pondělí 25. března 2013

zajímavé sweet účesy


Našla jsem pro Vás pár nenáročných a opravdu zajímavých účesů převážně pro různé sweet styly. 
Tedy copánky, mašličky, efekty šněrovačky.. 

Ve svém okolí jsem žádný z těchto účesů ještě neviděla a tak se těším, až je budu sama nosit. :)


  • První účes - mašle z vlasů je doplněna o fotonávod. Tímto účesem rozhodně zaujmete a navíc se s ním vůbec nenadřete. :)


  • Dalším účesem je pletený cop, zahnutý pod vlasy a sepnutý tak, že tvoří efekt náročnějšího drdolu.. Opět neskutečně lehký. :)



  • Další účes se tvoří podobně jako francouzský cop - co chvíli přidáte k pletenému copánku pramínek. Zajímavost je ale v provedení jen z části vlasů, jelikož takto to daleko více vynikne. Tady je lepší nechat si účes uplést od kamarádky.


Více účesů po rozkliknutí celého článku.. ;)



  • Další účesy jsou sice vytvořeny pro děti, ale dají se použít také k mnoha sladkým a romantickým módním stylům.




Efekt šněrovačky se také v trochu jiném podání může změnit v opravdu sexy účes a opět nejde o nic příliš složitého. Bude potřeba jen o něco více gumiček do vlasů. :)
U některých účesů ale doporučuji spíše nechat si je udělat od kamarádky, bude to mnohem jednodušší.


  • A nakonec účes s potřebou většího množství gumiček. Vzhledem k tomu že je umístěn na přední straně hlavy, zvládnete jej určitě i bez pomoci. :)


Doufám, že se Vám tipy na účesy líbí a už některý z nich zkoušíte před zrcadlem. :)

10 komentářů:

  1. Mašle se mi hrozně líbí, ale je pro delší vlasy:( uplně mě to štve :D ...

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi ta mašlička,ale mám na to moc jemné vlasy, zkoušela jsem a vůbec mi to nedrželo. Vlastně se mi nejvíc líbí první tři účesy. :) Hezké!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím já mám problém taky, hlavně když je mám po výživě z kokosového oleje, to úplně vyklouzávají.
      Ale stačí troška tužidla, natupírovat, vytvořit účes a nakonec ještě přelakovat :)

      Vymazat
  3. Tá mašľa je super :) Skúšala som už dávnejšie :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mašličku už jsem zkoušela a docela se povedla :)

    http://smilethess.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Jó, možná za 5 let... XD Někdy jsou krátké vlasy vážně k vzteku :)

    OdpovědětVymazat