pátek 5. září 2014

Božská rtěnka s celodenní výdrží a za pár korun? HEAN!

O značce Hean už jsem toho četla opravdu hodně, a to vlastně jen samou chválu.. Nejdříve jsem asi narazila na recenze jejich skvěle pigmentovaných očních stínů, na které jsem od té doby musela pořád koukat, a pak mě dostala rtěnka, kterou často ve svých článcích ukazuje Tess z blogu lovelinessbytess.blogspot.cz - Vitamin Cocktail v odstínu Berry Shake. Podle ní tvoří hedvábné rty, hydratuje, má skvělou pigmentaci, voní po ovoci a má tak krásnou barvu, že se stala její úplně nejoblíbenější rtěnkou. Navíc cena 90Kč je za takový poklad opravdu skvělá.

Zdroj: http://lovelinessbytess.blogspot.cz/

Nad tímhle kouskem tak už taky uvažuju, ale momentálně jsem unešená ještě z jedné Hean rtěnky - Hean Classic Lipstick rtěnka v odstínu Rubin, o které bude dnešní recenze. Tuhle krásku už mám totiž ve své sbírce a její dokonalost mě opravdu dostala.


efekt na rtech - blíže skutečnosti jsou fotky nahoře s odlesky do "zrzava" :)
a omlouvám se za nedokonalosti, neměla jsem po ruce štěteček na rty a takhle to dopadá..


ODSTÍN Rubin je opravdu kouzelný a na fotkách jde dost těžko zachytit -  nejde totiž o klasicky červenou, ale o opravdu zajímavou barvu, která se až kovově leskne a hlavně má nádech do bronzovo-zrzavé. Právě díky tomu bronzovému efektu vypadá božsky u opálené pleti, jejíž opálení tak ještě vyzdvihuje.


PIGMENTACI rtěnky sice vidíte sami, ale i tak si neodpustím napsat, že je dokonalá. :)

HYDRATACE příliš extra není, ale rtěnka ani nevysušuje. Rozhodně tedy hydratuje, ale jemně a chvilkově.


Ale teď už k tomu, co mi naprosto vyrazilo dech - VÝDRŽ. Rtěnku jsem naposledy měla 7 hodin, mezi tím jsem jedla a 2 hodiny cvičila, jezdila sem a tam, a když jsem přijela domů, pořád mé rty měly onu bronzovo-červeno-zrzavou barvu! Nicméně díky jezení a pití už nebyla tak dokonalá, ale zkusila jsem ještě jeden pokus - nalíčila jsem se před spaním, obtiskla rty do kapesníku abych nic nezamazala a šla spát - ráno po asi 11hodinách spánku jsem se vzbudila skoro jako čerstvě nalíčená.

Rtěnka se totiž opravdu hodně vpije do rtů a nezanechá pouze povlak - naopak ve rtech drží i když je otíráte, omýváte vodou, potíte se atd. Takovou výdrž a ODOLNOST jsem upřímně opravdu ještě nezažila a navíc se rtěnka ani nerozmazává, ani příliš neobtiskává.


Mimochodem i když jsem rtěnku zkoušela máznout na ruku, tak jsem ji pak dost těžko dostávala dolů - smývání vodou a mýdlem moc nepomáhalo, a tak jsem na to musela vzít odličovač. Takže doporučuju touhle rtěnkou svému milému obtisky na košili raději nedělat..

tak tady opět rtěnka vypadá červeněji a tmavěji než ve skutečnosti je.. představte si ji o něco světlejší a bronzovější 

CENA téhle rtěnky je jen 85Kč, takže i kdybyste si kupovali jen jednu a platili na cosmetics4you poštovné 55Kč, pořád je to super cena. :)

A nakonec ještě fotka celého obličeje. Kromě rtěnky Hean mám jen řasenku a mírně zvýrazněné obočí, takže to neberte zrovna jako "líčení". :D


Tak jak se vám rtěnky Hean líbí? 

32 komentářů:

  1. krásný odstín! značku vůbec neznám, jdu omrknout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natálko je pravda, že o ní moc často neslyším.. ale když ano, tak to stojí za to :)

      Vymazat
  2. Rtěnka má nádherný odstín a Tobě moc sluší! :) A obočí máš namalovaný krásně. A máš krásnej lak na nehtech - co to je za lak? :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru moooc děkuji. :) Lak je Od Sleeku v odstínu Purplesque, psala jsem o něm tady: http://fashionpicnicblog.blogspot.cz/2014/08/sleek-loves-nails-purplesque.html

      Vymazat
    2. No tak ten bych si měla pořídit, protože je fakt krásnej a ještě jsem Ti zapomněla napsat, že máš krásný zuby! :)

      Vymazat
    3. Jé, děkujii. :) A lak je opravdu super a taky má skvělou výdrž, takže pokud se Ti líbí, moc doporučuju. :)

      Vymazat
  3. Tak já jsem asi úplně pozadu, ale o této značce slyším poprvé! Nicméně.. vypadá přímo úžasně! Tak ti ten odstín nádherně sluší, ach.. až závidím, protože mě takové odstíny moc nesluší (nebo možná sluší, ale já se v tom spíš necítím asi). Musím se po ní teda taky mrknout :-)

