neděle 3. srpna 2014

Božská výhra u Ultimate Chic - Benefit Sugarlicious Kit

Dnes bude řeč o výhře, která mi naprosto vyrazila dech.. Na blogu www.ultimatechic.blogspot.cz od Radu a Maru se totiž nedávno rozjela narozeninová giveaway, u které jsem nemohla chybět. Výhrou byl totiž Benefit Sugarlicious Lip & Cheek Kit v nádherném balení s několika šikovnými kousky od Benefitu. :3

Zajímavostí téhle giveaway byl taky způsob výběru výherce - každý si musel tipnout počet kusů dekorativní kosmetiky (kromě laků), které vlastní Radu a Maru dohromady.

No a protože jsem neměla tušení, kolik takové kosmetické blogerky můžou mít dekorativní kosmetiky, nejdříve jsem se odhodlala spočítat tu svou.. Bez laků se mi všechny kousky vešly do 100 kusů (už si nepamatuju přesné číslo, ale bylo to cca 95-98), ale podle množství článků s dekorativní kosmetikou od Radu i Maru mi bylo jasné, že těch kousků budou mít daleko více. No a tak jsem si tipla 335 kusů (a nakonec jsem ještě giveaway 2x sdílela a přidala tak další 2 tipy).. A ani si nedovedete představit jak jsem byla v šoku, když jsem si přečetla, že jejich kosmetická sbírka má 337 kusů a já jsem tak byla nejblíže!


No prostě mám asi opravdu neskutečné štěstí a konečně mám doma svůj první Benefit kousek (teda vlastně se dá říct, že 4 kousky..).


Tahle sada je opravdu božská a obsahuje hned 2 věcičky, které jsem od Benefitu vždycky chtěla vyzkoušet ze všeho nejvíce - líčidlo na rty a tváře Benetint a rozjasňovač High Beam Kromě těchto mých 2 vysněných kousků je v sadě navíc tvářenka Sugarbomb a lesk na rty Ultra Plush Sugarbomb.

Pokud se chcete touhle dokonalostí pokochat o něco více a mrknout na podrobnější recenze všech 4 produktů, rozklikněte si celý článek. :)


Když jsem otevřela krabičku téhle sady, ještě jsem ji snad půl hodinu zkoumala, otevírala a zavírala (je na magnetek), fotila a zírala na to šikovné víčko s "Tipy a triky" k používání všech 4 produktů a se schovaným zrcátkem hned pod nimi.


Ale teď už k jednotlivým kouskům - jako první jsem byla zvědavá na líčídlo na rty a tváře BENETINT.


Díky barvě v lahvičce jsem čekala něco opravdu výrazného, ale opak je pravdou.. BARVA je opravdu světloulinká a jemná červená. Na tvářích tak líčidlo vytváří jemný dojem červených tváří, který vypadá opravdu mile a romanticky. Na rtech mi naopak přijde líčidlo jako zbytečnost, protože jeho efekt skoro nejde vidět.


NANÁŠENÍ je jednoduché - trošku líčidla nanesete na tváře (je naprosto jedno jestli s ním uděláte čárky, kolečka nebo jím prostě jakkoliv tváře pomažete) a rozetřete. Benetint se akorát musí rozetřít rychle, a tak buď udělejte první jedno líčko a pak až druhé, nebo si pospěšte. 

VÝDRŽ I ODOLNOST je opravdu skvělá a Benetint prostě drží tam, kam jej nanesete - vpije se totiž do kůže a později jej tak už nesetřete (proto si ale dávejte pozor ať ty tahy štětečkem pořádně rozetřete hned po nanesení).


Tak a teď je na řadě asi můj největší oblíbenec - rozjasňovač HIGH BEAM


Tohle je konečně rozjasňovač, jaký jsem si vždycky přála.. Zatím jsem totiž měla smůlu na naprosto zbytečné a neviditelné rozjasňovače a tak tenhle High Beam opravdu zbožňuju. :3


Rozjasňovač je krásně hustý a dá se tak rozetřít jen jemně pro vytvoření silnější a hodně pigmentované rozjasňující vrstvy nebo rozetřít více a vytvořit tak jemnější, ale pořád krásně viditelné ROZJASNĚNÍ.

Navíc nemá ani viditelné velké třpytky (ty prostě nesnáším), a tak je to pro mě opravdu dokonalý pomocník.

ODOLNOST už není taková jako u Benetintu, protože tenhle kousek se lehce roztírá, ale pokud jej nesmažete (prostě si nesmíte patlat rukama na obličej, nebo musíte make-up zafixovat pudrem), pak je VÝDRŽ skvělá. :)


Třetím kouskem je tvářenka SUGARBOMB.


Tahle tvářenka má 4 ODSTÍNY, které jsou všechny zářivě rozjasňující, ale velmi jemné a téměř neviditelné. Na tvářích tak vytváří jen jemný nádech dané barvičky a rozhodně se nedá použít zároveň ke konturování (ztmavení pod lícními kostmi, což je u tvářenek má oblíbená funkce). Takže se hodí spíše na jemný a romantický vzhled.
Když se barvičky smíchají, vypadá tak nějak broskvově - prostě jemná světle oranžová s nádechem do růžova.

VÝDRŽ I ODOLNOST je podobná jako u rozjasňovače - pokud ji nerozmažete, pak na tvářích drží.


No a nakonec lesk na rty ULTRA PLUSH SUGARBOMB.


