neděle 16. prosince 2012

Fashion Crossroad

13. -15.12. 2012 se v Ostavě konala prodejní výstava nezávislé módy Fashion Crossroad.
Sama jsem se v sobotu šla pokochat neobvyklými doplňky a zasmutnit si, že mé výdaje nejsou neomezené. :D

Narazila jsem na plno nových prodejců a ty nejzajímavější z nich Vám chci představit. Přesto, že výstava byla plná orientálního oblečení, zaměřila jsem se pouze na doplňky.

Nejvíce se mi líbil stánek se steampunkovými šperky Tik Tak Jinak. Tedy brože, náhrdelníky, náušnice, prstýnky i náramky využívající staré hodinkové strojky ke vzniku nových, originálních kousků.
Pokud se Vám něco zalíbí, výrobky najdete na www.fler.cz/tiktakjinak nebo na www.sashe.sk/tiktakjinak.


Vlevo prstýnek s jelenem (180,-), který jsem si skoro koupila :D   Vpravo krásné "hodinky" (do 500,-)
Evushaa - další stánek od kterého jsem se nemohla odtrhnout. Byl plný naprosto originálních šperků. Styl se těžko popisuje, každý kousek byl jiný a neobyčejný. Najdete ho na www.fler.cz/evushaa, ale v té záplavě šperků se budete ztrácet.. :)


Moje nejoblíbenější z vystavených šperků - vlevo sada s krajkama a kytičkama, uprostřed prstýnky,
vpravo náušnice s Gejšou a náhrdelníky - s jelenem a nejspíš nějakou kostí,nebo mušlí :)

 Dalším nepřehlédnutelným stánkem byl obchůdek Samodiva s nádhernými čelenkami do vlasů. Jejich stránky jsou www.samodiva.cz.


Loknok design se mi zalíbili především díky originálním náušnicím ve tvaru dortíčků, židliček a lustrů. Stránky www.loknok.cz.


Ve stánku se šperky z polymerové hmoty jsem si také vybrala náušnice(100,-) a dokonce i sadu s náhrdelníkem (250,-), které bych ráda vlastnila. Prodejcem je Martina Dědková, www.fler.cz/babkaMD.
 
Nahoře náušnice ve tvaru srdíček a pod nimi krásná sada se vzorem hodin
 Tak a teď jeden známější stánek, který vídávám na každém hudebním festivalu a pokaždé jsem si od nich chtěla koupit něco naprosto ulítlého - Kompot..


Minulý rok jsem přemýšlela nad badmintonovými míčky, letos se mi zalíbily plexi přívěšky ve tvaru pistole, netopýra a sobů a náušnice ve tvaru rubikových kostek.. Když jsem se navíc dozvěděla, že kostky jsou funkční, už jsem nemohla odolat. :)
A protože jsem měla zrovna outfit laděný do fuchsiové, mezi přívěsky zvítězil růžový netopýr, který se mi skvěle hodí.
Stránky www.kompot-info.cz.


 Ano, jsou šílené, ale to se mi na nich líbí ;)


Vyfocených mám ještě pár dalších stánků, ale tyhle u mě naprosto zvítězily. Doufám že příspěvkem potěším ty z Vás, kteří milují nezávislou módu, ale akce se sami nemohli zúčastnit. Byla by škoda přijít o tak krásnou podívanou. :)

Přeju Vám hezký start do nového týdne,

Nicca

5 komentářů:

  1. Ťik Tak Jinak je tradice, škoda že jsem tentokrát sháněla věci jen v konkrétních barvách, takže jsem si nic nevybrala... :/

    ...a stejně bych raději brala tu zbraň na krk! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já bych si nejraději vybrala z každého stánku něco..nakonec jsem si vybrala ty dvě nejlevnější věci :) A s tou zbraní souhlasím, je geniální.. Možná jsem ji měla brát spíš než netopýra, ale ta barva.. :D

      Vymazat
  2. tyhle enevty mam nejradsi :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  3. Mám dojem, že jsem je všechny viděla na posledním Code:Mode a u většiny taky nemohla odtrhnout oči. :) Ty náušnice ála Rubikova kostka jsou geniální. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí a strašně zvědavá na reakce okolí až s nima někam vyjdu :D

      Vymazat