středa 2. září 2015

Recenze - Alverde rtěnka Sugar Rose

Zdroj: http://blog.biorganica.cz/co-vsechno-snime-z-rtenek/
Nedávno jsem narazila na celkem zajímavou věc.. Průměrná žena prý za svůj život sní několik kg rtěnky!! Názory na tohle se různí - podle některých je to jen několik gramů, ale podle jiných článků až 1kg ročně (což si myslím, že už je ale přehnané..).

Ale těm 3,5kg za celý život by se věřit dalo, ne? Hlavně pokud počítáme i voňavé a sladké balzámy/lesky na rty..

Každopádně je to možná další z důvodů, proč si pořídit přírodní rtěnku (jako by nestačilo, že chemické složky v rtěnkách působí na rty samotné a některé kůží i pronikají).

No ale abych si nehrála na andílka - sama jsem si svou novou přírodní rtěnku koupila proto, že má božský odstín a stála v akci jenom 20Kč. No, co dodat.. :)



Značku Alverde asi všichni znáte, takže přeskočím nějaké velké představování - jednoduše jde o hodně levnou přírodní kosmetiku, kterou prodávají v DM drogerii.


Právě to jak je tahle značka levná mě od ní celkem odrazovalo. Ale když jsem si zamilovala jejich přírodní šampony, rozhodla jsem se to risknout i s dekorativkou. A na zkoušku není nic lepšího, než rtěnka za pár korun ve výprodeji..


Už teď ale vím, že tahle rtěnka by stála za to, i kdybych za ni měla dát desetinásobek.

BARVA je opravdu povedená světle růžová, matná a dokonce dost pigmentovaná.
VÝDRŽ je taky slušná - dokonce i když ji použiju spolu s balzámem, tak i po několika hodinách mi zůstane růžový odstín na rtech. Sice už to nevypadá, že mám rtěnku, ale sama jsem i s tímhle spokojená. Stejně ale doporučuju rtěnku brát i s balzámem s sebou a během dne nanášet občas znovu.
HYDRATACE je střední - rtěnka ani nenahradí balzám, ale ani rty nevysušuje. Nejraději ji ale vždycky přetřu balzámem, protože samotná je taková tužší (díky její dobré pigmentaci jí to nijak neublíží, spíše naopak - vypadá lépe).
Jo a mimo to rtěnka hezky voní. :)

Co se CENY týče, rtěnka byla dříve k sehnání za 120Kč ve 3 odstínech. Ale protože šlo o limitovanou edici, tuhle už asi opravdu najdete jen v krabičkách s výprodejovým zbožím (při troše štěstí za 20Kč, jak jsem ji koupila já).

SLOŽENÍ je jako jediné celkem oříšek.. nikde jsem ho nenašla - na rtěnce ani na internetu. A za boha jsem nemohla najít ani jedinou recenzi, kde by složení uváděli.. Nestačí než věřit tomu, jak je Alverde přírodní a nezávadná kosmetika (ale neuvádět složení - to je teda síla..).

vpravo rtěnka přetřená balzámem (bez něj by byla matnější, ale ne tak sjednocená)

A co vy, máte nějaký další tip na dekorativku od Alverde (nebo od jiné přírodní značky)? 

A kolik tipujete, že za život sníte rtěnky?? :)

Krásný den,
Nicca

36 komentářů:

  1. Já se těch jejich rtěnek nějak podvědomě prostě bojím:D Ale plánuji si pořídit tvářenku:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se právě taky nemohla rozhoupat.. ale teď bych klidně koupila hned další. :) Navíc jsem četla, že i jejich složení je dobře hodnocené v testech kosmetiky..

