neděle 17. srpna 2014

Minerální tvářenka Mary Kay Cherry Blossom

Jak jste si mohly všimnout, nejsem zrovna ten typ, který by si vystačil s ledajakou tvářenkou.. Zatím jsem vlastně vůbec nepřišla na chuť oranžovým odstínům a ty červené nebo světloulince růžové používám jen v zimě, když jsem úplná bledule (a kdy to působí něžně a romanticky). Co ale můžu pořád, jsou tmavější odstíny s nádechem do borůvkově fialové nebo až tmavě hnědé. To jsou takové mé univerzální barvy po celý rok.

Co se týče formy tvářenek, tak zatím u mě jednoznačně vedou ty pudrové. Žádná tekutá nebo krémová mě prostě ještě nedostala a protože make-upy používám taky pudrové, ani si neumím představit, že bych do nich vmazala něco krémového a celé to tak "rozpatlala". Pokud máte ale s pudrovými make-upy a tvářenkami jinou zkušenost, budu ráda když mi ji napíšete. :)


A teď už k mé momentální tvářenkové oblíbenkyni, kterou je Minerální tvářenka Cherry Blossom od Mary Kay. Mary Kay má i své kosmetické kazetky, do kterých jejich tvářenky pasují, ale sama tyhle věci nepoužívám vlastně u žádné značky, takže ani tady ji neuvidíte.


ODSTÍN je přesně podle mého vkusu tmavější růžovo-fialová, která ale na pleti vypadá překvapivě jemně. Vlastně jsem doufala v něco ještě tmavějšího, ale i tahle jemnost, kterou tvářenka na pleti vytvoří se mi zalíbila. A hlavně jde o matnou tvářenku bez třpytek (nj, třpytky nesnáším, vypadá to podle mě nepřirozeně a přeplácaně).


NANÁŠENÍ se mi opravdu hodně líbí, protože tvářenka vůbec nepráší. Spíše ji štětcem musíte nabírat trošku drsněji, aby se na něj uchytila a taky použít více vrstev. Hlavně tedy, pokud chcete aby její krásná barvička opravdu šla vidět. 


VÝDRŽ je bezproblémová a barva nebledne, ani se lehce nesetře.

CENA tvářenky je 295Kč za 5g, které díky neprášení a dobře stlačenému obsahu skoro vůbec neubývají. Koupit se dá na www.marykay.cz nebo ještě lépe přes některou jejich kosmetickou poradkyni (tu si lze najít taky na jejich stránkách). Dokonce musím říct, že tahle forma je ještě lepší než klasické obchody u jiných značek - poradenství si domluvíte zdarma a poradkyni/poradce si najdete v místě svého bydliště.

Sama už jsem taky na poradenství byla, a opravdu se mi líbila možnost si jejich produkty vyzkoušet a dostat užitečné rady přímo pro můj typ pleti. Například právě díky Mary Kay poradkyni mi došlo, že absolutně nemůžu používat peelingy na mou problematickou pleť (akné se po nich akorát rozdráždí, roznese a celkově zhorší), a to mi ušetřilo hodně nepříjemností. :)


SLOŽENÍ není nic pro vyznavače čistě jen přírodní kosmetiky - obsahuje třeba silikon, paraben, bht a nějaká ta barviva. Sama ale v dekorativní kosmetice tyhle věci běžně používám a své oblíbence bych kvůli tomu stejně za nic přírodního nevyměnila.. Navíc pod tvářenkou běžně míváte krémy či make-upy, a tak tyhle složky nepůsobí přímo na kůži.


