středa 27. srpna 2014

Štětec na minerální pudrový make-up Mary Kay

Co se týče štětců, tak uznávám, že zrovna znalec nejsem.. Většinu štětců jsem koupila od neznámých značek v drogerii, a ani tak některé zásadní kousky nevlastním.

Třeba štětec na tekutý make-up nevedu (stačí mi rozmazávání prsty), na vše pudrové jsem až dosud používala nějaký obyčejný kabuki štětec (opět z drogerie) + mám jeden štětec na tvářenku. Jediné co jsem dosud řešila více jsou kvalitní štětce na líčení očí (jeden "ostřejší" a jeden rozmazávací a zahlazovací, bez nich bych byla ztracená) a pak štěteček na rty, bez kterého už si nanášení rtěnek taky vůbec neumím představit.

No ale i mě dokáže opravdu kvalitní štětec nadchnout.. O tom mě přesvědčila značka Mary Kay, když mi od nich přišel k testování pudrového make-upu navíc jako překvapení Štětec na minerální pudrový make-up.


Teprve teď mi došlo, jak je štětec na všechno pudrové opravdu zásadní věc, a jak je jeho kvalita důležitá. Kromě jednoduchosti nanášení mi totiž přijde, že mám asi jen poloviční spotřebu oproti tomu, když se mi z mého dřívějšího štětce pudr sypal a prášil všude kolem a místo na tvář zalézal hlouběji do štětin.



Překvapivě ani nejde o žádnou extra drahou záležitost (štětec stojí 230Kč) - a to když jsem jej poprvé vyzkoušela, nejdříve jsem skákala radostí a v hlavě pomlouvala můj ubohý kabuki štětec a pak mi v hlavě problesklo kolik asi tak tenhle šikovný pomocník musí stát..


BALENÍ štětce už je samo o sobě božské - štětec přišel i s pouzdrem, díky kterému se na něj nebude prášit a hlavně jej můžu jednoduše brát kamkoliv s sebou.
VELIKOST štětce tomu jen pomáhá - jde o takového mrňouska, jehož rukojeť je dlouhá asi jako můj prst a celkem má štětec jen asi 10,5cm. :)


Ale co je u štětce hlavní je jemnost, tvar, hustota a hlavně jak nakonec opravdu funguje..
CO TENHLE ŠTĚTEC UMÍ? Oproti mému dřívejšímu štětci je tenhle tak dvojnásobně hustější a při nabírání pudru nebo pudrového make-upu se tak neskutečně liší - výsledkem je nejen jednoduchost aplikace, ale taky menší spotřeba a hlavně menší nepořádek. Pudr se totiž na štětec opravdu jednoduše chytá, nikam nevypadává, nepráší a vy tak na sobě nemáte všude fleky (ano, tak to opravdu u mého minulého štětce bylo).


Kromě toho je štětec na pleti krásně hebký a na dotek mi připomíná dětsky jemné vlásky.

štětec po použití make-upu - nevyprášený je schválně, aby šly lépe vidět štětinky a jejich hustota :)
Co vy a štětce - patříte mezi znalce a milovníky těch kvalitních, nebo jim naopak vůbec nevěnujete pozornost?

18 komentářů:

  1. Já mám doma zatím také jen ty drogerkové, ale na ty od Mary Kay jsem koukala zrovna minulý týden, a pořád jsem nevěděla jestli si je koupit nebo ne. A tvá recenze mi rozhodně pomohla :)
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. jak dlouho jsi ho testovala, štětce mary kay váááážně nedoporučuji, mám zkušenost se všemi, tenhle je fajn tak první 2 měsíce a pak začne být hrubý a hrubší, je to jako si škrábat drátěnkou po hubě :D po roce ten štětec můžeš chytnout a vyhodit, mnohem lepší štětce má Hakuro :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kris, mám jej zatím měsíc, ale nevidím žádný náznak tvrdnutí ani škrábání.. Ráda dám vědět později, pokud by se opravdu stal hrubějším a nepříjemným. Teď ho ale používám denně a jsem z něj nadšená. :)

      Jinak si pamatuju že jednu dobu mi zhrubly i štětce na oči od Hauschky (možná po půl roce až roce používání) a strašně mě to škrábalo, pak ale zase nějakým zázrakem škrábat přestaly a teď jsou pořád mé nejmilovanější. :D Takže v tomhle zrovna expert nejsem a navíc se to bude lišit tím, jak se o ně staráš (třeba podle častého nebo nešetrného mytí, používání šamponů nebo speciálních přípravků atd) a sama si netroufnu říct, že kdyby zhrubly štětce mi, tak zhrubnou i někomu kdo se o ně stará lépe. Přece jen má péče o ně není zdaleka dokonalá.. :)

      Vymazat
    2. mám doma tři a všechno stejný, umývám je v přírodních šamponech / po nich je to vždycky o kapičku lepší ale i tak/ lepší je pro mě hakuro nv jak se to píše, stejná cena a po dvou letech stejně hebké :...