      Vymazat
  2. Odstin rtenky je nadherny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Alverde kozmetiku mám rada a rozmýšlam že aj ja si jeden rúž od nich zaobstarám. :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nicole zatím mám zkušenost jen s touhle jednou jejich rtěnkou, ale pokud si koupíš další, strašně ráda si přečtu recenzi. :)

      Vymazat
  4. Ten odstín je parádní :-) Já od Alverde rtěnku nezkoušela, ale tahle mě nadchla :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten odstín je parádní :-) Já od Alverde rtěnku nezkoušela, ale tahle mě nadchla :-)

    OdpovědětVymazat
  6. S tou zajímavostí o tom kolik sníme rtěnky jsem už četla a nevím nevím teda :D tato rtěnka za dvacku je super kup :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru taky nevím.. ale jen když si vezmu kolikrát jsem si dneska musela s rtěnkou olíznout rty.. no tak nakonec za život alespoň pár rtěnek asi sním :D

      Vymazat
  7. Páni, vypadá nádherně! A za dvacku ve výprodeji? Skvělý kup! Odstín je hodně podobný Creme Cup od Macu, alespoň podle fotky:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chjo Katherine, tím mě akorát lákáš na koupi MAC rtěnky.. ještě žádnou nemám, a i když přírodní rozhodně nejsou, alespoň jednu bych si prostě strašně chtěla pořídit. :3

      Vymazat
  8. Od té doby, co jsem viděla na DVTV rozhovor s paní chemičkou, dívám se na přírodní kosmetiku úplně jinak. Ona tam říkala, že třeba parabenů stačí na konzervaci hodně málo a jsou dobře prozkoumané, takže když tam nejsou, znamená to, že je tam nějaký jiný konzervant a je ho tam o hodně víc, aby to fungovalo. Rozhodně ten rozhovor zkoukni, mluvila i o tom průniku kosmetiky kůží. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip, mrknu se. :)
      Jinak sama bych na přírodní kosmetiku tolik nedala, kdybych neměla potvrzené vlastními zkušenostmi, jak na mě působí.. U rtěnek sice nic z toho, co jsem popisovala nepoznám, ale u šamponů a veškeré pleťové kosmetiky ano.

      Mám dost citlivou kůži, takže šampony s chemií nesnesu (svědí mě z nich hlava a padají daleko více vlasy) a co jsem začala používat na obličej jen přírodní kosmetiku, přestala jsem mít problémy jako je akné. Takže věřím tomu, že ty silikony atd mi prostě pleť ucpávaly, přesně jak se o tom všude píše..
      Možná tohle nepozná každý (někdo chemickou kosmetiku asi zvládá), ale sama dám na své zkušenosti a nenechám se už ovlivnit žádným rozhovorem s někým, kdo z chemie žije.. dneska totiž každý (a to veřejně) tvrdí něco jiného, podle toho co se mu zrovna hodí.

      Podle mě není správné tvrdit, že veškerá chemie v kosmetice je ok, ale ani za každou cenu bránit 100% přírodní kosmetiku - vždyť i v přírodě můžou být jedy..

      Vymazat
  9. Vypadá docela super, ale věřím, že i kdybych jí měla doma, moc bych jí nenosila, mám doma i lepší rtěnky:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, to věřím. :) Já zase rtěnky nosím málo (většinou používám spíše balzámy), takže tahle je pro mě tak akorát na každodenní nošení. :D
      Ty své nejoblíbenější - hodně výrazné - nosím opravdu jen občas. :)

      Vymazat
  10. Určitě za život pár kg rtěnek sním :-) Mám rtěnky hodně ráda. Jednu dobu jsem se rozhodla kupovat hlavně ty přírodní, ale moc jsem neuspěla. Nenašla jsem hezký odstín, rtěnky Alverde mi nevoní (prý se to změnilo) a navíc se přírodní rtěnky zkazí podstatně rychleji než nepřírodní. I když to až takový problém není. No v každém případě by to chtělo doplnit sbírku

    GA Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wikiro s tou vůní nemůžu u téhle rtěnky souhlasit - je hezká a moc příjemná. :) Ikdyž prý v té samé kolekci byla i rtěnka, která smrděla a pálila (myslím, že byla papriková). :D Takže určitě očichat předem.. :D

      Vymazat
  11. Má nádherný odstín, moc ti sluší :) I když ta absence složení je vskutku zarážející O.o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, nechce se mi tomu věřit. snažila jsem se to dohledat třeba na stránkách DM a nic.. :(

