úterý 1. října 2013

Balea new in

Opět jsem neodolala lákání v podobě nádherných vůní značky Balea a koupila jsem si další zbytečnosti. :D


Obě věcičky jsou z limitované edice, takže pro mě další lákadlo.. Vůně jsou letní - tropického ovoce a opravdu se jim povedly. Navíc ty jejich ceny kolem 30Kč, to prostě nemůžu odolat.

SPRCHOVÝ GEL za 30Kč je u Baley asi ta nejlepší věc. Vůně sice moc dlouho nevydrží, ale ve sprše si ji užijete a když se pak namažete voňavým tělovým mlékem, tak je Vám to vlastně úplně jedno. :)
Vůně Passionfruit mi připomíná Tutti Fruti příchutě zmrzlin nebo žvýkaček. :3

TĚLOVÉ MLÉKO voní při otevření naprosto úžasně - asi jako piňa colada nebo tropický džus od Relaxu "kokos, ananas, banán".. Ale když jsem jej vyzkoušela, tak mě zklamalo - na kůži už tak nevoní, vlastně mi ta vůně spíš vadí (je taková "chemická").
Navíc hydratační schopnosti jsou podprůměrné, takže znovu už bych si žádné tělové mléko od Baley nekoupila.

A co Vaše zkušenosti se značkou Balea? Máte nějaké oblíbence, nebo něco co byste si už v životě nekoupily?

14 komentářů:

  1. Mam to mleko a hydratuje tedy dobre, prekvapive dost dobre:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nj, já už jsem zhýčkaná z bambuckého másla, vosků a olejíčků, takže mi to přijde jako podprůměrná hydratace.. Z tělových mlék hydratuje pořádně snad jen Nivea co jsem zkoušela z drogérkových a pak jedině dražší kosmetika.. Po tomhle mám zpátky suchou bílou kůži třeba na kolenou asi během hodiny, což je opravdu málo.

      Vymazat
    2. Jo a taky mám další ukazatel - když se po tom udržím nohama na tyči (při cvičení poledance) a neklouže to, tak to prostě nehydratuje :D Běžně se totiž na cvičení tělová mléka používat nesmí, ale některá nevadí protože nemají takový efekt :P

      Vymazat
    3. Jee,děláš pole dance? To je nádherný, strašně obdivuju :)

      Vymazat
    4. Děkujii, jj, dělám instruktorku a cvičím už přes 2 a půl roku.. Je to neskutečná závislost a podle mě ten nejlepší sport :)

      Vymazat
  2. To tělové mléko mám, úžasně voní :) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi opravdu přijde, že po nanesení se během roztírání vůně změní a pak je to spíše smrad :( Když jsem koukala jestli tenhle názor nemám sama, našla jsem recenze se stejným názorem na několik jejich dalších výrobků (hlavně tělová mléka a másla)..
      Zajímalo by mě, jestli to opravdu někomu na pokožce nevytvoří tu chemickou vůni, nebo to prostě někomu voní i tak :P

      Vymazat
    2. Na mě to voní furt stejně jako v lahvičce, ale vydrží to jenom chvilku, nemam to na hydrataci, ale spíš pro tu vůni a tak :) Takže já jsem s tím spokojená, protože jsem to kupovala jen pro tu vůni pak mám normální hydratační mléka a másla od jiných značek :)

      Vymazat
    3. Tak to koukám.. Já teda taky nemohla odolat té vůni když jsem to kupovala, v lahvičce je nádherná. Ale stačí už třeba jen když si to rozetřu v dlaních a po chvíli mi to smrdí :D

      Vymazat
    4. Já to mám zase tak že když si to rozetřu dostanu šílenou chuť na piňa coladu :D

      Vymazat
    5. Jo přesně tak mi to taky v lahvičce voní :D Buď jako to, nebo džus od Relaxu "kokos, ananas, banán", který je piňa coladě dost podobný :D

      Vymazat
  3. Tělové mléko musí vonět naprosto úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já miluju věci od Beley:) všechno od nich tak krásně voní:) tohle určitě taky vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, na těch vůních taky ujíždím :) Ale odteď už kupuju asi jen sprcháče..

      Vymazat