pátek 22. srpna 2014

Dermacol řasenka Party Mania!

Tak na tohle se určitě hodně z vás muselo těšit! Dermacol konečně přišel s novou řasenkou pro extra objem a dramatický party vzhled. U jiné značky bych to přehlížela, ale jak už víte, Dermacol je pro mě jasná řasenková jednička.

Už asi 5 let je mým největším oblíbencem jejich voděodolná Volume Mania. Ale pokud nutně nepotřebuju voděodolnou řasenku, dá se najít i něco ještě lepšího - donedávna to pro mě byla např. Dermacol řasenka 1000 lashes, ale teď ji ještě hooodně předčila tahle novinka - řasenka Dermacol Party Mania


No posuďte samy - doteď jsem opravdu nerada používala 2 vrstvy řasenky (protože se mi líbí přirozený a hlavně neslepený vzhled řas), ale když jsem viděla, jak neskutečně přirozeně vypadá 1 vrstva téhle řasenky, rozhodla jsem se dát výjimečně i druhou vrstvu... A ono to vypadá naprosto božsky! 
Řasy vypadají neuvěřitelně dlouze (jinak je mám hodně krátké, jak už asi víte z dřívějších článků ) a hlavně neslepeně! :3

vlevo 1 vrstva řasenky, vpravo 2 vrstvy řasenky
Když si k těm úžasným fotkám přimyslíte ještě to, že na fotografiích řasy vždycky vypadají více slepeně než ve skutečnosti, musí vám prostě dojít že tohle je opravdový zázrak. :)


Jak už je u Dermacolu zvykem, opět hraje velkou roli dokonalý KARTÁČEK (přesně můj typ). Má opravdu husté a dlouhé štětiny (žádné silikonové hroty, žádné spirály ani další blbosti co mě u řasenek vytáčí).


NANÁŠENÍ je jednoduché, sama vždy řasenku nanáším cik-cak pohyby od kořínků ke konečkům a přitom se snažím přivírat oči, aby se řasy točily směrem nahoru.

OBJEM zajistí řasenka opravdu neskutečný, právě díky NESLEPOVÁNÍ řas, a to ani při nanášení druhé vrstvy. Díky tomu je konečný VZHLED srovnatelný s viditelností hustých a dlouhých umělých řas.

VÝDRŽ je bezproblémová po celý den, nedělají se žmolky ani nijak neztrácí na své intenzitě, akorát není voděodolná a tak ji i celkem jednoduše odlíčíte.


Na SLOŽENÍ se můžete mrknout na fotce výše.

CENA je momentálně na eshopu www.dermacol.cz 179Kč za 10ml (běžně pak 249Kč). Podle mě ale tahle řasenka stojí i za daleko více! :)


Tak co na ni říkáte?

27 komentářů:

  1. Wáu, řasy dělá nádherné, to je až neuvěřitelný, jak je máš krásně pročesaný a vůbec neslepený :) Super, díky za tip
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru taky tomu nemůžu uvěřit, navíc na fotkách vypadají řasy vždycky slepenější než ve skutečnosti.

      Vymazat
  2. řasy dělá úplně fantastický, takže určitě časem vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak mě to vyfotit neslepeně prostě nešlo =D

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, fotky vždycky zkreslují a vypadá to slepenější než ve skutečnosti. Spíš to bude tím, že jsem to nanesla tak, že ve skutečnosti to bylo úplně neskutečně NEslepené. :D Přitom jsem si s tím žádnou extra práci nedala..

      Vymazat
  4. hm... tahle řasenka by mi asi vyhovovala - mám ráda tyhle velké kartáčky s klasickými štětinkami. Bohužel jak jsi psala o té voděodolné volume manii, tak ta mi bohužel nevyhovuje, asi nějak změnili složení a už nedrží na očích, tak jako ty staré. Škoda.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru to se divím.. sice už jsem ji pár let nezkoušela vzít do bazénu, ale při běžném nošení, slzení očí atd mi drží hezky. Akorát vím, že když se někomu třeba mastí víčka, tak mívá se vším na očích větší problémy než já.. že by to bylo tím? Jinak si to neumím vysvětlit.

      Vymazat
  5. Teda super řasy, dnes mi přišla z Dm tak jsem na ni moc zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to vypadá skvěle, láká mě ještě víc než předtim :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Charmedko to se nedivím.. Pokud mrkneš na ostatní mé recenze řasenek, zjistíš že tenhle efekt je u mě neskutečně vzácný. Vlastně se mi podařilo udělat neslepené, ale takhle výrazné řasy úplně poprvé, žádná jiná řasenka to nezvládla tak, aby to na fotkách nevypadalo děsně slepeně. :D

      Vymazat
  7. no tak to je špičkový efekt! až dodělám tu tunu řasenek, co mám, budu na ni myslet a určitě zkusím! i plná cena je moc fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naty souhlasím, i za plnou cenu rozhodně stojí, je skvělá. :)

      Vymazat
  8. Popravdě mě nijak řasenky od Dermacol nezaujaly. :) Ale tahle vypadá skvěle :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě je jich více super, právě díky těm jejich šikovným kartáčkům. Ale tahle je jednoznačně top. :)

      Vymazat
  9. Dělá ti moc pěkné řasy a ten obal se mi taky líbí. :-)
    lucysshortblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Připomíná mi Bad Gal od Benefitu, až na to že je o 60% levnější :) Určitě ji zkusím, až mi dojde současná zásoba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vito na Benefit taky koukám, ale zatím jsem takovýhle efekt u žádné jejich řasenky z recenzí neviděla, budu ji muset ještě vygooglit. :D

      Vymazat
  11. Je skvělá. mám jí doma. Zatím jsem jí jen zkoušela, protože mám ještě novou od Astor, ale dělá krásné řasy ;)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thess já mám momentálně taky ještě asi 2 nevypotřebované řasenky + jednu voděodolnou.. ale nemůžu si pomoct a teď nosím pořád tuhle :)

      Vymazat
  12. Mně bohužel tyto typy kartáčků nevyhovují, ale musím říct, že design se jim povedl :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se divím, mi zase nevyhovuje jiný typ kartáčků :D

      Vymazat
  13. Bože, ta je úžasná!!! Tak to si teď budu muset koupit dvě řasenky - tu voděodolnou Volume Mania na dovolenou a pak tuto na normální použití! Dík za tipy :) na tvojem blogu vždycky objevím něco top!!

    OdpovědětVymazat
  14. Mám ju objednanú tak už som zvedavá aká bude :)

    OdpovědětVymazat
  15. Je naprosto dokonalá řasy děla užasne a ja ji kopila v mega akci za neuveritelnych 99,- vrele ji doporučuji!❤❤❤

    OdpovědětVymazat