úterý 1. října 2013

Balea new in

Opět jsem neodolala lákání v podobě nádherných vůní značky Balea a koupila jsem si další zbytečnosti. :D


Obě věcičky jsou z limitované edice, takže pro mě další lákadlo.. Vůně jsou letní - tropického ovoce a opravdu se jim povedly. Navíc ty jejich ceny kolem 30Kč, to prostě nemůžu odolat.

SPRCHOVÝ GEL za 30Kč je u Baley asi ta nejlepší věc. Vůně sice moc dlouho nevydrží, ale ve sprše si ji užijete a když se pak namažete voňavým tělovým mlékem, tak je Vám to vlastně úplně jedno. :)
Vůně Passionfruit mi připomíná Tutti Fruti příchutě zmrzlin nebo žvýkaček. :3

TĚLOVÉ MLÉKO voní při otevření naprosto úžasně - asi jako piňa colada nebo tropický džus od Relaxu "kokos, ananas, banán".. Ale když jsem jej vyzkoušela, tak mě zklamalo - na kůži už tak nevoní, vlastně mi ta vůně spíš vadí (je taková "chemická").
Navíc hydratační schopnosti jsou podprůměrné, takže znovu už bych si žádné tělové mléko od Baley nekoupila.

A co Vaše zkušenosti se značkou Balea? Máte nějaké oblíbence, nebo něco co byste si už v životě nekoupily?

15 komentářů:

  1. Mam to mleko a hydratuje tedy dobre, prekvapive dost dobre:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nj, já už jsem zhýčkaná z bambuckého másla, vosků a olejíčků, takže mi to přijde jako podprůměrná hydratace.. Z tělových mlék hydratuje pořádně snad jen Nivea co jsem zkoušela z drogérkových a pak jedině dražší kosmetika.. Po tomhle mám zpátky suchou bílou kůži třeba na kolenou asi během hodiny, což je opravdu málo.

      Vymazat
    2. Jo a taky mám další ukazatel - když se po tom udržím nohama na tyči (při cvičení poledance) a neklouže to, tak to prostě nehydratuje :D Běžně se totiž na cvičení tělová mléka používat nesmí, ale některá nevadí protože nemají takový efekt :P

      Vymazat
    3. Jee,děláš pole dance? To je nádherný, strašně obdivuju :)

      Vymazat
    4. Děkujii, jj, dělám instruktorku a cvičím už přes 2 a půl roku.. Je to neskutečná závislost a podle mě ten nejlepší sport :)

      Vymazat
  2. To tělové mléko mám, úžasně voní :) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi opravdu přijde, že po nanesení se během roztírání vůně změní a pak je to spíše smrad :( Když jsem koukala jestli tenhle názor nemám sama, našla jsem recenze se stejným názorem na několik jejich dalších výrobků (hlavně tělová mléka a másla)..
      Zajímalo by mě, jestli to opravdu někomu na pokožce nevytvoří tu chemickou vůni, nebo to prostě někomu voní i tak :P

      Vymazat
    2. Na mě to voní furt stejně jako v lahvičce, ale vydrží to jenom chvilku, nemam to na hydrataci, ale spíš pro tu vůni a tak :) Takže já jsem s tím spokojená, protože jsem to kupovala jen pro tu vůni pak mám normální hydratační mléka a másla od jiných značek :)

      Vymazat
    3. Tak to koukám.. Já teda taky nemohla odolat té vůni když jsem to kupovala, v lahvičce je nádherná. Ale stačí už třeba jen když si to rozetřu v dlaních a po chvíli mi to smrdí :D

      Vymazat
    4. Já to mám zase tak že když si to rozetřu dostanu šílenou chuť na piňa coladu :D

      Vymazat
    5. Jo přesně tak mi to taky v lahvičce voní :D Buď jako to, nebo džus od Relaxu "kokos, ananas, banán", který je piňa coladě dost podobný :D

      Vymazat
  3. Tělové mléko musí vonět naprosto úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já miluju věci od Beley:) všechno od nich tak krásně voní:) tohle určitě taky vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, na těch vůních taky ujíždím :) Ale odteď už kupuju asi jen sprcháče..

      Vymazat
  5. Balea kosmetika je skvělá, taky od nich mám doma spoustu věcí. Třeba to tělové mléko jsem ale ještě nezkoušela. Stojí to za zkoušku? Já bych právě teď celkem nějaké potřebovala, protože začínám mít problémy s vysoušením pokožky. Možná si ho zkusím koupit, díky za tip. :)

    OdpovědětVymazat