pondělí 11. srpna 2014

Má vysněná vůně Roses de Chloé + nejoblíbenější parfém pro přítele

Tak je to tady, opravdu jsem parfému (teda toaletní vodě) Roses de Chloé ze vzorečků neodolala, a musela jsem si jej pořídit v tom největším balení jaké jsem našla (bohužel jen 75ml).

Takže velká část dnešního článku bude jen rozplývání se nad touto úžasnou vůní a chlubení se fotkami, na kterých to téhle roztomilé lahvičce taaak sluší. :3



Nakonec vám ještě představím další mou nejoblíbenější vůni, tentokrát ale pro mého přítele. :)

A teď už zpátky k mé milované toaletní vodě Roses de Chloé.

Jak už víte, nepatřím zrovna k parfémovým nadšencům.. Většina mi přijde protivná, těžká a při delším nošení (hlavně v létě) nesnesitelná. Párkrát jsem zkoušela maminčiny parfémy (tedy spíše parfémové nebo toaletní vody), ale kvůli následným bolestem hlavy jsem to už skoro vzdala. Ještě jsem si občas zašla do parfumerie něco očichat, ale výsledek byl úplně stejný.

Takže když mi nějaká vůně sedne, nevadí mi a dokonce se mi líbí, opravdu je co říct! Většinou jde jen o voňavé spreje, které toho moc nevydrží (např. ty z Avonu, hlavně můj oblíbený ve vůni melounu), ale ty si na sebe musím stříkat tak desetkrát denně. Tentokrát jde ale konečně o vůni, která vydrží celý den a ani tak se mi neomrzí! :)


Jde o toaletní vodu, kterou jsem před nějakou dobou dostala hned 2x ve vzorečku (jednou od Parfums.cz a podruhé z nějakého zahraničního obchůdku) a která mě dostala hned, když jsem ji poprvé vyzkoušela.


MŮJ NÁZOR:

Je to opravdu jemná květinově mírně sladká VŮNĚ (nic těžkého z čeho bych měla bolehlav), ale při každém pohybu se nádherně rozvoní a myslím že není šance, že by zůstala bez povšimnutí. 
Co mě docela zarazilo je vyzdvihávání vůně růží, kterou já třeba v kosmetice nijak zvlášť ráda nemám.. Takže rozhodně to není klasický parfém s vůní růží, je to něco daleko promyšlenějšího a povedenějšího. 

Stačí jí nanést opravdu málo, klidně jen jedno stisknutí rozprašovače, které pokryje krk i dekolt a na celý den vás krásně provoní. Pokud chci vůni intenzivnější, pak stačí stisknutí 2 (jedno z každé strany), ale to už je pro mě opravdu maximum, které mi navíc provoní i celý pokoj. :)

Navíc opravdu VYDRŽÍ vonět celý den, což podle mě zvládne málokterá toaletní voda.


OFICIÁLNÍ POPIS:
Exkluzivní dámská vůně Chloé Roses v sobě ukrývá jedinečnou poezii, která vás okamžitě pohladí po duši. Křehký a zároveň velice rafinovaný parfém Roses vás překvapí svojí výrazností a nekonečnou něhou. Vůně odhaluje všechny neobjevené podoby růže a navozuje neobyčejnou romantickou atmosféru. Parfém je speciálně navržen pro všechny ženy, které jsou citlivé, vnímavé a věří v opravdovou lásku.
Osvěžující bergamotové noty se dokonale propojují se samotný srdcem vůně, ve kterém se ukrývají vzácné esence z jedinečné damašské růže spolu se svůdnými akordy rozkvetlé magnólie. Závěr vůně je tvořený smyslným drahocenným pižmem a živočišnými tóny ambry. Tento nezaměnitelný a elegantní dámský parfém značky Chloé se skvěle hodí pro denní nošení. Vůně Chloé Roses se ukrývá v okouzlujícím skleněném flakónu, který je ozdoben překrásnou růžovou stuhou vyjadřující delikátnost a půvab parfému.
Dámská vůně Chloé Roses je mimořádně vhodná pro všechny ženy, které milují vůni růží! Vzrušující aroma parfému skvěle podtrhne vaši přirozenou smyslnost a ženskost. Neobyčejně vzdušná, zářivá a jemná vůně Roses vám přinese novou inspiraci a chuť užívat si každého okamžiku vašeho dne naplno! Parfém byl uveden na trh v roce 2013.
CENA je 1496Kč za mé 75ml balení (1167Kč za 50ml a 891Kč za 30ml). A pokud si chcete vůni nejdříve pořádně vyzkoušet, můžete si na Parfums.cz koupit 1ml odstřik za 33Kč.

