sobota 20. října 2012

bright day

Dnešní den byl opravdu vyjímečný. Svítilo slunce, nosila jsem hlavně svoje neonové kousky (košili a kalhotky na cvičení) a do našeho pole dance studia přijela Anastasia Akentyeva (Stacey), která se umístila 2. na mistrovství ČR v Pole dance, v kategorii profesionálů.
Pokud nevíte o kom je řeč, koukněte na její vystoupení a jenom zírejte :D http://www.youtube.com/watch?v=iEu7XRL2F0s. Pokud máte radši více "holčičí" vystoupení, tak se Vám bude víc líbit tohle: http://www.youtube.com/watch?v=1kyqsxP8280.

Workshop byl dvouhodinový a už po hodině jsme měly všechny dost.. Moje "studentky" pole dance mě prý viděly poprvé unavenou :D Takže kdo ještě netrénoval se Stacey, neví co je to dřina :)

Po hodině jsme si zašly do restaurace s asijskými specialitami a já jsem konečně zjistila, jak vypadá (a chutná) smažená zmrzlina :P Mňam..

A nakonec slibovaný outfit s neonovou košilí:

košile Orsay, kalhoty Takko, černé tílko, kabelka z Polska, rukavice - dárek (a botičky na podpatku Mixer)
a na dopoledne kabát Orsay:


Nakonec jsem si vzala i žárovku na krk :)
(kupovaná přes FB, značka nejspíš Rings and Tings www.ringsandtings.com)

Tady ještě jeden nápad (řetízek New Yorker, náramky H&M):


A tady důkaz, že jsem v tom byla venku :D




2 komentáře:

  1. Wow...Stacey's pole dance in the first video is amazing. I didn't realize that a dance, which normally is just considered sexy entertainment, could be so physically demanding and almost acrobatic. Do you also have videos of yourself ?
    Love the neon/black combination. Would love to see you in the neon panties, too :-) And the black gloves add a nice bit of edge and sexiness.
    Kisses from Denmark.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you. My pole dance videos and neon panties are only for my pole dance students :D

      Vymazat