neděle 9. června 2013

Tričkový.cz

Ne každé tričko s nápisem vypadá dobře a ne každý je umí nosit.. Určitě znáte takové ty chvíle kdy potkáte dědečka v tričku s nápisem "crazy bitch" nebo " the best mother". :D

Naopak pro trička s vtipnými nápisy mám slabost. :) Moje první nejoblíbenější tričko s nápisem jsem dostala od přítele a mohly jste jej vidět v příspěvku Barbie is a bitch. :P
Mým posledním objevem je e-shop TRIČKOVÝ.CZ. Když jsem ho celý proklikávala, narazila jsem na opravdu povedená trička.. Pro představu přidávám moje nejoblíbenější:

 Kromě trička z The big bang theory "I´m not crazy. My mother had me tested" je na e-shopu celá kategorie SERIÁLOVÁ TRIČKA.

 ..Asi jsem tak trochu narcis, protože tričko "Nobody is perfect, but I´m pretty fucking close" (Nikdo není dokonalý, ale já jsem k***vsky blízko) mě naprosto nadchlo. :D :D

Tak a tady se mi akorát místo třetího trička více líbí anglická verze "My eyes are up here". Ale naštěstí si v e-shopu Tričkový.cz můžete vytvořit i VLASTNÍ NÁPIS. :P

Tak a teď mé nejoblíbenější, které už mám doma: tričko "Come to the dark side, we have cookies". A protože sušenky opravdu miluju a hlavně na své oblíbené zázvorovo-skořicové bych určitě nalákala k temné straně skoro každého, tak na další domácí párty se sušenkama jsem ho prostě musela mít. :)


PS: A tričko by se možná ještě víc hodilo nějakému "ajťákovi" :D

A co Vy a trička s nápisy? Máte nějaké oblíbené vtipné tričko, nebo se smějete kolemjdoucím co nosí nápisy, kterým sami nerozumí? :)

8 komentářů:

  1. Já sice moc trička s nápisy nemusím, ale přiznávám, že některá jsou opravdu vtipná a tobě sluší :)
    Mimochodem, pobavilo mě, jak ti na fotce ladí červené zorničky s rtěnkou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Ty oči jsem nejdříve chtěla začernit, ale pak mi to přišlo docela dobré tak jak to je :D

      Vymazat
  2. já mám trička s nápisy ráda, ale moc je nonosím, paradoxně :D to tvoje se mi líbí :D

    OdpovědětVymazat
  3. To tričko Barbie is a bitch bych chtěla na spaní :D
    jediná věc, která u mě může mít na sobě nějakej potisk je pyžamo :)
    ale i to druhý (dnešní) je super :)
    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  4. Já normálně tenhle typ triček fakt nemusím (možná proto, že většina, co mám, jsou suvenýry z vysoký/vědeckých soutěží a kempů >.<), ale tobě vážně sedne a je roztomile vtipný. Často se mi líbí trička s nápisy z Asie, ale ta jejich angličtina je zoufalá. =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, asi vím co máš na mysli.. I trička od Vietnamců mívají někdy ty anglické nápisy naprosto špatně :D

      Vymazat