sobota 9. srpna 2014

Sleek loves NAILS - Purplesque

Jak určitě víte, Sleek je pro mě naprosto TOP značka dekorativní kosmetiky. Mám už 3 jejich paletky očních stínů (Ultra Matte V2, Acid a Bad Girl) a dá se říct, že snad ničím jiným už se běžně nelíčím.

Proto mě ještě neskutečně moc lákají taky jejich další produkty - hlavně rtěnky a laky (a pak taky barvy na rty a tvářenky). Myslím, že dokonalé od nich musí být snad vše. :3

A protože se u mě nedávno zabydlel právě jeden z těchto produktů - Lak na nehty Sleek Loves Nails, musím vám o něm pořádně povyprávět.. A že opravdu je o čem - tenhle lak je dokonalost, která se jen tak nevidí.


Aby bylo jednodušší ho vyzkoušet, máte laky Sleek na cosmetics4you zrovna teď se slevou (Loves Nails ze 180Kč na 115Kč a Gel Nails z 210Kč na 165Kč). :)

BARVA Purplesque, když ji tak vidím na živo, mi přijde asi z celé jejich škály odstínů nejslabější.. Ale to bude asi proto, že je to barva jako stvořená pro zimu a sněhově bílou pokožku. Naopak u opálené pokožky je zbytečně "vykřičená". A navíc má ve skutečnosti nádech do fialova, což zrovna nemusím.

Daleko více by se mi líbila jen s čistě krvavě rudým odstínem, jaký má varianta Texas Red. Dalším krásným odstínem je např. sladká světle růžová Gypsy Pink, tmavá (řekla bych královsky nebo námořnicky) modrá Air Force Blue nebo béžová cappuccinová barvička Coffee, Tea or Me.


Další vlastnosti laku už jsou ale čistě a jednoduše dokonalé! :)
NANÁŠENÍ je extra jednoduché, lak se skvěle a rovnoměrně roztírá, ale navíc ani nezatéká kam nemá. Tohle by měly umět všechny laky, ale popravdě se s tím setkávám málokdy..

Na dokonalé KRYTÍ se 100% neprůhledností a rovnoměrně vypadající barvou stačí 2 vrstvy.


ŠTĚTEČEK má klasickou šířku, takže nic neobvyklého..


ZASYCHÁNÍ je dost rychlé a ani u druhé vrstvy s ním není sebemenší problém, takže se mi po dlouhé době konečně podařilo nalakovat si nehty bez jediného obtisku prstu. :)


VÝDRŽ tohodle laku je taky super! Po celých 3 dnech (kdy už mám běžně ostatní laky dávno odlakované) se mi totiž uloupl jen kousíček z jednoho jediného nehtu, a to ještě ve spaní, takže kdo ví co jsem dělala. :D
Druhá ruka vypadá pořád jako čerstvě nalakovaná.. A to nemám ŽÁDNÝ PODKLADOVÝ LAK!
Čtvrtý den se mi už ale v bazénu začaly odloupávat špičky, takže šel dolů. Podle toho jak lak nanesete a jak nehty zatěžujete bych řekla, že drží tak 3-5 dní.

stav nehtů po 3 dnech - jediný odloupnutý kousek
CENA laků Sleek je na eshopu www.cosmetics4you.cz kolem 180Kč, ale teď je dočasně sleva na 115Kč. Tak pokud nad ním budete přemýšlet, rozhodujte se rychle. :)

Tak jak se vám lak Sleek líbí? Doufám, že stejně jako já máte tuhle značku zase o něco raději. :)

PS: Další na mém Sleek wishlistu je nějaká jejich rtěnka (nejspíše ve verzi Smoulder).. :3


35 komentářů:

  1. Sleek kosmetiku mám velice ráda a na jejich paletky nedám dopustit. Lak sice vypadá hezky, ale 180 Kč bych za něj nedala. Ale to bude asi tím, že mi dobře drží i lak za pár korun, takže nemám potřebu do dražších investovat.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu paletky jsou jasný top. :) Jinak mi laky většinou vydrží 2-3 dny max. :D Takže je taky možné, že komu drží déle ty obyčejné, tenhle by držel taky déle než mi. :)

      Vymazat
  2. Lak vypadá moc dobře! a ta výdrž je fakt skvělá! I když i ty nejobyčejnější laky vydrž bez oloupaní týden na nehtech :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, Caroline, mi jen 2-3 dny :O Tak to by mě zajímalo, jak dlouho by Ti pak držel tenhle..

      Vymazat
  3. Já mám naopak nafialovělé laky moc ráda, takže se mi moc líbí :). Super mi přijde to zasychání, já to mám většinou podobně, že se mi někde trochu na lak něco obtiskne (to je něco na moje nervy, když se s tím piplu půl hodiny! :D). Cena mi přijde celkem vysoká, takže do něj asi nepůjdu. Velké plus má u mě ale Sleek za paletky, v tom je odborník :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi paletky u mě taky jasně vedou. :) Ty jsou snad nepřekonatelné.. Ale až budu chtít někdy zase kvalitní lak, půjdu asi znovu do Sleeku :)

      Vymazat
  4. Ha! Tak lak nemám od Sleeku ani jeden. :-) Tento vypadá téměř totožně jako Avon Cherry Jubilee, co mám doma, ale mrknu se na další odstíny, co jsou v nabídce. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mrkni, podle mě jsou ty další odstíny ještě krásnější než tenhle. :)

      Vymazat
  5. