pátek 17. ledna 2014

Paletka Sleek i-Divine Ultra Matte V2

Tuhle verzi té nej paletky Sleek i-Divine jsem si vybrala proto, že jsem si zamilovala kouřové líčení.. No a protože jsem nechtěla zůstat jen u černé nebo hnědé varianty, tak jsem si vyhlídla paletku se skvělým výběrem opravdu tmavých a hlavně matných stínů. Paletku už jsem použila např. na zelené líčení na vánoční párty (článek Vánočně zelené ličení).

Pokud se po skouknutí neskutečného množství pozitivních recenzí, fotek a videí na Youtube odhodláte si taky paletku Sleek pořídit, můžu Vám jen doporučit obchůdek z kterého mám svoji paletku já - www.cosmetics4you.cz (FB Cosmetics4you.cz). Cena paletek Sleek je tam 285Kč, takže dost nízká.

!! POZOR - Prvních 15 z Vás navíc získá v eshopu speciální slevu 5% na nákup. Stačí v košíku zadat kód PICNIC01 !! :)



Verze Ultra Matte V2 (Darks) obsahuje jen matné stíny ve všech možných barvách právě k výrazně tmavému kouřovému líčení. Jinak jak už je u Sleek paletek zvykem, i tahle má dokonalou pigmentaci a jejím barvám se snad žádné jiné stíny nevyrovnají. 
Kromě pigmentace jsou stíny úžasné v tom, že nepráší a krásně se uchytí na kůži - neslévají se vydrží jednoduše až do doby než je odlíčíte. :) Pracuje se s nimi prostě skvěle a nemám jim vůbec co vytknout.


Mezi barvami jsou nutným základem bílá, 2 pleťové (Dune a Flesh), rozkošná šedá (nebo spíše matně stříbrná?), černá a hnědá. Tyhle barvičky jsou vše co potřebujete pro černé a hnědé kouřové oči.
Aby to ale nebyla taková nuda, v paletce jsou další úžasné odstíny - tmavě tyrkysová, inkoustově modrá, výrazně fialová, zrzavá (javorová), temně fialová a tmavě zelená.



Díky téhle paletce mě kouřové líčení asi bude bavit ještě dost dlouho. :)

A co vy a Sleek, máte už doma některou z jejich paletek, nebo jste dokonce vášnivými sběratelkami a nemůžete odolat když se objeví nějaká nová paletka v limitované edici? 

PS: Na eshopu je zrovna v prodeji limitovaná edice paletky Celestial, která je plná kovově lesklých a kouzelně třpytivých stínů. <3


39 komentářů:

  1. Také mám novou Sleek paletku, je to má první věc od Sleeku a určitě ne poslední! Tahle paletka je také moc pěkná, matné stíny se hodí vždycky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, právě matné stíny zbožňuju :3 Z těch lesklých mám ráda spíše jen zlatou a stříbrnou..
      A u Sleeku už taky zůstávám, žádná jiná značka snad nemá tak úžasné paletky :)

      Vymazat
  2. Tuhle mám taky, je fakt úžasná :) A teď jsem ještě objednávala Garden of eden :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplný souhlas :3 Garden of Eden je taky nádherná a hlavně se mi tam zase líbí ten tmavě zelený matný stín :) Ty ostatní třpytivé bych ale asi nevyužila..

      Vymazat
  3. V2 mám objednanou a moc se na ní těším. Jen se bojím, abych měla odvahu na ty barvičky, ale už se těším jak si s ní vyhraju.
    Ještě mám Oh so special a Au Naturel :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, ty dvě jsou úplně super pro každodenní líčení. :)
      Mě by třeba nikdy dřív ani nenapadlo použít zelený stín, protože by to mohlo vypadat spíše dětinsky.. Ale tyhle tmavé odstíny (jak zelené, tak třeba modré) vypadají luxusně.. Takže přeju hodně odvahy, protože je to nakonec opravdu nádhera :)

      Vymazat
  4. ne, ne prostě ne :D musela jsem článek přečíst extra rychle, abych neměla choutky :D ale já stejně tomu Sleeku neodolám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To by se ani nebylo čemu divit.. To spíš jestli odoláš :D

      Vymazat
    2. Tak kdybys to náhodou nevydržela, právě jsem přidala informaci o slevě 5% na eshopu Cosmetics4you (kód PICNIC01).. :)

      Vymazat
  5. Líběj se mi první tři barvičky a poslední dvě. Nejraději bych si pořídila všechny ty paletky a ted se mi líbí ta nová Garden of Eden, nebo tak nějak. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, zrovna ty barvičky mám taky nejraději, hlavně tu modrou a zelenou :)
      A Garden of Eden by měla být do pátku taky na eshopu skladem (viz další komentář) :)

      Vymazat
    2. Dobrý den, zasílám o informaci o naskladnění paletek Garden Of Eden :-)