Jak už je u téhle sady zvykem, jde opět o velmi jemný ODSTÍN, který musí slušet snad všem.. Nebo bych možná řekla že většinu neurazí, ani nenadchne. Na rtech vytváří spíše romantický, jemný a perleťově lesklý vzhled tělové barvy.

Co je na něm ale božské je jeho slaďoučká ovocně bonbónková VŮNĚ a máslová HYDRATACE toho nejšikovnějšího balzámku. Díky tomu si tenhle kousek prostě musíte zamilovat, i když lesky jinak v lásce nemáte (přesně můj případ).


Nakonec jsem si sadu opravdu zamilovala a našla jsem v ní i věcičky, které bych ve své sbírce chtěla mít napořád (hlavně rozjasňovač High Beam). :3

Takže Radu a Maru z Ultimate Chic ještě jednou neskutečně moc děkuju za nádhernou výhru a za můj první, naprosto božský kousek od Benefitu. :)

A co Vy a Benefit, už jste nějaké jejich kousky vyzkoušely? 

34 komentářů:

  1. ta tvářenka se mi hrozně líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Barčo, je opravdu rozkošná, ale musím uznat, že u mě je z téhle čtverky rozhodně až na posledním místě (do rozjasňovače jsem nejvíce zamilovaná, pak lesk a červené líčídlo na tváře a až potom tvářenka - mám prostě raději výraznější barvičky). :)

      Vymazat
  2. Ohromná gratulace! :)
    Perfektní výhra, všechno jsou to moc krásné odstíny ^^

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je naprosto nádherná výhra! :-) Já kolem Benefitu chodím v Sephoře pěkně dlouho... ale prostě se mi to zdá děsivě předražené. Tak si vždycky nechám zajít chuť. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, Ilko já to mám stejně. :D Ale vždycky jsem obdivovala hlavně jejich sety, a pak vlastně cokoliv v nějakém povedeném obalu, takže tohle je pro mě úplný poklad. :)

      Vymazat
  4. Gratulace, vypadá to nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super recenze, jsme velice rády, že kit přišel v pořádku a že jsi spokojená :) Máme z toho vážně radost.

    R&M UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju a moje radost je určitě ještě stokrát větší. Ta výhra je opravdu úžasná. :)

      Vymazat
  6. Hmm celkově moc hezká výhra, mě by se asi hodně líbilo vyzkoušet tekutou tvářenku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani viděla jsem zatím kromě tohoto ještě od Tony Moly a pak Catrice (Blush Tint) nebo jako nejlevnější variantu Essence, akorát nevím jak to u nich bude s výdrží (u Benetintu je opravdu skvělá). :)

      Vymazat
  7. Tak takovou výhru ti závidím :D Gratuluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Kathleen a doufám, že se Ti taky v nějaké vytoužené giveaway zadaří. :)

      Vymazat
  8. Výhra to je naprosto úžasná. Já s tipem byla totálně mimo :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já jsem si řekla, že když mám kolem stovky, budou holky mít minimálně o polovinu více (já bych možná taky měla, ale co mi nesedí, toho se třeba po recenzích zbavuju). Ale samotnou mě překvapilo, že jsem si tipla tak blízko, prostě jsem jen chtěla nějaké neobvyklé číslo nad 300. :D
      Každopádně Ti držím palce do nějaké další božské giveaway. :)

      Vymazat
  9. Teda, tak to gratuluju, nádherná výhra! Celá sada vypadá božsky a rozjasňovač je fakt parádní :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Caroline. :) Sada je opravdu božská a rozjasňovač naprostá jednička. :)

      Vymazat
  10. jo, přesně tento kit mám a jsem naprosto spokojená :) koupil mi ho přítel k Vánocům, jenom jsem mu řekla, že bych chtěla nějaký, kde je High Beam a vybral tento a perfektně se trefil :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alice, tak to se opravdu krásně trefil, je opravdu šikovný. :) Takové dárečky bych si taky nechala líbit. :D

      Vymazat
    2. jednou za rok je to potřeba :D zbytek roku akorát remcá, ať už nenakupuju žádnou kosmetiku :D

      Vymazat
    3. :D Ale aspoň že jednou za rok to toleruje a ještě k tomu přispívá. :)

      Vymazat
  11. Pááni, ty máš ale štěstí. Moc gratuluji! Nejvíce mě asi zaujalo to červené líčidlo. Rozjasňovač je taky super. Nádherná sada :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Magdi. :) Mám opravdu neskutečné štěstí a neskutečnou radost. :)

      Vymazat
  12. Mám od Benefitu tunu věcí, některé mám ráda více, jiné méně, ale obecně tyhle mini sety jsou praktické a vždycky z nich jendotlivé kusy beru, když někam cestuju, mezi moje oblíbené patří rozjasňovače, tvářenky a tints. A řasenka Bad Gal je taky skvělá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, tak o té řasence jsem snad v životě neslyšela, budu na ni muset mrknout. :) Ale ten rozjasňovač je u mě jasná jednička, je opravdu skvělý. :)

      Vymazat
  13. Od benefitu mame tar liner doma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kris to by mě zajímalo, jak jsi spokojená? Já jsem na něj totiž zatím četla jen negativní recenze a stížnosti že jde o přechválenou a špatně fungující věc..

      Vymazat
  14. Pane jo, tak to je skvělá výhra! A vážně jsi měla hodně dobrý odhad!:)

    OdpovědětVymazat