pátek 30. ledna 2015

Oblíbené pastelové laky + barevné pískové lakování

Myslím že nadpis tentokrát mluví za vše.. Rozhodla jsem se nafotit všechny mé oblíbené laky v jemných pastelových barvičkách, které jsem si zamilovala hlavně v létě, ale ráda je nosím po celý rok. :)


Z tohodle výběru jde vidět, že co se týče laků, jediného favorita ve formě nejoblíbenější značky nemám.. Možná kdybych si opravdu musela vybrat, tak zvolím Miss Sporty (hlavně díky barevné škále a pak taky díky některým efektním lakům se skvělou výdrží - např. ty metalické). Na další místo bych dala Gabriellu Salvete (ano, můžou za to hlavně laky STARS) a ještě bych se neobešla bez NYC (naprosto božské barvičky, super cena i slušná výdrž). No a z těch dražších se mi zalíbil lak Sleek.


O všech těchto lacích už jsem články sepisovala, takže tentokrát přidávám ještě svůj první pokus o lakování s pomocí tenkých lepících pásek na nehty (které mám z Votocvohoz, ale dají se sehnat za pár korun třeba i na eBayi). Ve zbytku článku najdete jednoduchý fotonávod. :)





Přeji vám hezký den,
Nicca :)

17 komentářů:

  1. Krásne! Tie laky sa mi veľmi páčia. Mne mamka doniesla nedávno plno pastelových a veľmi ma to potešilo. Každý tretí deň mám nejaké iné :D.
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, tak to vypadá bezvadně takto! určitě vyzkouším! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Já to zkoušela jednou a sloupla jsem i spodní vrstvu laku. =D Tvoje nehty ale vypadají úžasně! Vypadalo by to krásně i s bílou... asi někdy udělám druhý pokus. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda sloupnout spodní vrstvu se mi ještě nepodařilo.. :D Akorát to vždycky nechám dost dlouho zaschnout a pak není problém. A s bílou by to mohlo vypadat hezky. :)

      Vymazat
  4. Krásné barvičky - v létě bych je asi unosila :)

    OdpovědětVymazat
  5. wow, nádherné nehty! určitě tuhle techniku vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  6. Odstíny jsou to moc krásné a líbí se mi, jak sis s lakováním vyhrála :). Ty proužky zkusím
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  7. To je super! :) Tu Coloramu mám taky, škoda že jsem nestihla více odstínů, tento a zelený tam byly poslední :(.

    OdpovědětVymazat
  8. Odstiny se mi moc libi.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Pastelové laky mám ráda a ty máš krásné nehty :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné odstíny!! A ty pásky vidím poprvé, vypadá to moc pěkně, ani jsem nevěděla, že něco takového existuje :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  11. To se mi hrozně líbí, hlavně ty s proužky :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. to ej skvělý nápad, moc hezké nehty!

    OdpovědětVymazat
  13. moc pěkné laky :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svou GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak ty proužkované nehty se mi moc líbí, to určitě někdy zkusím. Akorát nemám zrovna ten stříbrný pískáč, a měla bych ho mít, je skvělý! :D Možná by to ale šlo zkombinovat s těmi, které mám.Pastelové barvičky taky můžu nosit celý rok, jen vlastním jiné značky.
    Každopádně se ti to moc povedlo a děkuji za nápad :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tvoje nehty jsou úžasné, někdy to určitě vyzkouším!! Lak od Gabrielli Salvete vlastní také, takže určitě to vyzkouším. Jinak poslední dobou mám spíše gel lakové nehty, tak uvidíme. :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat