úterý 8. července 2014

Magicky modré oční stíny Astor

Teprve nedávno jsem zjistila, že mi v barvách očních stínů opravdu skvěle sedí šedá, stříbrná a modrá.. Tyhle barvy jsem dříve nijak nevyhledávala (spíše naopak), ale když mě párkrát vizážistky nalíčily těmito barvičkami, zjistila jsem, že to prostě vypadá dobře.

A tak jsem tady s dalším mým oblíbencem v očních stínech, tentokrát v elegantní tmavě modré barvě.
Tyto stíny ASTOR Couture v odstínu č. 260 - Magic Night jsem dostala k recenzi od Krasa.cz a moc jim za to děkuju. :)


Na první pohled se může zdát, že nejde o barvičku na běžné nošení, ale opak je pravdou. Naposledy jsem si je vzala na uvítací párty v mé nové práci - k tmavě modrým šatům to byla moje jediná volba a udělala jsem dobře. :)


Barva sice určitě nebude sedět každému, ale pokud jste už alespoň trošku opálené (nebo máte zdravou barvu od přírody), pak se dá krásně kombinovat u vnějšího koutku očí např. s bílým stínem na celém víčku - konečný efekt vypadá projasněně a profesionálně (a rozhodně ne dětinsky nebo levně jako v případě kdy si jen napatláte na celé víčko samotný tento stín v hrubé vrstvě).


Stíny se prostě povedly a jejich INTENZITA se dá měnit tím, zda je nanášíte nasucho (viz fotka líčení) nebo namokro (viz fotka na ruce níže).


Nanášení je jednoduché a stíny hlavně vůbec NEPRÁŠÍ! Tzn. nemusíte se bát, že by vám vytvořily modré kruhy pod očima. :D
Přiložený aplikátor nepoužívám, protože štětce jsou prostě vždy lepší.. ale určitě se najdou i ti, kteří jej třeba na cesty ocení. :)

VÝDRŽ je naprosto bezproblémová, stíny se mi neslévají ani neblednou a chytají se do kůže hezky i bez použití báze.


 Takže když to shrnu, stínům nemám absolutně co vytknout a jsem s nimi moc spokojená. :)

A co vy? Byly jste už taky přesvědčené o tom, že vám něco nesluší (např. určitá barva) a nakonec jste si to oblíbily? :)

20 komentářů:

  1. Já dostala takovou menší paletku od Astor a je taky úžasná. Tyhle vypadají taky moc dobře, dříve jsem si myslela, že modrá je hrozná, ale naopak mi taky sedí. :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, mě to taky dost překvapilo když mi tolik vizážistek přidávalo do líčení modrou - a ono to vypadalo dobře. :D Ale naprosto nesnáším kolik lidí je schopno vzít si modrý stín a samotný ho namazat na celé víčko - bez jakékoliv další barvy, bez podkladu, bez rozetření do ztracena.. asi kvůli tomu jsem se modrých stínů dost děsila. :D

      Vymazat
  2. Ke Tvým hnědým očím náhodu musí modrá mooc sedět..♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Sice netuším jestli je to barvou očí, vlasů nebo čeho, ale je pravda že mi prostě sedí - spolu s šedou a stříbrnou opravdu skvěle. :) Ale jinak se v typech ostatních lidí moc nevyznám a nedokázala bych jen tak z fleku říct komu by seděla a komu ne.. :P

      Vymazat
  3. Pekný odtieň :) Ja som v poslednej dobe trochu zmätená, čo mi vlastne svedčí a čo nie, čo sa teda farieb týka. Zišla by sa mi nejaká vizážistka, čo by mi poradila a pekne ma namalovala a rovno aj niekto, kto by ma obliekol a život by bol hneď fajn :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nj, to je opravdu velké plus když se necháš párkrát nalíčit různými vizážistkami, trošku s nimi poklábosíš a díky výsledku zjistíš co Ti opravdu sluší.. :) Mi se tak třeba líbila Makeup School v Douglasu (psala jsem o ní) a naposledy taky akce pro blogerky od Parfums.cz.. Z obou jsem si něco o líčení odnesla :)

      Vymazat
  4. Tohle je naprosto úžasná barva a moc se mi líbí i balení. :-) Moc hezká recenze, modrá ti vážně sluší. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, no to je pravda, opravdu ti sedí a zvýrazňují barvu tvých očí:) Já bych si ale na modrou netroufla. Já zas byla přesvědčená, že mi nesluší na očích hnědá (a ta sluší fakt skoro každému) no a když jsem to vyzkoušela, nestačila jsem se divit :)))
    Zvu tě na giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně, já bych si kdysi netroufla na žádnou výraznou barvičku, ale teď vím, jak krásně jde udělat líčení třeba i s modrou nebo zelenou - občas vytvořím něco dost výrazného, ale většinou se držím při zemi podobně jako u tohoto líčení. A hnědá podle mě ani nemůže někomu neslušet! :D

      Vymazat
  6. Haha, já se nejdřív lekla, že máš monokl :P Asi se mi líbí víc namokro, kdy je barva intenzivnější. Mně modrá nijak zvlášť nesedne, ale jak píšeš, v menších množstvích se to udělat dá. Stín přes celé víčko by mi asi připomněl Rebely. =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Prý monokl, to by mě ani nenapadlo.. :D Ale je fakt, že takhle na fotce zaměřené jen na oko to vypadá jinak než ve skutečnosti. Dá se říct, že při té intenzitě jakou jsem udělala ani nakonec nešlo moc poznat, že jde o modrou barvu - jen to udělalo hezký rozjasňující efekt, který právě modrá umí skvěle. :) Naposledy mi třeba vizážistka dala modrou tužku pod oči, která taky zdálky nešla moc vidět, a přitom efekt byl stejně projasňující.. Takže to lehké rozjasnění je asi mé oblíbené využití modré barvy (ikdyž chystám se i na něco tmavějšího)

      Vymazat
  7. Mě se ta barva líbí, modrá se dá dobře kombinovat a vytvářet krásné kombinace :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thess úplný souhlas. :) Akorát si pořád dávám trošku pozor, abych to s kombinováním nepřehnala - asi bych ji spíš kombinovala s neutrálními barvami jako je bílá, šedá, černá, stříbrná.. :)

      Vymazat
  8. s modrou to mám podobně :) mám jedny modré stíny a fakt dlouho mi doma ležely ladem a říkala jsem si, že to fakt ne :D pak jsem je postupně zkoušela a zjistila jsem, že nejsou zase tak špatné :) a to samé mám s modrými Color Tattoo, s těmi si občas udělám linku a vypadá to taky pěkně :) ale kdyby mi někdo před pár lety řekl, že se takto budu líčit - poťukala bych si na čelo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to úplně chápu.. Color Tattoo mám taky v tyrkysové a taky si s nimi občas udělám linku, vypadá to hezky. :) Ale stejně jako u všech modrých stínů i u nich nechápu, když si s nimi někdo pomaže celé víčko, to pak vypadá jako by si to namalovalo dítě v 10 letech, když našlo mamčiny šminky. :D

      Vymazat
    2. na celé víčko leda tak do cirkusu :D tam by to možná i sklidilo úspěch :DD

      Vymazat
    3. :D To jsem ráda, že nemám tenhle názor sama :D

      Vymazat
  9. keď sa pracuje s farbičkami s citom, pekne osviežia líčenie, niekedy stačí aj drobná "ďobka":) a hneď je to lepšie, živšie:)

    OdpovědětVymazat