úterý 2. září 2014

Sleek paletka i-Divine Bad Girl

Tak tohle je moje třetí Sleek paletka.. Třikrát jupíí! :3
Svou první (Ultra Matte V2) mám z eshopu www.cosmetics4you.cz, druhou (Acid) jsem vyhrála v giveaway o paletku dle vlastního výběru na blogu janescolours.blogspot.cz a teď jsem tady se svou třetí ve verzi Bad Girl, kterou se mi podařilo vyměnit na www.votocvohoz.cz!! Mám to ale opravdu neskutečné štěstí. :)


Přitom právě při výběru své první paletky jsem se rozhodovala mezi Ultra Matte V2 a touhle Bad Girl, která mě na první pohled dostala. Tehdy jsem ale nebyla zvyklá na modré oční stíny a těch stříbrných jsem se taky bála. Vlastně celkově mi tahle paletka přišla jako dělaná na párty a jiné speciální příležitosti, ale nevhodná na běžné nošení.

Kdežto teď? Přišla jsem na to, jak mi modrá a stříbrná na očích sluší, a že se s nimi dá vytvořit opravdu jemné líčení na každodenní nošení. Takže momentálně u mě Bad Girl jednoznačně vede!


OBAL v černé barvě s logem Sleek už určitě všichni znáte, a taky určitě víte, že jeho jediná vada je jednoduché upatlání, které se dost dobře ani nedá čistit. Jinak se lehce otevírá a obsahuje zrcátko ve vrchní části obalu a oboustranný aplikátor v té spodní (u téhle paletky aplikátor nemám, protože byla předchozí majitelkou používaná..ale stejně používám své štětce).


PIGMENTACE je, jak už je u Sleeku zvykem, opravdu skvělá. U téhle paletky jsem překvapivě nenašla žádný stín, který by měl pigmentaci opravdu špatnou. Jediný, který mírně zaostává je druhý stín ve vrchní řadě.

BARVY jsou pro mě jako stvořené - bílá je nutný podklad (a že je krásně pigmentovaná), stříbrné jsou mé nejoblíbenější a černé je samozřejmě potřeba pro ten nejvýraznější vzhled.
Ve spodní řadě to nejde moc poznat, ale jako první jsou barvičky, které bych nazvala sexy vojenské, protože jde o lesklé zelenkavé khaki. Hned po nich jsou 2 odstíny modré a 2 dost odlišné a extra zajímavé fialové.


NANÁŠENÍ je jednoduché, stíny se dají bez problémů stínovat a překrývat - např. začínám bílou přes celé víčko a pak až dávám na ni další barvičky, které se i tak skvěle uchytí a celý den drží tam, kde mají.

POCIT NA OČÍCH mi vůbec nedělá problém, a dokonce jde o jedny z mála stínů, z kterých mě nebolí hlava (mám takovou zvláštní věc, že mám z většiny stínů jakýsi tlak na očích, který mi během pár hodin vyvolá migrénu).

VÝDRŽ je opravdu božská (celodenní), a co je neskutečné, že u Sleek paletek se už vůbec neobtěžuju s používáním báze - prostě báze pod stíny není třeba. Stíny neblednou ani se neslévají.


Pro představu přikládám jedno z mých běžnějších líčení s touto paletkou, za použití bílého stínu a obou stříbrných, bez báze.

Dole je fotka po celodenním nošení - jak vidíte, stíny jsou opravdu extra šikovné v zachování své intenzity a v neslévání se (opět bez báze).

stíny po celodenním nošení
A nakonec ještě ukázka toho, že tohle se opravdu dá nosit běžně - fotka tohoto líčení doma a na promocích (omluvte ten výtlem, když já jsem se tak tvářila pořád a lepší fotku na slunci nemám). :D


Co vy a Sleek? 

24 komentářů:

  1. Já pořád ještě žádnou Sleek paletku nemám, ale asi proto, že se nemůžu rozhodnout kterou vlastně chci a využiji nejvíc :D
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kathleen ono asi není moc co zkazit, všechny 3 co mám jsou úžasné. :)

      Vymazat
  2. Tak ta je moc pěkná :)! Líbí se mi, že obsahuje tmavší barvy, na ty jejich křiklavé moc nejsem. Pigmentace a výdrž jak vidím, opět nezklamala :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi pigmentace a výdrž jsou opravdu bezkonkurenčně nejlepší. :) A ty křiklavé z paletky Acid (neonové) jako jediné nemají vůbec výdrž, takže tahle je rozhodně kvalitnější. :)

      Vymazat
  3. ty stíny vypadají moc hezky :) od Sleek mám paletku Oh so special, bez které už snad
    nedokážu žít :D plánuji zkusit i další paletky, moc se mi líbí hlavně tato Bad girl
    a ještě Vintage Romance :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naštěstí nejsem na ty fialové odstíny, tak po Vintage Romance neprahnu.. Ale Bad Girl jsem chtěla už dlouho a je opravdu božská :)

      Vymazat
  4. vypadá moc hezky :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Nadherna paletka, taky jsem zjistila ze mi modra slusi, i kdyz ji nosim jen obcas.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. Paletka vypadá skvěle! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Paletka má nádherné odstíny, ta by se mi líbila taky :) A na fotkách Ti to moc sluší!
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Veru. :) Paletka je opravdu úžasná, doporučuju ji všema deseti. :)

      Vymazat
  8. Jéé tak to je něco pro mě, modré stíny miluju!

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkná recenze! :) Zrovna dneska jsem objednala dvě paletky, tak jsem na ně zvědavá! :) Těším se. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. :) Myslím že Sleek paletky nezklamou, jediné méně kvalitní stíny od nich jsou ty neonové z paletky Acid, zbytek používám bez báze, krásně se s nimi pracuje a drží celý den. :)

      Vymazat
  10. jééé tobě to tak slušííí :) a ta fotka z promoce nemá chybu :))
    od Sleek mám jednu paletku, takovou neutrální, ale časem bych chtěla nějakou další :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně moooc děkuji. :) Já zase přemýšlím že časem si pořídím i nějakou více neutrální, ikdyž zatím si vystačím s tím, že v jedné paletce mám hnědou a šedou (Ultra Matte V2) a v téhle ty modré a stříbrné, což nosím stejně nejraději. :)

      Vymazat
  11. Paletka je krásná a sama ji ve sbírce ještě nemám. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilko alespoň máš možnost udělat si radost k narozeninám nebo třeba na Vánoce. :D

      Vymazat
  12. mám jich asi 5 nebo 6? =D všechny z cosmetics4you, jak koupené tak i obdržené k recenzím, ale jsou nepřekonatelné, právě tady tuhle jsem nikdy nechtěla protože jsou tam modré a ty mi nesluší =/

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Tess zrovna před pár dny jsem slyšela, že modrá se prý nedá nosit k modrým očím, takže to úplně chápu.. :D Já jsem na tyhle barevné typy nikdy moc nebyla a vždycky jsem jen zkoušela co mi sluší a co ne (tzn k hnědým očím a hnědým vlasům jde modrá hezky). :D

      Vymazat
  13. Paletka je krásná! Já jsem se s modrou a stříbrnou na očích moc neskamarádila, přijde mi, že mi to k šedomodrým očím a bledé pleti moc nesedí, nejraději používám zemité barvy, ale každému sluší něco jiného a tobě to sluší vážně moc :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Caroline je pravda, že s takovou barvou Ti asi tyhle stíny sedět nebudou. Mi se naopak k hnědým opravdu hodí.. Kdyby mi neslušely, asi by mě trefil šlak. :D

      Vymazat