      Vymazat
  12. na mňa príliš svetlý odtieň, ale obal má naozaj nádherný, no divné, že neuviedli zloženie, možno priamo v predajni na nejakom lístku pri produktoch :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tahle byla ve výprodeji, ale je možné, že opravdu složení nikde neuvádějí ani u ostatní jejich kosmetiky. Je to sice povinné, ale některé značky to neřeší.. :(

      Vymazat
  13. Já teda rtěnky moc nenosím, ale zrovna dneska jsem si od Rimmel jednu koupila :) Je ale přírodní, takže se po ní pouze lehce svítí rty a vypadá krásně :) Nemám úplně světlou pleť, takže pro mě by to byl asi světlý odstín, ale to nemění nic na tom, že vypadá krásně :) Jinak přírodní rtěnky neznám, vždy používám ty klasické, ale je to skvělý typ :)

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Theres moc děkuju za komentář. :) Rtěnky taky moc často nenosím, ale plánuju se v tom zlepšit. :D

      Vymazat
  14. Vypadá moc hezky - hlavně obal :D já používám rtěnky jen občas, ale teď jsem zamilovaná do kolekce od Kate nude rtěnek pro Rimmel :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rimmel rtěnky mám taky moc ráda.. z téhle cenové kategorie drogerkových rtěnek jsou snad moje úplně nejoblíbenější. :) Akorát mě štve, že jsem si jednou nestihla koupit jednu jejich opravdu nádhernou sametovou a tmavě vínovou rtěnku (myslím že z nějaké limitované edice matných Kate rtěnek)..

      Vymazat
  15. Ta má roztomiloučký obal, už jen kvůli tomu bych si ji koupila! Já od Alverde ppravdě z dekorativky nic nemám, ani mě to nějak moc neláká... Jen ten jejich gel na obočí bych chtěla zkusit :)

    Zapoj se do soutěže o poukaz na 1000 Kč na www.kabea.cz!

    OdpovědětVymazat
  16. nekdy mam vazne strach, z toho so si patlam na pusu.. :)

    OdpovědětVymazat
  17. kdyz jse o slozeni rtenky, tak se nekdy bojim podivat :)

    OdpovědětVymazat
  18. Na túto limitku som sa tešila, ale nakoniec som nič nekúpila. Tento odtieň je pekný, ale na mne by nevyzeral dobre. Momentálne rada používam prírodný rúž od Pacifica (recenzia už na blogu), veľmi pekný mauvy-pinky-nude odtieň, ktorý sa dá nosiť po celý rok :)

    OdpovědětVymazat
  19. ahoj chtěla jsem se zeptat vím, že používáš kosmetiku Mary Key, já odstoupila od smlouvy ale mám doma spoustu nových produktů a některých párkrát použitých a prodávám je, pokud by si měla o něco zájem napiš mi prosím na email. krisjanku@gmail.com, a nějak se domluvíme ty použité bych dala za 50-60% dolů a úplně nové za 20-30% dolů, napiš mi popřípadně o co by si měla zájem..

    OdpovědětVymazat
  20. Mě by odstín asi moc neseděl, jsem spíše tmavší tip :) super recenze a blog!:)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  21. Jo, znacku Alverde mam taky rada, vtipne me na ni navedla ma mama, ktera na ni neda dopustit. Na to, ze pusobi na prvni pohled trochu pofiderne, verim, ze je to opravdu kvalitni kosmetika s mnohem mensim mnozstvim buh vi jake chemie nez ostatni znacky.

    www.poshlife.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Asi to záleží od toho koľko kto rúž nosí :), ja som sa dala zlákať tiež prírodnou kozmetikou aj rúžmi, len som oba niekam zapatrošila :(, ale aspoň mám prírodný balzam :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  23. Teda, tak to jsem netušila, že žena za život sní tolik rtěnky! :D Já podle mě tuplem, protože nosím rtěnku opravdu denně. Nedávno jsem si koupila krásnou novou rudou rtěnku, kterou jsem sehnala v Sephoře. Je sice trošku dražší, ale já jí sehnala se slevou. Takže mě nakonec vyšla na pár stovek.

    OdpovědětVymazat