úterý 11. února 2014

Valentýn s tahitským Monoï

Právě jsem si na Facebooku všimla, že na mé milované tahitské olejíčky Monoï je Valentýnská akce! :3
O olejíčcích jsem psala minulé léto v článku Pozdrav z tropického ráje a po celé léto to bylo mé mazadlo číslo 1. :) Ta vůně je něco neskutečného, člověk se na tom stává až závislým, ale přitom není k čemu to přirovnat. Možná mi to trošku připomíná jasmín nebo jemně vonící květiny, ale tu vůni si prostě zamilujete jako žádnou jinou.


No ale zpátky k věci - do 14.2. probíhá na eshopu Tahiti-tiare Valentýnská akce na sady 2 olejíčků nebo olejíčku a toaletní vody. Zkráceně pokud si koupíte s kamarádkou sadu 2 olejíčků, vyjde vás jeden jen na 200Kč (místo 249Kč). A pokud se s ním nemažete každodenně od hlavy až k patě, vydrží vám opravdu dlouho - z toho mého ještě pořád třetina zbývá. :P

Doufám, že alespoň někomu z vás jsem touhle informací udělala radost a přeji krásný den,
Nicca

17 komentářů:

  1. Tak toto vôbec nepoznám, ale vyzerá to krásne:) Smyslný pár, Sladký pár....Kokosové duo:) Mňam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem rozhodně pro smyslný pár - Tipanié je trošku výraznější vůně, ale hodně podobná vůni Originalu a Ylang Ylang jsem ještě nezkoušela.. Jinak bych si vybrala samotný asi Pitate (Jasmín), ale ten je v sadě se santalovým dřevem..
      Každopádně jsou naštěstí všechny vůně co jsem zkoušela hodně podobné, odlišují se jen mírně takže s žádnou nešlápneš vedle :)

      Vymazat
  2. Já je hrozně chtěla po tom, co je tak hezky popisovala vivi, šla jsme je naštěstí očuchat do kamenného obchodu a všechny mi hrozně smrdí :( jako ylang ylang, i ty s jinou vůní :( takže za mě fakt nic moc a zlatý samotný kokosák.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to snad není možné. Já jsem na té vůni Original úplně závislá a přijde mi že ji musí milovat všichni. :D Dokonce i přitel ji zbožňuje.. Zkusím ji někdy vzít na vyzkoušení kamarádkám co mi na ni řeknou, ale zatím se všem moc líbila. :)
      A máš třeba ráda vůně jako je jasmín? Protože ten já úplně zbožňuju a trošku mi přijde že je to v něčem podobné :)

      Vymazat
    2. Nemám ráda těžké květinové vůně jako jasmín a ylang ylang, spouští mi migrénu a vůbec tyhle vůně, které se spíš spojují se staršími ženami, babičkami občas, nemusím. Já byla přesvědčená o koupi, byla to víceméně náhoda, že jsem je ten den potkala a očichala a za sebe to doporučit nemůžu, zas co tak znám vkus mého okolí a rodiny jsem přesvědčená, že by nevonělo nikomu.
      Což je prostě individuální, můj milý zase miluje, když vylezu ze sprchy natřená klasickým kokosovým olejem:-)

      Vymazat
    3. Nj, o vkusu je samozřejmě vše :) Jinak Ylang Ylang jsem nezkoušela, ale jasmín i original mi od nich voní úplně neskutečně. Ikdyž mi voní právě i silnější jasmínové vůně, které si lidé často spojují s babičkama :D Ale tahle jasmínová má naštěstí blíže k tomu dětskému olejíčku a je taková jemnější (než například tuhé jasmínové Lush parfémy, to je opravdu silný jasmín).
      A kokosák taky zbožňuju, ale můj oblíbený je spíše Tropic od Saloosu než klasický.. Ale to je ještě silnější vůně než Monoi, akorát je ovocná

      Vymazat
    4. Ty já taky můžu, můj oblíbený je pomerančový (cokoliv pomerančového můžu), ale přítel miluje obyčejný kokos, navíc má víc použití, tak se to snažím střídat.

      Vymazat
  3. z této stránky jsem měla vanilkový parfém a tu vůni jsem jednoduše milovala, navíc jsem jí cítila intenzivně celý den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, já bych jejich toaletní vody taky ráda vyzkoušela.. Ty vůně jsou podle mě opravdu dokonalé a jestli navíc vydrží, tak není co řešit :3

      Vymazat
  4. Tak nějaký olejíček by se mi určitě hodil, vzhledem k tomu, že žádný nemám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Váážně? :O Já mám momentálně asi 5 olejíčků a střídám 3 z nich, protože by mě jen jedna vůně tak nebavila :D Čtvrtý mám na vlasy a pátý je z Avonu takový ten "suchý olej", který mi vůbec nesedí..
      Ale 3 z mé sbírky jsou právě kokosáky, což už o něčem vypovídá (počítám mezi ně i Monoi, když má základ kokosového oleje) :)

      Vymazat
  5. I would like to try these products, Nicca.
    www.minsbeautyequipment.com

    OdpovědětVymazat