pátek 3. dubna 2015

Nejšílenější fotomanipulace - Monika Pasternáková

Tak jsem se konečně dočkala!

Možná si pamatujete fotky ze zámeckého setkání, na kterých jsem s nejlepší kamarádkou na stromě visícím nad vodou (článek TADY) - tehdy jsem psala, že celý náš vzhled i pózování bylo původně na přání jiné fotografky, a že jakmile tu fotku graficky upraví, taky vám ji pro srovnání ukážu.

Jak vidíte, vypadáme tady úplně jinak než ve skutečnosti a z původní fotky nezbylo vlastně skoro nic.. Ale v tom je podle mě to největší kouzlo. :)


Fotka je ze série živlů, která zahrnuje kromě naší ZEMĚ i VZDUCH a OHEŇ (tuším, že voda je ještě taky na řadě).



Všechny fotky jsou od Moniky PasternákovéPMP FotoVideo (pokud vás zaujaly, tak ateliér mají v Zárybech u Prahy). Kostýmy jsou od Mii Zlulajdy.

Přeji krásný víkend,
Nicca


15 komentářů:

  1. Parádní práce! Sice už je to víc grafika než fotka, ale líbí se mi to! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, od originálů k nepoznání, ale podle mě kouzelné. :)

      Vymazat
  2. Krásné i když už to moc s fotkou nemá co společného,ale krásné to je to se musí nechat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani souhlas, mi se jejich práce neskutečně líbí. :)

      Vymazat
  3. Souhlasím s děvčaty nade mnou. :) Ale výsledek se mi líbí moc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty předchozí fotky si pamatuju. Byly božské:) I tyto se mi moc líbí - hlavně ta poslední:)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  5. Hrozně se mi líbí ta první, super)
    www.evansonthetop.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je neskutečně nádherné! Moc povedené a kouzelné fotky♥

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí ta tvoje "zemní" a vzduch, u ohně mi přijde, že ten kostým a líčení k tomu moc nepasuje - jsem zvědavá na vodu. :)

    OdpovědětVymazat
  8. První fotka je naprosto úžasná, celkově jsou parádní :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat