úterý 5. srpna 2014

Bomba jménem expresní odlakovač od Dermacol

Tak tuhle věc jsem původně chtěla přidat ke článku s laky Dermacol (odlakovač mi totiž přišel k testování spolu s nimi), ale z úžasu z jeho skvělých schopností jsem se rozhodla věnovat mu samostatný článek.


Podle názvu "Expresní odlakovač na nehty" jsem si původně myslela, že jde o jeden z těch odlakovačů, do kterých jen vložíte prst, párkrát otočíte a je hotovo. Ale když jsem si jej prohlídla, zjistila jsem že jde o naprosto klasický odlakovač, který se používá nanesením na vatu. Ale tady jeho obyčejnost končí, pak už mě jen a jen překvapoval. :)


Odlakovač slibuje 3 zásadní věci (pro přírodní i umělé nehty):
  • rychlé a snadné odlakování,
  • složení bez acetonu,
  • výživu mandlovým olejem.
Všechny 3 body jsou do puntíku splněny, a to ještě nadprůměrně dobře.


Jako první mě zaujala ta LEHKOST A RYCHLOST ODLAKOVÁNÍ - oproti mým dřívějším odlakovačům si tenhle s laky opravdu poradí daleko lépe a rychleji, není třeba žádné zběsilé dření zbytků laku a s většinou si poradí už při prvním setření. Za mě teda naprostá špička.

Hned po bleskovém odlakování si všimnete další věci - OLEJOVÉ VÝŽIVY, což znamená že po odlakování nemáte vyschlou a nepříjemně pnoucí kůžičku kolem nehtů a vyschlé samotné nehty (jako u ostatních odlakovačů, které taky slibují výživu). Naopak je to opravdu příjemný pocit naolejíčkovaných a vyživených nehtů a konečků prstů, jaký jsem opět u žádného odlakovače neměla.


Tak a pokud si říkáte kolik takový šikovný superpomocník stojí, určitě vás CENA 59Kč za velké 120ml balení více než potěší. Teda alespoň já jsem u jejího zjištění poskočila radostí, protože odteď je tohle (nejspíše) můj jediný budoucí odlakovač. :)

A co vy, už jste jej zkoušely, nebo znáte podobně šikovný odlakovač? 

33 komentářů:

  1. ty jo, to zní dobře. já jsem se s takovým zázrakem setkala v Chorvatsku, psala o něm kdysi Lili, tak jsem ho zkusila a byl úžasný, měla jsem taky krásně naolejované nehty. za 14 dní tam jedeme, tak si ho přivezu znova a pak koupím i tenhle a porovnám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natálko, tak to opravdu doufám, že se Ti jej podaří sehnat, to porovnání bych viděla moc ráda. :)

      Vymazat
  2. Používala jsem odlakovac od Alessandra, který je 5x dražší. Ale tenhle je fakt 5x lepší, stal se moji jedničkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se vůbec nedivím, já už jiný taky nechci. :)

      Vymazat
  3. Dobrá, teď jsi mě skutečně VELMI zaujala a nalákala, stoprocentně při příští návštěvě drogerie přidávám do košíku :) Mnohokrát děkuju~

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ely rozhodně uděláš dobře. :) Doufám, že z něj budeš stejně nadšená jako já. :)

      Vymazat
  4. Väčšinou používam bezacetónový z DM-ky, tuším Ebelin značka a som s ním spokojná. Ale tento tiež nemá zlú cenu, takže ak naň natrafím, vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co si pamatuju Ebelin, tak ho bylo potřeba na odlakování daleko více a navíc taky klasicky vysušoval.. Teda nevím jestli jich není více druhů, ale rozhodně doporučuju vyzkoušet tenhle a porovnat. :)

      Vymazat
  5. Díky za tip :))) Musím se po něm podívat :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo jsem ráda když se tip bude hodit a rozhodně doporučuju si pro něj skočit a vyzkoušet. :)

      Vymazat
  6. Tak ten vypadá báječně. Rozhodně jej vyzkouším. S takovými vlastnostmi co popisuješ, jsem se ještě u žádného odlakovače nesetkala. Vážně mě zaujal :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu já právě doteď taky ne - hlavně ten naolejovaný pocit je pro mě naprostá novinka. :)
      Tak snad s ním budeš stejně spokojená jako já. :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Nooget vyzkoušej, snad budeš stejně nadšená jako já. :)

      Vymazat
  8. Už jsi několikátá, co o něm píše, tak ho asi přihodím při příštím nákupu do nákupního koše, je to takové lákadlo, že mu nemůžu odolat :-D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro to uděláš jedině dobře.. Je za pár kaček a někdy tak otravnou věc jako je odlakování dokáže opravdu hezky zpříjemnit. :)

      Vymazat
  9. mám ho tiež a je vážne perfektný! Až na ten zápach, ktorý je až priliš intenzivny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko naprostý souhlas. :) Ikdyž mi ten zápach přijde normální, jako u kteréhokoliv jiného odlakovače.. Možná jsem měla jen jeden odlakovač, který smrděl podstatně méně, jinak to má všechno bohužel podobnou vůni.

      Vymazat
  10. Zrovna dneska jsem si s ním odlakovávala pískový lak a super, to musím uznat, šlo to dolů samo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, Adri pískáče jsou při odlakovávání zlo, takže tahle šikovná věc to aspoň částečně zmírní (za což jsem jí neskutečně vděčná). :)

      Vymazat
  11. Můj smradlavý Ebelin začíná pomalu docházet, asi sáhnu po Dermacolu, to povídání o něm mě opravdu zaujalo :) hlavně mandlový olejíček! A za tu cenu...není co řešit :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hitomi uděláš jedině dobře. :) Akorát smradlavost je myslím na podobné úrovni. :D Teda pokud si dobře pamatuju odlakovač Ebelin..

      Vymazat
  12. Vypadá parádně. Už ho doporučovala i Lucka z getthelouk, tak po něm budu muset vážně mrknout :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi rozhodně do něj jdi.. Není to žádná drahá záležitost a určitě se Ti odlakování s ním bude líbit daleko více. :)

      Vymazat
  13. Good review dear!

    http://finddyourway.blogspot.pt/

    OdpovědětVymazat
  14. Já si nehty moc často nelakuji, vždy mám spíš období kdy si je lakuji pořád a pak zas dlouho nelakuji, takže mám jeden stoletý ověřený odlakovač od Oriflamu a po jiných jsem zatím nekoukala. Je však pravda, že když si nalakuji nehty nějakou výraznou barvou, třeba červenou, tak mi z krajů ta barva vůbec nejde sundat, je možně že tento by si s tím poradil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét přesně jak píšeš - tenhle by si s tím poradil. :) Je to poprvé, co nemám problém s výraznými barvami, ani když si zapomenu dát podkladový průhledný lak - prostě to jednoduše stáhnu (i z okrajů a většinou hned napoprvé).. Tak pokud Oriflame odlakovač někdy dojde, rozhodně vyzkoušej tenhle a myslím že budeš daleko spokojenější. :)

      Vymazat
  15. mám ho a je úplně na nic...narozdíl od všech jiných právě musím drhnout je to takový spíš průměr jediné plus je za výživu olejem, díky tomu ovšem tamponek je okamžitě suchý.....za mě ne =/

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tess to teda koukám, znáš nějaký jiný, který zajistí méně drhnutí? Já s tímhle stahuju laky jedním tahem, a to i z boků nehtu - nikde nic nezůstává a nedrhnu.. A stačí mi vatu namočit jen jednou na celou ruku, což jsem taky u jiného odlakovače nezažila (nepoužívám ale vůbec vatové tamponky, jen vatu a s tamponky si to dost dobře neumím představit). Ale pokud máš opravdu tip na nějaký lepší, sem s ním. :)

      Vymazat