No, co dodat - je to pro mě opravdu dokonalá vůně a když jsem ji dala vyzkoušet sestřičce, rozhodla se, že ji chce taky a že si na ni našetří.. Nepomohly ani stížnosti mého přítele, že nechce aby voněla stejně jako já. :D

Tak a jak jsem slíbila, řeč bude ještě o jedné vůni - té nej pro mého miláčka.. Abychom ji spolu našli, prolezli jsme parfumerii skrz naskrz, nechali si navoňat takové ty testovací papírky hromadou různých vůní a postupně jsme se dostávali k té nejdokonalejší. Hned ze začátku jsme zjistili, že některé typy vůní nám ani jednomu prostě nevoní a nakonec už nám slečna prodavačka vybírala jen vůně podobného typu, které nám přišly všechny hezké. No a pak už jsme jen já i přítel vybírali ty nej, až zbyla jen jedna, na které jsme se oba shodli.. Přece jen musí jeho vůně vonět jak mi, tak jemu. :)

A která že je ta nej? Pro nás dva rozhodně toaletní voda Yves Saint Laurent L´Homme.


Přítel ji tehdy dostal (myslím že na narozeniny) od svého tatínka, ale já jsem si ji tak neskutečně zamilovala, že když mu nedávno došla, rozhodla jsem se mu ji pořídit tentokrát já, a to v největším balení jaké jsem našla (200ml). Takže doufám, že ji bude používat kdykoliv budeme spolu (což je vlastně pořád) a že mu i tak vydrží co nejdéle.

VŮNĚ je dost těžko popsatelná - nejde o klasickou pánskou vůni, která by připomínala sprcháče nebo třeba kolínskou, to v žádném případě. Na druhou stranu nejde ani o zženštilou vůni, ani o příliš silnou, těžkou nebo vlezlou. Prostě jsem na nic podobného zatím nenarazila.. Pro mě je tahle vůně neskutečně zajímavá a prostě božská, jemná ale přitom dobře a výrazně rozpoznatelná, smyslně vzrušující i něžně lehká.. taková voňavá záhada.

OFICIÁLNÍ POPIS:
Yves Saint Laurent L´Homme je květinově dřevitá vůně pro muže s nádechem svěžesti. Jste muž, který se nebojí projevit své pocity? Toužíte po harmonii a krásných okamžicích? Vyzkoušejte decentní nádech mužnosti v jednoduchém designu flakónu. Jemné a svěží esence citronu a zázvoru doplněné o čistý ozon vám dodají pocity volnosti a jasné mysli. Později ucítíte jemné kořenité tóny bílého pepře, bazalky a fialky. V závěru vás potěší zemitá vůně vzácných dřevin spolu s vetiverem a boby tonka. To je ten správný koktejl svěžesti a síly pro muže.
Návrhář Yves Saint Laurent je známou ikonou ve světě módy, kosmetiky a parfémů. Vůně YSL jsou vyzdvihovány pro svou jedinečnost, svěžest a smyslnost. 
CENA se na Parfums.cz pohybuje od 947Kč za 40mlpo 1777Kč za 200ml (další velikosti jsou 60ml za 977Kč a 100ml za 1211Kč).. A pokud byste ji chtěli jen vyzkoušet, můžete si koupit 1ml odstřik za 19Kč.

Jak vybíráte vůně vy a jaké jsou vaše nejoblíbenější? :)

26 komentářů:

  1. Moje nejoblíbenější je See by Chloé Eau Fraiche :) a celkově mám strašně ráda všechny vůně od Chloé.
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kathleen už jsem ji u někoho na blogu taky viděla jako nejoblíbenější a psala jsem k tomu komentář, že teda budu muset od Chloé vyzkoušet více vůní (myslela jsem že u Tebe, ale teď koukám že ten komentář tam není). Každopádně asi je Chloé opravdu velký oblíbenec, a vůbec se nedivím :)

      Vymazat
  2. Nejlepsi vune jsem mela od pritele, prvni Charriol a ted mam Tresor in love od Lancome. Vyborne se trefil, obe zboznuju :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Charmedko ani jednu neznám (je sice možné že jsem nějakou někdy zkoušela, ale bohužel mi to nic neříká). Ale líbí se mi, že Ti přítel vybral co by na Tobě měl za vůni rád a že i Ty jsi spokojená, to je podle mě ze všeho nejlepší. :)

      Vymazat
  3. To musí nádherně vonět, už ta lahvička vypadá roztomile a tobě ke krabičce ladí nehty! :D Je to dražší parfém, takže bych asi nejdříve vyzkoušela ten vzoreček, je super, že to takhle nabízí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi děkuju. :) Já bych do toho taky nikdy bez vzorku nešla, takže to se mi taky líbí. :)

      Vymazat
  4. tak podle popisu by mi asi padla do noty a až budu mít cestu kolem parfumerky, tak očuchám :))
    já momentálně používám Beckhama a jednu no name vůni ze Španělska, o které jsem nedávno psala článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alice za vyzkoušení nic nedáš, a třeba z ní budeš stejně unešená jako já. :) A musím uznat, že no name vůně jsou občas skvělé, akorát je škoda že je jinak nekoupíš. :D já mám třeba dva oblíbence z Egypta. :3

      Vymazat
  5. Mňa viac zaujala tá pánska vôňa, lebo pre priateľa sa mi trochu ťažšie vyberá, zatiaľ som našla dve čo sa mi na ňom páčia, ale pôjdem ovoňať aj túto od YSL :)
    Túto Chloe som už isto voňala, ale pravdupovediac si ju vôbec neviem vybaviť. Možno je to tým, že na mne takéto ľahšie vône moc necítiť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na tu YSL L´Homme někde mrkni, já jsem ji s přítelem vybírala opravdu dlouho a neskutečně ji zbožňuju :) A co se týče mě, mám opravdu vkus spíše na lehčí vůně, ale věřím že každý je na tom úplně jinak.. Ono celkově se co se týče vůní radí opravdu špatně..

      Vymazat
  6. Celkově mám moc ráda Chloe, měla sjem od nich už celkem tři parfémy a tuhel Roses jsem teď dodělala a plánuji koupit na zimu další, je nádherná a zamilovala jsem se do ní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, opravdu musím taky vyzkoušet i ty další od Chloé, jsem na ně po všech těch komentářích čím dál tím více zvědavá :)

      Vymazat
  7. Celkově Chloe miluju,měla jsem už snad každý parfém :) Roses je nádhená, nejradši jí používám v zimě a na jaře ♥

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, Thess to jsi v nich daleko znalejší než já (pamatuju si jen Roses, jiný si ani nejsem jistá jestli jsem někdy zkoušela..). :) Ale musím to napravit

      Vymazat
  8. Chloe má nádherný flakonek i vůni :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ronny to je pravda, i vzhledově se mi moc líbí. :3 A opravdu mě bavilo jeho focení :D

      Vymazat
  9. Budu je muset někam dojít očichat, protože jsem na ně po téhle ódě fakt zvědavá =D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vito, to určitě nebude problém. :) A jsem zvědavá jestli se taky tak bude líbit :)

      Vymazat
  10. Taky ji budu muset jít očichat :) Já si spíš kupuji parfémy levnější, teď jsem si objednala vůni Sensuelle z Avonu a ta mi zatím sedí nejvíce ze všech vyzkoušených vůní
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, já jsem na vůně naopak hodně citlivka a z většiny se mi dělá zle.. Vůně z Avonu si kupuje často mamka, ale já je nesnesu a mám z nich bolehlav :(

      Vymazat
  11. Chloe miluji taky se na ni chystám až spotřebuji svoji zásobu vůní .. mě strašně voní Chloe Love <3

    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári vidím že Chloe je celkově opravdu oblíbená.. po té záplavě komentářů o ostatních jejich krásných vůních budu muset vyzkoušet všechny!! :)

      Vymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, moc hezký článek! :-) Já mám parfémy moc ráda a Chloe byl dlouhou dobu můj vůbec nejoblíbenější. V poslední době jsem si ale hodně oblíbila přírodní kosmetiku a s ní jsem vyzkoušela i přírodní parfémy. No a už na ten přírodní parfém nedám dopustit :-). Rozhodně doporučuji alespoň vyzkoušet. Já budu teď nově zkoušet ještě přírodní vůně do bytu :-)

    OdpovědětVymazat