čtvrtek 27. června 2013

Květinové osvěžení

Už se nemůžu dočkat až se vrátí horké letní dny, budu trávit všechen volný čas procházkami venku, poleháváním na koupališti nebo u řeky, opalováním se a grilováním. :)
Určitě to všichni znáte.. Těšíme se jako malé děti a když to konečně přijde, modlíme se ať je konečně zase trošku chladněji. :) V těch největších vedrech oceníme každé schlazení - ať už je to oblíbená zmrzlina, skok do příjemně ledového bazénu, nebo osvěžení květinovou vodou ve spreji.

Tuhle osvěžující lahvičku jsem zmiňovala v minulém článku jako své oblíbené tonikum po čištění pleti. Nejlepší je proto, že je čistě přírodní, obsahuje rostlinné vosky a rostlinné biostimulátory.. No a pak taky protože je v rozprašovači a můžu ji tak použít úplně kdekoliv. Třeba na osvěžení a vyčištění pleti na procházce, na koupališti, nebo třeba během cvičení. :)



U mě už tahle lahvička nemůže chybět ani na cestách.. Vleze se krásně do kabelky a využít se dá tolika způsoby, že mi nahradí dalších několik kosmetických nezbytností.. Tak třeba:

  • dočištění a tonikum na pleť
  • výživa pleti
  • osvěžení a hydratace celého těla
  • zklidňující péče po holení a depilaci
  • kondicionér a výživa na vlasy bez smývání
Kromě toho pleťová voda moc příjemně voní. Moje verze Lemon Tea Tree pro mladou a problematickou pleť se skvěle hodí na léto - vůně je jemná a svěží. :) Kromě této vůně ale můžete narazit na plno dalších, např. levandule, růže, rozmarýna, santalové dřevo, máta nebo meduňka.


Zkoušely už jste květinovou vodu, nebo máte nějaký jiný tip na přírodní osvěžení a očištění pleti? :)


PS: Pokud se chcete podívat na kompletní nabídku zn. Saloos, jejich oficiální stránky najdete tady: Saloos.cz, seznam e-shopů zde: Spřátelené e-shopy. Produkty Saloos ale koupíte všude možně.. Například v DM drogerii, nebo v obchůdcích s kosmetikou různých značek. :)

2 komentáře:

  1. Já používám od Alverde rozprašovač na obličej, krásně citronový, ještě je letos jeden melounový(jsem si tak na tebe s tím melounem vzpomněla), jen mi přišel moc sladký. S tím svým jsem spokojená, ale tohle se mi taky líbí :) Kouknu po něm ;)

    OdpovědětVymazat