neděle 23. června 2013

Jak na akné

Pokud trpíte stejně jako já tím, že každé ráno se vzbudíte s několika pupínky na obličeji navíc, tak dneska pro Vás mám pár odzkoušených tipů. :)


Vím, že základem je zdravá strava a hlavně vyhýbání se sladkému, ale tomu prostě nikdy neodolám.. Takže tudy cesta nevede. :P


Co se týče pravidelného čištění pleti, na tom si dávám záležet. Snažím se pleť čistit každé ráno i večer a když  mám čas tak někdy i během dne. Po umytí následuje tonikum, květinová voda Saloos, nebo někdy jen opláchnutí studenou vodou. Jednou za čas navíc použiju čistící masku.. Ale nic z toho mě stejně pupínků nezbaví - když už se jednou objeví, potřebuju něco "silnějšího". :)


moji miláčci - čistící gomáž Yves Rocher, čistící mléko Dr.Hauschka, květinová voda Saloos, <3
pak maska proti akné La Chévre (která zrovna moc nefunguje), maska Planet spa s rýží a saké (Avon)
  • Až před nějakou dobou jsem přišla na první zázrak - obyčejná ZINKOVÁ MAST z lékárny asi za 70Kč.. Tahle věcička je asi kouzelná, protože kdykoliv si večer namažu obličej tenkou vrstvou masti, ráno mi většina pupínků zmizí a ty největší se alespoň zmenší. :P
    Jedinou nevýhodou je to, že po ní voním jako jitrnice. :D Ale pro krásu se přece trpí, ne? :)
  • Další kouzelnou věcičku, která je ještě šikovnější (a voňavější) než zinková mast jsem objevila nedávno. Pokud jste si vzaly k srdci můj článek se vzorky kosmetiky zdarma, pak jste jej taky mohly vyzkoušet. :)
    Jde totiž o testovací sadu SÉBIUM od BIODERMY, kterou zasílali zdarma. :)
    Celá sada, tedy čistící voda, hydratační krém a intenzivní péče o aknózní pleť přišly v roztomilých minibaleních a v praktické minitaštičce. U nás doma jsem si o ní napsala i se sestrou a maminkou, takže celkem nám přišly 3 taštičky a navíc jsme měly to štěstí, že jedné z nás přidali také plné balení intenzivní péče Sébium Global. To jsem ihned zabavila, protože s akné mám z nás tří největší problémy zrovna já.

Co se týče čistící vody a hydratačního krému, tak jsou sice fajn, ale klidně se bez nich obejdu.. Naopak intenzivní péči o aknózní pleť Sébium Global jsem si naprosto zamilovala. :)
Zjistila jsem, že má ještě daleko lepší účinky než zinková mast. Kdykoliv si namažu hrubější vrstvu na pleť, do několika hodin se pupínky úplně vysuší, scvrknou a jsou skoro neviditelné. Navíc i když si nedám pokoj a začnu "vymačkávat", tahle věcička mě zachrání - hezky mi pupínek zatáhne, desinfikuje a hojí.

Takže tyto věcičky rozhodně doporučuju.. Bioderma je asi ta nejlepší varianta, ale pokud chcete ušetřit, zkuste zinkovou mast, která je několikrát levnější. :)

A co Vy, máte s těmito věcičkami zkušenosti? :)

15 komentářů:

  1. Téda,až budu mít akné,budu vědět,že můžu sáhnout po Biodermě nebo po zázraku který voní jako jitrnice :D . Skvělý článek ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám čistící peeling a čistící vodu od Nivei a jsem spokojená ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud netrpíš na akné, tak to určitě stačí.. Mi ale tyhle věcičky moc nepomáhají :(

      Vymazat
  3. Díky bohu, že akné jsem naposledy viděla v patnácti =D Zato s rozšířenými póry a černými tečkami bojuju neustále a nic nezabírá >.< Teda krom make-upu. ;) Kdybys náhodou našla něco na tohle, tak by to bylo super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo jediné co mi pomohlo je pleť nahřát, vymačkat a aby se to zatáhlo tak použít tu biodermu :D Jednou za čas mě to tak chytne a pak je to zase na nějakou dobu fajn :)

      Vymazat
  4. Taky trpím akné.. Nic nepomáhá. Určitě vyzkouším zinkovou mast. Ta je v lékárně dostupná nebo jen na předpis?:)

    OdpovědětVymazat
  5. tak to si mala poriadne šťastie, že ti to global poslali, mne začala pomáhať zelená micelárka, ale bohužial až po takom čase, keď som jej už mala na dne flaštičky, no aj keď pomáha ja sa čistej pleti asi nikdy nedožijem, priznám sa strašne závidím babám, ktoré môžu jesť čokoládu, a čokoľvek bez toho, aby vedeli aké majú šťastie:D a aj keď o čokoláde stále odborníci tvrdia, že sú to fámy ....nech sú ale u mňa jednoducho čokoláda spôbuje katastrofu asi som výnimka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi vyjímka, taky to na sobě vidím když jím více sladkého, ale nemůžu si pomoct.. :D A tak hledám jiné cesty :P
      Ale zdá se mi opravdu divné že by to s čokoládou měly být jen fámy - možná je to myšleno tak, že kakao samotné akné nezpůsobuje (třeba hořké čokolády s 80%kakaa), ale ty sladké určitě ano.

      Vymazat