      Vymazat
  3. Já v těch štětcích ještě žádnou extra zkušenost nemám,mám doma 1 z Elfu :D Make-up nebo pudr jsem nikdy nepoužívala, protože to pleť nepotřebuje a tak jsem ji nechtěla zatěžovat :). Ale kamarádka mi teď dala bronzer, tak jsem si koupila svůj první štětec :D. Taky si chci koupit tvářenku, tak si koupím ještě jeden
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru na tvářenku si určitě nějaký pořiď, ten je i u mě nutnost :) Ikdyž vlastně na bronzer občas používám ten samý, když ho nanáším místo tvářenky a na konturování obličeje. :D

      Vymazat
  4. Drogerkový štětec mám jen jeden, jinak žádný, kvalitní jsou rozhodně lepší :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplný souhlas. :) Mi už zbývá z těch drogérkových asi jen štětec na tvářenku (a u štětečku na rtěnku si nejsem jistá odkud jej mám, myslím že jsem jej dostala od mamky). :)

      Vymazat
  5. ten vypadá skvěle! od Mary Kay jsem měla štětec na oční stíny a též jsem byla moc spokojená :)
    už uvažuji o další objednávce, potřebovala bych nový na pudr nebo bronzer/tvářenku :)
    ta kvalita je opravdu znát narozdíl od těch drogerkových, třeba od essence jsem naopak se štětci
    vůbec nebyla spokojená :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, je pravda že s těmi levnějšími drogérkovými se to srovnat nedá. :)

      Vymazat
  6. Já za sebe doporučuji štětce Real Techniques, až zas tak drahé nejsou (například v porovnání s tímto: v balení jsou v sadě třeba 4 za 600 Kč) a jsou prostě perfektní. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já z něj byla na předváděčce nadšená, ale ten muj kousek, co jsem si pořídila, celkem píchá, takže mi doma spíš leží a zase jsem skončila u kabuki ELFu, který je dokonalý. Ale s MK mě to mrzí, protože poprvé jsem z něj byla opravdu nadšená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda to by mě naštvalo.. Já ho používám pořád (i teď ho mám s sebou na cestách) a zatím je stále skvělý. Kabuki od Elf jsem ale ještě nezkoušela. :)

      Vymazat
  8. Páni, ta cena je skvělá! Můj kabuki od Sephory byl za 400 a pořád líná >.< Teď jsem viděla hezký v HM, taky asi za 180 Kč a to to není žádná zázračná kvalita... Takže tenhle za 230 nevypadá vůbec špatně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vito to línání by mě štvalo.. měla jsem pár levnějších štětců a kromě té menší hustoty jsem zbytky štětinek na obličeji naprosto nesnášela. :D Časem asi ještě vyměním i svůj štětec na tvářenku (levný drogérkový) - ten sice nepelichá, ale nedávno začal nerovnoměrně roztírat, právě kvůli malé hustoty a jeho samovytvarování do takových nepříjemných zubů..

      Vymazat
  9. Tiež mám tento štetec, ale asi ešte v staršom vydaní, mám ho už asi 3 roky, spočiatku som s ním nebola moc nadšená, pripadal mi taký o ničom, ale potom som si zakúpila minerálny púder tiež od MK a s týmto štetcom sa mi skvele nanáša. A páči sa mi, že je maličký a v taštičke nezaberie veľa miesta :)

    Pozývam Ťa ku mne na blog , kde práve prebieha GA o pekné ceny- kozmetika+šperk:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/08/giveaway-nr2.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti jsem z něj spolu s jejich pudrem nadšená úplně stejně.. ikdyž funguje takhle božsky naštěstí na všechny pudry co mám :D
      A děkuji za pozvání. :)

      Vymazat