neděle 19. ledna 2014

Lak Color Club 902 Covered in Diamonds

Musím se přiznat, že tohle je po opravdu dlooouhé době co jsem si koupila lak za více než stovku.. Běžně kupuju akorát laky NYC, Miss Sporty, Rimmel, Gabriella Salvete atd a to často ještě ve slevě. :D Pár dražších laků jsem měla (většinou dostala od někoho blízkého nebo v Nailboxu), ale žádný mě neutvrdil v tom, že jsou v něčem lepší.. Takže pokud si potrpíte na lepší značky laků, prosíím napište mi do komentáře nějaké tipy a v čem jsou extra. :)

Ten můj dnešní je neobyčejný v tom, že obsahuje kousky duhové mylarové fólie - různě velké i tvarované, takže žádná nuda. Základ laku je čirý, a tak ho můžete použít na jakkoliv barevný podklad.. Na světlém laku bude vypadat pohádkově a sladce, naopak na tmavém podkladu vynikne jeho krása asi nejlépe, protože barevná fólie lak prosvítí a vytvoří nádherný mozaikový efekt.

Řeč je o laku Color Club 902 - Covered in Diamonds za 129Kč (poštovné je naštěstí zdarma).


ČERNÝ lak Essence + Color Club Covered in Diamonds
Jinak jediná negativní věc na laku je to, že odlakování je opravdu za trest.. S ničím tak strašně odlakovatelným jsem se snad ještě nesetkala a to jsem pod ním měla několik vrstev podkladového laku a černého laku, nahoře ještě průhledný top coat. Nechápu jak se ta duhová fólie dokáže na nehet tak přisát a prostě se jí nechce dolů (i třpytkové a pískové laky jdou oproti tomu dolů lehce). :D

Tak jak se Vám líbí? Nebo máte jiného podobného oblíbence? :)

21 komentářů:

  1. Nádhernej! :)
    Konečně můj člověk kterej nepotřebuje drahé laky..si vždycky připadám jak idiot když sleduju sbírky ostatních a uvědomím si že v mojí není ani jeden lak OPI..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak to jsem taky ráda, že nejsem sama.. Taky nemám žádný ze všude popisovaných OPI ani Sally Hansen laků. Raději koukám na ty levnější a kdykoliv se mi nějaká barva zalíbí, hned si jí bez výčitek koupím :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jj, když jsem ho viděla prostě jsem nemohla odolat :)

      Vymazat
  3. V kombinaci s tím černým podkladem vypadá opravdu božsky! :) Laky nad stovku obvykle taky nekupuju, ale kdybych si někdy chtěla udělat radost, tohle by byl rozhodně kandidát~

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě bylo jasno hned jak jsem ho poprvé uviděla (taky u nějaké blogerky).. Dokonce můj první dojem z něho byl ještě větší úžas než z laků STARS. :P

      Vymazat
  4. Tak to vyzerá fakt veľmi zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
  5. na černém podkladu vypadá naprosto luxusně! a zkoušela jsi ho odlakovat i s alobalem? ten mi krásně stáhne pískáče i velké třpytky, ale tohle bude asi moc i na něj :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alobal bohužel nic moc nezvládne.. podle mě to má stejný efekt jako když si necháš vatu s odlakovačem na nehtu nějakou dobu přiloženou. Bohužel tady ty kousky se tak jako tak přisají na nehet a dolů se musí dostat šoupáním vaty sem a tam :D Samozřejmě po nějakém tom předešlém přitištění vaty s odlakovačem

      Vymazat
  6. Připadá mi úplně stejny jako top coat od Avon jmenem Opal. A taky me lak prekvapil tim, ze vůbec nesel dolu. :-) jinak co se tyce drahych laku, mam stejny názor. Pouze laky od Chanel jsou výjimkou. Ty kryjí v první vrstvě, mají precizni kartacek se stetinami, co jsou měkké a jedna jako druha, flakon se zuzenym hrdlem, coz zpusobuje, ze lak se uz nemusi otirat a na stetecku ulpi presne mnozstvi laku, rychle schnou, dlouho vydrzi a vyborne se odlakovavaji. :-) jejich laky mi opravdu prijdou vyjimecne. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Avon jsem neviděla dost dlouho a když teď na to koukám, je to opravdu úplně stejný lak :)
      A Chanel lak co máš na blogu vypadá luxusně.. zajímalo by mě jestli by mi na nehtech vydržel déle než 3dny :D

      Vymazat
  7. Vypadá suprově! Jenom mě by asi hodně štvalo, že jde špatně odlakovávat. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný, nedávno jsem si koupila podobný stříbrný, ale od essence :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten musí být taky krásný.. Já má celkově slabost pro tyhle částečky, glitry atd :)

      Vymazat
  9. Vypadá to krásně! Já nemám nikdy nervy si lakovat nehty, nebaví mě, jak se to hned sloupe! Bavily mě gelové laky, vydržely taaaaaak dlouho, ale ničily nehty, takže si ted dávám oddech a jen závidím slečny, jako ty, které mají krásně upravené nehty. Všimla jsem si, že jsi trenérka pole dance :)) Já začala s pole dancem před půlrokem a hrozně mě to baví, ted jsem si nedávno založila i blog a napsala jsem tam o tom právě jeden článek, možná tě to pobaví, když jsi zkušená a děláš to určitě dlouhou dobu :)) Máš krásný blog, potěší mě, když se ke mne koukneš a třeba si přečteš, co říká o pole dance začátečnice :))))

    http://miss--xy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii, článek o pole dance je opravdu povedený, je vidět že už taky píšeš z vlastní zkušenosti :)
      Já nějaký profík nejsem, cvičím cca 3 roky a je to jediný sport u kterého jsem kdy vydržela. Je to pro mě ta nej zábava a závislost :)
      A kdyby ses chtěla mrknout na nějaké články o pole dance u nás v Ostravě, mám je pod štítkem pole dance: http://fashionpicnicblog.blogspot.cz/search/label/pole%20dance

      Vymazat
  10. ja mám momentálne v obľube laky od GS Stars :)

    Alena Shishkova inspired makeup :)
    http://beautecaresse.blogspot.sk/2014/01/alena-shishkova-inspired-makeup.html
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. STARS už mám taky v oblibě hodně dlouho a pořád mě neomrzely.. :)

      Vymazat
  11. fakt krasna kombinacia!

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat