pondělí 6. října 2014

DIY organizér rtěnek

Dnes vám ukážu opravdu jednoduchou, hezkou a praktickou věc, díky které využijete třeba krabičky z Ladyboxů, a hlavně si uděláte pořádek v rtěnkách, lescích, linkách, tužkách na rty.. a určitě najdete i něco dalšího.



Myslím, že vše vám je jasné už po zkouknutí prvních 2 fotek, ale pro jistotu ještě pár "instrukcí" přiložím. :)


CO JE POTŘEBA:
- krabička (v mém případě Ladybox krabička),
- tvrdý papír (můj je růžový),
- pravítko,
- nůžky
+ hromada vašich rtěnek.


POSTUP:
  • Nejdříve ze všeho si seřaďte rtěnky a lesky tak, jak je budete chtít mít v organizéru.
  • Podle velikosti krabičky za použití pravítka zahněte okraje papíru (z každé strany stejně) tak, aby alespoň se dvou stran papír v krabičce podepíraly a vyvyšovaly tak jeho dno alespoň 1cm nad dno krabičky.
  • Dejte se do stříhání: Každý otvor musíte vystřihnout tak, aby se do něj daná rtěnka vlezla. Mi se osvědčilo stříhání těchto "hvězdiček", ve kterých rtěnky pevně drží, ale klidně můžete zkusit třeba větší kolečka. Velikost každého otvoru raději samostatně vyzkoušejte hned po jeho vystřižení a v případě potřeby upravte.
  • Nakonec vložte papír se zahnutými konci (směrem dolů) do krabičky a organizér je hotový. :)


Taky si můžete stejně jako já v případě potřeby vytvořit i oddělenou přihrádku na tužky - opět jde jen o zahnutý papír, akorát navíc přilepený. Pokud máte tužek více, můžete si vytvořit celý organizér jen s podobnými přihrádkami.


Doufám, že se vám jednoduchý DIY článek líbil a snad někoho z vás inspiruje k něčemu podobnému. :)

26 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Veru jsem ráda že se líbí a snad se Ti to bude opravdu hodit. :) Já už mám kosmetiku jen v Ladybox krabičkách :)

      Vymazat
  2. Super nápad :-) akorát pro mne by to nebylo, jsem strašný čuník a musím mít všechno omyvatelné :-D

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru tomu se mi nechce věřit, neumím si dost dobře představit jak bych zapatlala stojan na rtěnky, leda bych je tam dávala bez víček :D Ale je pravda že omyvatelný by byl rozhodně lepší :)

      Vymazat
  3. to je super! zrovna se mi to hodí, a nechce se mi utrácet za organizéry :) díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to mě těší že to někdo využije Terez :)

      Vymazat
  4. tohle by se mi na stolek nevešlo =D volím ty plastové z ebay ;) ale nápad dobrý

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tess právě ty plastové mě u Tebe inspirovaly.. akorát se mi nelíbily tak moc, jako ladybox krabičky s růžovým papírem. :D

      Vymazat
  5. Super nápad! Bohužel ani tolik kosmetiky nemám, takže tohle zatím nevyužiji. Možná na laky na nehty :)

    http://evasdreamworldcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ev na laky mám taky krabičku, akorát i s víčkem a nemusela jsem do ní nic vyrábět, laky prostě stojí hezky samy a nepadají tak jako rtěnky :)

      Vymazat
  6. Super nápad! také mám DIY organizér, ale trošku jiný! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý nápad! Já svoje rtěnky prostě jen postavím do krabičky přiměřené velikosti a je to, protože je to jen zásobárna, ze které si pak při každém "přebalování" vezmu akorát 2 nebo 3, ale kdybych do toho musela hrabat každý den, tak tohle by bylo určitě praktičtější. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty si teda šikovná! Ja som si raz vyrobila organizér na drobné šperky a dodnes ho mám. Bolo mi totiž ľúto vyhodiť prekrásnu zlatú škatuľku od parfému, tak som sa odhodlala na "recykláciu" :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to opravdu moc pěkně a šikovně, skvělý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je vážně skvělá pomůcka

    OdpovědětVymazat
  11. Fascinating blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
    A theme like yours with a few simple tweeks would really make my blog shine.

    Please let me know where you got your design. Bless you

    Stop by my webpage ... Get More Info

    OdpovědětVymazat
  12. It's remarkable designed for me to have a web page, which is useful in support of my experience.
    thanks admin

    Review my web page ... Related Site

    OdpovědětVymazat
  13. Skvelý nápad :) dáme navzájom? :P www.smiler-mishel-beauty-diary.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat