středa 23. října 2013

Underworld - pokus

Protože jsem byla zvědavá, jestli už se svými photoshopovými zkušenostmi dokážu třeba změnit barvu očí nebo pozadí, zkusila jsem si po focení ve stylu Underworld udělat fotku a trošku ji upravit..


No a myslím že v tomhle bych se měla ještě hodně zlepšovat.. :D

Každopádně photoshop je opravdu šikovná věcička, která Vás dokáže změnit k nepoznání..
Jaké zkušenosti s photoshopem nebo podobnými programy máte Vy? :)

8 komentářů:

  1. Náhodou dobré! :)
    já mám kvůli školy Photoshop, InDesign, Flash a nově i Premiere. InDesign nenávidím nejvíc. :D Taky v ani jednom moc neumím, snažím se tomu při tvorbě vyhýbat, co to jde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teeda, tak od Tebe mi "náhodou dobré" přijde jako super úspěch :D Já se zase nikde s ničím neučím, jenom doma si sama občas hraju. Ale o InDesign jsem niky neslyšela..
      Vlatně používám jen ten photoshop, případně jednodušší programy jako PhotoScape, Pixlr-o-matic a nějaké od Windows :D A ještě bych měla umět v Gimpu a ještě v jednom programu, ve kterých jsme dělali na škole předmět "zpracování grafické informace". Škoda, že tam nás toho moc nenaučili

      Vymazat
  2. Pro mě je to vážně skvělý výkon! ^-^ Já si s podobnými programy opravdu moc nerozumím a jsem ráda, že existují i stránky jako PicMonkey, kde zvládnu upravovat fotky i já. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak za to jsem taky ráda.. Na podobných stránkách stejně upravuju fotky na blog nejčastěji, případně některé neupravuju vůbec :D Dělat vše ve photoshopu bych prostě nestihla :P

      Vymazat
  3. Mně to taky přijde dobrý! Já mám akorát Zoner, kde se nedá dělat skoro nic... maximum, co zvládám, je vymazat lidi z fotky tak, že na kapátko dám barvu pozadí a pak je přeťupám =D Zkoušela jsem to i na tmavé kruhy pod očima, ale moc to nefunguje. =D Na mobilu mám jeden asijský program, co umí zvětšit oči, zesvětlit pleť atd., ale používám ho fakt výjimečně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak něco podobného jsem taky ze začátku dělala, dokonce i u photoshopu než jsem se s ním naučila jsem dělala takové pokusy :D Ale ten asijský program vypadá ještě zajímavěji.. Zesvětlení pleti je bez problémů, ale chtěla bych vidět co to umí s těma očima :)

      Vymazat