sobota 28. prosince 2013

Sváteční nehty

Tak jak jste si užili Vánoce? Já krásně a už se zase nemůžu dočkat Silvestra. :) 
Už přemýšlím co nachystat za jídlo, jaké pití koupit nebo co si vytvořit na nehtech.. Dnešní fotky jsou jednou z jednoduchých elegantních a svátečních možností, které jsem si nakonec vytvořila na Vánoce. Ale i na Silvestra jsou podle mě super. Navíc ta barva se dokonale hodí k mé krvavě rudé rtěnce Artdeco. :3


Nejdříve jsem použila průhledný podkladový lak z Avonu, pak 2 vrstvy zlatého laku Miss Sporty a nakonec kousek od okraje tmavě rudý lak Rimmel a bezacetonový lak Nailee jako top coat. Prostě taková jednoduchá cesta ke svátečním nehtům. :)


No a nakonec musím říct že nehty vydržely překvapivě 4 dny v naprosto skvělém stavu (dnes se mi po pěti dnech odloupnul konec laku na jednom prstu). :D

Tak jak se Vám líbí? Plánujete na Silvestra něco podobně jednoduchého, nebo něco více extra? :)

29 komentářů:

  1. nádherné, opravdu se ti moc povedly :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle kombinace se mi moc líbí, šikula :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to krásné, nicméně bych to nezvládla ani náhodou :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aale, vždyť na tom vůbec nic není :) Je to tak jednoduché až se stydím :D

      Vymazat
  4. Nehty se ti moc povedly :D ja se s nehty chystam na velkuo akci smkartackem na zuby..Snad konecny efekt bude takovy jaky si predstavuju :D zaroven tak vyzkousim me trpytive laky ktere jsem nasla pod stromeckem :D
    http://www.kateandkateblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :) Tak to jsem zvědavá, určitě tady pak hoď odkaz :)

      Vymazat
  5. Krasne nehty - urcite taky planuju na Silvestra neco specialniho :)

    http://obsessionfor.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Nj, taky přemýšlím nad něčím více speciálním, ale rozhodnuto ještě nemám :P

      Vymazat
  6. Krásně sváteční. Tohle já bych nezvládla, já si neumím nalakovat nehty ani jednou barvou :D
    Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale určitě to zvládneš :) Dokonce ani levou rukou to nebyl vůbec problém, je to neskutečně jednoduché :)

      Vymazat
  7. Wow! Love the nails! They look amazing!
    www.minsbeautyequipment.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ten červený lak má perfektní krvavý odstín, který už dlouho sháním ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, je naprosto nej, až mi dojde kupuju znovu ten samý :D

      Vymazat
  9. Awesome Blog!! Happy New Year!!
    Can we follow each other on gfc/bloglovin?

    Enter my giveaway here:
    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/12/rosegal-international-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné!! Já mám na silvestra bílo-zlaté :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, zrovna na ně koukám u Tebe na blogu, ta kombinace barev je krásně elegantní :)

      Vymazat