    Ketrin ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ketrin. :) Já si zase neumím představit nemít tu možnost dát si jakoukoliv odvážnou rtěnku na kterou mám zrovna chuť.. Někdy to opravdu chce jen odvahu a časem si zvykneš. :D Ale je taky pravda, že každý má své odstíny, které mu nejvíce sedí. Tak držím palce ať si najdeš mezi těmi výraznějšími taky ten svůj. :)

      Vymazat
  4. No téda ta vypadá přímo božsky! :) A za tu cenu je to super! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, máš naprostou prvadu =) Jsou to opravdu jedny z nejlepších rtěnek, já mám i tady tuhle classic, ale jiný odstín a opravdu drží jak přibitá....ale na berry shake prostě zatím žádná rtěnka nemá a neměla =) Tahám jí pořád...už mám dvě...jednu doma a druhou neustále v kabelce =D A když nevím jakou vhodnou rtěnku k líčení použít, tak s berry nic nezkazím ;)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tess asi si budu muset tu Berry Shake taky pořídit, je nádherná. :) Ikdyž podobných odstínů mám zatím hodně a zase tak často je nenosím. Ale i tak si myslím že tuhle bych využila. :)

      Vymazat
  6. vypadá moc hezky a tobě úplně sekne :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten odstín .. NÁDHERA!
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. hezký odstín :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásný odstín! Rtěnku určitě vyzkouším! ta pigmentace a výdrž jsou super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nestačí než souhlasit - rtěnku opravdu doporučuju. :)

      Vymazat
  10. Vypadá úžasně a strašně moc ti sluší :)
    Složení by náhodou člověk někde nenašel? :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ely. :)
      Složení na rtěnce ani na jejich stránkách není, ale našla jsem jej u jedné téhle classic rtěnky na internetu takhle:
      PPG-3 hydrogenated castor oil, pentaerythrityl tetraisostearate, euphorbia cerifera wax, hydrogenated polysobutene, Di-PPG-2mysristyl ether adipate, beeswax, PPG-3 benzyl ether myristate, butyrospermum parkii, caprylyl methicone, synthetic beeswax, VP/hexadecene copolymer, C10-C30 cholesterol esters, octyldodecanol, magnesium silicate, ozokerite, carthamus tinctorious, seed oil, prunus amygdalus dulcis, oil, tocopheryl acetate, ascorbyl palmitate, linoleic acid, parfum, hexyl cinnamal, linalool, silica dimethyl silylate, octyl methoxycinnamate, diethylhexyl syringyldenemalonate, caprylic capric triglyceride, ethylparaben, PEG-8, tocopherol, ascorbyl palmitate, ascorbic acid, citric acid, butyl methoxydibenzoylmethane, retinyl palmitate, mica, calcium aluminum borosilicate, synthetic fluorphlogopite, silica, CI 77499, CI 77891, CI 77491, CI 77742, CI 75470, CI 58000, CI 77220, CI 45430:1, CI 77492, CI 19140:1, CI 15850, CI 15850:1, CI 15850:2, CI 15630, CI 12085, CI 45380:1, CI 77007, CI 15985, CI 16255, CI 45410:2, CI 15880:1, CI 45396, CI 45425, CI 73360, CI 58000:1, CI 77861, CI 77510.

      Vymazat
    2. no :D po přečtení složení si říkám zda-li bych si to na tu pusu dala, ale zase tolika hodinová výdrž je paráda, ... :)

      Vymazat
    3. Moc děkuju za detektivní práci~ Koupi jsem si rozmyslela :D

      Vymazat
    4. Nj, holky vypadá to celkem odstrašující, co? :D Ale našla jsem to takhle vypsané jen na jedné stránce (asi nějaký zahraniční eshop) a ještě k tomu u jiného odstínu, takže 100% jistá složením si nejsem. Ale hlavně mě celkem překvapilo, že složení nebylo ani na tom lístečku co je přilepený na obal (většinou když se odlepí, tak složení najdete zespod.. a tady nic).

      Vymazat
    5. Nevěřím, že by složení neuvedli, kdyby se neměli za co "stydět", takže to taky o lecčem vypovídá :/

      Vymazat
  11. woooow, tak ta vypadá naprosto parádně a moc ti sluší :))

    OdpovědětVymazat
  12. O této značce jsem něco málo slyšela, ale nikdy jsem nevyzkoušela. Rtěnka ti moc sluší, ten odstín mi strašně připomíná lak od GS Intensive Coral jestli víš :). Ta výdrž mě překvapila a za tu cenu - super :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi děkuji a ten lak musím omrknout.. na internetu jsem ho nenašla a vůbec nic mi to neříká.. Ale pokud by mi ladil k rtěnce, tak ho chci :D

      Vymazat
  13. jj tuto značku znám.. rtěnky mám dvě a jsou moc dobré

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je úžasný odstín, neskutečně ti sluší! A máš pravdu, ten bronzový nádech rtěnky k tvé opálené pleti krásně sedí, škoda, že já jsem stále běloba :D. Nějak jsem se v létě vůbec nestihla opálit - teda ne že bych se někdy opálila hezky do bronzova, ale i tak mi ty letní pihy schází :-/

    OdpovědětVymazat