. To je krásný, mít na to tak nehty. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že tohle vypadá nádherně i na krátkých, určitě by Ti slušely :)

      Vymazat
  2. Pěkné! Já už se tak těším až si svoje glitry na nehty příští týden vyzvednu. Dá se s nimi kouzlit. Zítra budu mít na blogu taky inspiraci na vánoční nehty, tak se můžeš stavit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, tak to jdu hned mrknout :) Glitry jsem si taky strašně moc zamilovala, akorát teď kvůli Vánoc pořád používám jen ty zelené :D

      Vymazat
  3. Ty zelené glitry jsou nádherné!:)

    OdpovědětVymazat
  4. To se ti opravdu povedlo, moc hezké :) šikulka ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc povedené! ;-) Já bych možná pleskla ty kamínky na všechny nehty... i když, aby to zase nebylo přeplácané... teď nevím. :-) Každopádně se mi to líbí i takhle. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ehm,, já jsem na to asi byla líná :D Už tak jsem přemýšlela udělat stromečky jen na některé nehty, ale to nebylo ono :D

      Vymazat
  6. moc se ti to povedlo :) já jsem také chtěla dělat stromeček, nakonec jsem z něj ale udělala Santovu čepici :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad tím jsem taky přemýšlela, ale nakonec jsem udělala naopak ty stromečky :D Mohla bych ale zkusit i tu čepici, to taky musí být hezké :)

      Vymazat
  7. Jé, ty jsou roztomilé a přitom dost jednoduché!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, kdyby byly složité tak by to v mém podání byla katastrofa :D

      Vymazat
  8. Fantastic!
    Merry Christmas!

    Diana
    www.dianacloudlet.com

    OdpovědětVymazat
  9. wow, to jsou teda nádherné vánoční nehty! jsi moc šikovná :)

    OdpovědětVymazat