středa 10. října 2012

DIY doplňky + školní outfit

Protože nejsem zrovna šikovná, moc DIY (do it yourself) věcí ode mě nečekejte.. Tento týden mám ale tvořivou náladu a tak jsem si vyrobila už dvoje doplňky :)
A tady máte první z nich:

Poslední dobou jsem si oblíbila tenhle leopardí šátek a chtěla jsem si k němu pořídit doplňky.. Nic se mi ale přesně nehodilo, v obchodech měly všechny leopardí šperky jiný odstín.. A tak jsem se odhodlala vyrobit si vlastní doplňky - náramek a náušnice se stejným vzorem.

Ustřihla jsem asi 3 cm okraj šátku a konec zpátky zašila.. To byla vlastně ta nejtěžší část.

Ustřiženým pásem jsem omotala nepoužívaný náramek a konec zavázala na mašličku.
Ze zbylého kousku ustřiženého šátku jsem si uvázala 2 mini mašličky a nalepila je na tyhle komponenty k výrobě náušnic:
Šátek zůstal celý a konečně k němu mám co nosit! :D
Pokud máte oblíbený šátek, určitě to zkuste taky! :)

A tady máte sice obyčejný, ale milý a pohodlný školní outfit:

..a teploučká mikina Takko

Tílko H&M, kalhoty AMISU (New Yorker), válenky GATE,
šátek (Aukro), doplňky DIY








Jak vidíte, válenky už mě taky dostihly.. Minulou zimu mi ještě připomínaly nevzhledné gumáky, teď mi přijdou hezké, roztomilé.. a hlavně papučkovsky pohodlné :)



4 komentáře:

  1. Paučkovský pohodlné, ale pozor na sníh :D:D

    Jinak to s tím náramkem možná zkusím taky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to, že by stejně na sněhu klouzaly, tak si jich ještě musím užít teď :D
      A těch náramků mám taky ještě v plánu víc, jen sehnat podkladové náramky, nebo třeba hrubé gumičky, tkaničky.. :)

      Vymazat
    2. No jo, to mě nenapadlo :D
      Na to jsou super v centru Ostravy ty stánky, kde mají věci za 10 Kč. Plno strašně nevzhledných, ale jako podklad dostačujících věcí. ;D

      Vymazat
    3. Jů, super nápad :) Zítra si tam hned skočím.. A na omotání mám moc krásné stužky.

      Vymazat