čtvrtek 13. června 2013

manhwa a kanárkový náhrdelník

Poslední dobou mám čím dál tím větší chuť na vše japonské, koukám na jedno anime za druhým, každý den sleduju anime a manga burzu na FB a moje asijské já ne a ne se uklidnit..

Naposledy si usmyslelo že si konečně musím pořídit nějakou manga knížku. Několik dní jsem tedy procházela manga burzy a hledala něco cenově přijatelného.. Přemýšlela jsem nad knížkami Dveře chaosu, Deník pána démonů, Upíří polibky a Kill me, Kiss me. V komentářích jsem si ale všimla, že poslední ze zmiňovaných knížek (kterou jsem náhodou chtěla ze všech nejvíce) se prodává v obchůdcích LEVNÉ KNIHY za 9Kč! :P No, tak to tedy není co řešit a další den jsem se hned do Levných knih vydala.

V prvním obchůdku byly snad všechny kreslené knížky vyprodané, tak jsem se vydala hledat druhou pobočku (ten asijský blázen ve mě si prostě nedal pokoj..). Když jsem vstoupila dovnitř, málem jsem se štěstím počůrala. Na poličkách stály poslední 2 díly mé vysněné knížky a k tomu ještě další 2 podobné kreslené knížky. Hned jsem tedy popadla oba díly a k tomu knížky Gossip girl v manga (nebo spíše manhwa) verzi.. Mimochodem mooc dobrý tah jak nalákat lidi jako já, aby je zajímala taková věc jako je Gossip girl. :D


Když to tak shrnu, utratila jsem za každý díl Gossip girl 39Kč, za každý díl K2 9Kč.. Takže celkem to dělá 96Kč za 4 knížečky. Mám neskutečnou radost a ještě dobrý pocit že jsem moc neutrácela (a moje asijské já mi snad taky dá na chvíli pokoj). :)



Aby toho nebylo málo, tak jsem si v levných knihách koupila ještě ubrousky a v Gate peříčkový náhrdelník za 24Kč. :P  - na fotce spolu s vlastnoručně vyrobenou kokeshi panenkou. :)

manhwa Gossip girl
manhwa Kill me, Kiss me
A co Vy - znáte Levné knihy, máte jiné tipy na podobně levné nákupy, nebo už Vám všechny příběhy stačí pouze na počítačí? :)

10 komentářů:

  1. Dveře Chaosu 1 a 2 ti můžu půjčit. Nebo prodat za nějakou rozumnou cenu. :-) Měla bych je mít ještě doma. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jů, dveře chaosu se mi strašně líbí díky těm nádherným kresbám, ty by se mi líbilo mít vystavené a koukat na ně každý den :D Napíšu Ti na FB :)

      Vymazat
  2. S takovou už v Levných knihách žádná manhwa nezbude :) Doufám, že na tom mám i já přičinění svým článkem? :D

    Mimochodem, jak jsem vysvětlovala (http://shoutengai.blogspot.cz/2013/06/manhwa-v-levnych-knihach.html), Gossip Girl je taky manhwa, ne manga, vydavatel to má špatně označené :3
    Ale jsem ráda, že jsi pořídila ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, to jsem se divila když jsem kupovala manhwu (četla jsem to nejen u Tebe, ale i na několika dalších stránkách) a pak je na knížce asi 10x napsáno manga :D
      A jo, u Tebe na blogu to byla taková poslední tečka kdy jsem si řekla, že do těch Levných knih opravdu musím :D Takže samozřejmě že za to můžeš :P :D

      Vymazat
    2. Ha, to jsem ráda :) Fakt třeba vydavatelé zjistí, že to nakupovat chceme, ale ne za dvě stovky :/

      Vymazat
    3. Kéž by.. ale moc tomu nevěřím :P

      Vymazat
  3. To K2 jsem si tam koupila taky, ale GG asi nechci ani v manga verzi :D Ten název mě prostě odrazuje :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, mě částečně taky. Když se sestra koukala na seriál, neskutečně mě to štvalo.. Ale přece jen stejně stupidní příběh v hezky nakresleném provedení asi snesu :P

      Vymazat
  4. Anime a manga to je moje i když dávám přednost spíše fairy tail a kdysi narutovi :) Šperky ale raději kupuji kvalitní stříbrné se Swarovski křištály

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naruta jsem jednu dobu taky četla, ale pak jsem přišla na to že to pro mě není to pravé.. Hlavně mám raději dokončené kratší anime i mangy :P

      Vymazat