Tak jak se vám tvářenka líbí? A máte už zkušenosti s kosmetikou Mary Kay? :)

20 komentářů:

  1. Ahoj,máš krásny blog,už ťa sledujem dlhšie a bola by som veľmi rada keby si ma tiež podporila sledovaním ♥ http://eeverywomen.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sydney, strašně moc Ti děkuju za podporu a jdu taky pořádně projet Tvůj blog. :)
      Přeji krásný večer,
      Nicca

      Vymazat
  2. Odstín je to velmi pěkný :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Miško, já ho naprosto zbožňuju. Zkoušela už jsem všechny možné, ale tenhle odstín je mi prostě nejbližší :)

      Vymazat
  3. Souhlasím, odstín je pěkný, ale škoda toho obalu :(. Vím, že to má pasovat do kazetky, ale takhle samotnou bych si ji nekoupila. Ale na ruce tvoří hezký efekt, takže předpokládám, že i na tváři bude hezký a je super, že je matný a bez třpytek :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, to já mám doma mé dvě top tvářenky obě v tomhle typu "obalu", který má být do kazetek. :D A pak mám ještě nějaké jen ve vzorečku v pytlíčcích, což je teprve moc. :D Vadilo by mi to akorát ve chvíli, kdy by byl problém třeba s jejich převážením nebo s tím aby se mi vlezly do kosmetické taštičky, co není.

      Akorát asi bych tohle nechtěla vytahovat někde na toaletách, kdybych se potřebovala tvářenkou "přepudrovat".. Musím mrknout jestli mají alespoň obě mé tvářenky stejnou velikost (jsou od různých značek), že bych si nějakou menší kazetku pořídila.

      Vymazat
  4. vypadá pěkně, jen škoda toho složení, snažím se používat jen přírodní kosmetiku, jenže máš pravdu, u některých produktů ( a především oblíbenců ) z dekorativní kosmetiky to bohužel moc nejde :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ronny nejsem na to úplný expert, ale přijde mi že když máš pod tím přírodní make-up a třeba i přírodní podkladový krém, tak ta tvářenka už nemusí být 100%přírodní - říkám si, že to nenanáším rovnou na kůži a tak přírodní tvářenku zatím nemám a ani neplánuju.. Akorát se vyhýbám těm krémovým (typu Essence), u kterých se i tak bojím ucpání pleti a umaštění ve spojení s chemií..

      Vymazat
  5. Ta je úžasná, měla jsem jedno balení a asi se k ní vrátím znova. Je moc super. :)
    Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikol děkuji za pozvání, jdu se hned mrknout. :)
      A že je tvářenka super úplně souhlasím, nemá chybu. :)

      Vymazat
  6. Líbí se mi odstín té tvářenky, ale sama se značkou Mary K. zkušenost nemám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani pokud jsi zvědavá, rozhodně si zkus najít nějakou jejich kosmetickou poradkyni (na jejich webových stránkách) a domluv si zdarma poradenství, kde můžeš i nějaké jejich produkty vyzkoušet.. Sama jsem na něm poprvé byla na střední bez toho aniž bych cokoliv koupila, ale přitom jsem měla možnost vyzkoušet opravdu šikovné produkty a hlavně jsem dostala cenné rady v péči přesně o můj typ pleti.

      Vymazat
  7. Tvářenka má krásnou barvičku:) Mary Kay je celkově super:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. M. naprostý souhlas! :) Mě zatím taky Mary Kay nikdy nezklamala, právě naopak musím uznat že je to luxusní kosmetika.

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Jsem ráda že se Ti taky líbí Thess, pro mě je úplně nej. :)

      Vymazat
  9. s mary kay mám zkušenosti, sama ji dělám a je pár prodktů co jsou fajn například tvářenky a make upy, stíny z kolekce at the play, péči o plet bych od této značky nepoužívala, ale dekorativka je fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kris to koukám, že sis oblíbila zrovna dekorativku a nic jiného.. Já třeba co jsem zkoušela jejich péči o pleť, tak se mi taky líbila. A doma mám jejich broskvový set na ruce, který je opravdu nepřekonatelný + neskutečně voňavý... ale tipuju že jde o to, že raději používáš přírodní kosmetiku (což já upřímně na pleť i na tělo taky). :)

      Vymazat
  10. Moc pěkná tvářenka, líbí se mi barvička :) Od MaryKay jsem ještě nic nezkoušela
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat