pondělí 26. listopadu 2012

Barbie is a bitch!

Dnešní outfit je opravdu pestrý...
Hlavním kouskem je tohle super tričko, které jsem dostala od přítele - má skvělý vkus, nemyslíte? :D


K tomu jsem si vzala slibované DIY punčocháče s křížema a pro oživení výrazně modrou sukni z Terranovy.


Co se týče doplňků, pokračovala jsem v černé barvě - náramek a velké kožené hodinky, které jsem dostala jako dárek od strejdy. :)

Měla jsem dneska dost času, a tak jsem si pohrála ještě i s nehty:

 
Nalepovací kamínky jsou z Kiku, ale dají se sehnat i v různých drogeriích (často ale nejsou nalepovací).

Kamínky jsem jen nalepila na černý lak a nakonec jsem nehty přetřela průhledným lakem, aby kamínky lépe držely. Zabere to pár minut a výsledek opravdu stojí za to! :)
Kamínky vypadají stejně zajímavě i na jiných barvách laku.. Sama mám ráda například světle růžové, nebo tělové laky, semtam s několika kamínky.

A tady už výsledný outfit i s punčocháčema:



15 komentářů:

  1. Opravdu pěkný outfit! :-)
    A ty máš moc dobré DIY! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :) Plánuju už další s legínama, límečkama a dalšími doplňky :)

      Vymazat
  2. tričko je super :D a strašně se mi líbí ty nehty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Kamínky se dají koupit kolem 25Kč a obyčejný lak s nimi vždycky krásně vynikne.. Doporučuju na jakoukoliv akci, kromě mytí nádobí :D

      Vymazat
  3. Love the tights; and how the outfit compliments your great figure and your sexy legs. And I love how your black nails and the super-tough looking watch add a touch of 'don't f--- with me'-attitude. Will you be my bad-ass pinup girl ? :-)
    Kisses.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks.. Your comments are always the most interesting and cheering :)
      And I just love the women´s options to look like a princess one day, and like a rockstar another day - But I don´t often (or maybe anytime) look like bad-ass or pinup girl :D

      Vymazat
    2. Not true. Your 'Pin Up' post of 4th November proves it.
      Your pin-up inspired look in that post had it all: A look that was both sweet and beautiful, and had a sexiness that was playful and never 'too much'.
      And in your latest 'Barbie is a bitch' post, you add edge and attitude.
      So whether you like it or not, you ARE my favorite bad-ass pinup girl :-)

      Vymazat
  4. Moc se mi líbí ty hodinky, legíny a nehty!♥ Moc ti to sluší :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, jsi kočka! A ty punčochy - super!

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo, super outfit! Docela se mi líbí ty hodinky. :) K tomu zbytku se vlastně perfektně hodí. Já sama bych ale takové asi nenosila. Nemám skoro nic, k čemu by takové hodinky seděly. Letos jsem ale k narozeninám dostala jedny nové od Longines a musím říct, že třeba ty se hodí skoro ke všemu. Teda alespoň z toho, co nosím já. :)

    OdpovědětVymazat