      Vymazat
  6. Milé dámy, vidím, že hodně zmiňujete paletku Garden Of Eden. Mám pro vás snad báječnou zprávu, a to, že bude do příštího pátku skladem u nás na www.cosmetics4you.cz Všem přeji krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  7. Paletka je moc pěkná a stíny jsou hlavně hezky pigmentované:) Takže si ji asi přihodím do svého kosmetického wishlistu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, Sleek je v pigmentaci a celkově v krytí dekorativní kosmetiky, výdrži i super práci se stíny špička. :)

      Vymazat
  8. Parádní paletka! Já teď dostala ve swapu s kamarádkou (mimochodem článek je na blogu:)) paletku od Sleek - Vintage romance a jsem z ni nadšena :).. Rozhodne si pořídím ještě pár dalších paletek :)
    Pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vintage romance je taky náádherná. :) Zbožňuju ty první stíny - stříbrné a různé verze zlaté. No a pak taky všechny ty matné a tmavé barvičky, které jsou podobné těm v mojí paletce. :)
      Kamarádka má super vkus! :)

      Vymazat
  9. k článku to nepatří ale v drogérii Teta mají od 23.1-1.2 slevu min 30% na dermacol, vím že si psala že ho máš moc ráda, tak se tam jukni kdyby se ti tam něco líbilo, budeš to mít levnější :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii, jj, Dermacol mám moc ráda, akorát přemýšlím co koupit :D Mám zrovna snad všechno co potřebuju. Ale Tetu mám blízko, takže určitě mrknu :P

      Vymazat
  10. Chtěla jsem teď objednávat paletku od Péti z Lovelyhair, ale bude je mít na skladě až příští měsíc a já bych ji potřebovala kvůli plesu dřív, ale nerada objednávám z e-shopu, které nejsou notoricky profláklé. Měla jsi s tímhle dobrou zkušenost? Bojím se trochu toho převodu, ale vypadá to jako super e-shop:) Díky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkušenost s nimi mám skvělou, navíc jsem si s nimi psala přes mail a vždycky do chvilky odpověděli, takže si nemyslím že by mohl někde být problém. :)
      Navíc nevím jestli je to jen můj pocit, ale beru je jako dobře zavedený i celkem známý eshop co se týče Sleek kosmetiky - když zadáš Sleek do vyhledávače, je to hned 4.eshop který to najde. Navíc jsem s nimi četla i pár rozhovorů na některých portálech atd, takže se snaží budovat si pověst. :)

      Vymazat
  11. Společně s tvým minulým článkem o paletkách Sleek mě i tenhle hrozně láká ke koupi, áchjo. A nejhorší je, že mám i důvod - za úspěšně absolvované zkouškové... tož asi neodolám, fňuk :D
    Ultra Matte V2 má opravdu krásné barvičky, skvělý výběr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu.. Já jsem nejvíce přemýšlela právě nad touto nebo Bad Girl (krásné stříbrné a tmavě modré v různých provedeních), ale nakonec zvítězila matná V2.. Ten zelený stín jsem tam prostě musela taky mít :D
      A za zkouškové by sis určitě měla udělat radost, já se taky vždycky odměňuju. :P Za zvládnutí toho učení a stresu si to zasloužíme! :)

      Vymazat
  12. Paletky Sleek sú krásne. Keď som si ich prezerala, mala som problém vybrať si len jednu :)
    Súťaž o prírodný BB krém a malá výzva u mňa, pozývam
    http://lifeparade-by-bashi.blogspot.sk/2014/01/novorocna-sutaz-vyhraj-zrecenzuj.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měla stejný problém, ještě i teď bych brala další verzi :D
      Děkuji za pozvání, jdu na to mrknout :)

      Vymazat
  13. Nice colours! I don't experiment enough with the make-up.
    www.minsbeautyequipment.com

    OdpovědětVymazat
  14. skvělá paletka. Líbí se mi všechny barvy :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi taky :3 Myslím že využiju úplně všechny :)

      Vymazat
  15. Ty pudrové tóny jsou moc krásné! A jestli tak, jak je máš na ruce, fakt vydrží, tak to je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, dávám si je na bázi Dermacol a vydrží takhle krásně celý den. :) A to je ta báze taková běžná, spíše ty stíny jsou opravdu luxusní :)

      Vymazat
  16. Dobrý den, dnes byly naskladněny paletky Garden Of Eden. Ještě zbývá několik 5% slev, tak můžete využít i na tuto novou , nebo také na nové dva odstíny Blush by 3, kde jsou i krémové tvářenky. Hezký den všem

    OdpovědětVymazat
  17. Tuhle paletku mám taky a hrozně ji zbožňuju, barevná kombinace je prostě vychytaná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, přijde mi že tam jsou všechny barvy co jsem chtěla :3 Chyběla by mi tam akorát stříbrná a výrazně neonové barvičky, ale ty mám v paletce Acid :)

      Vymazat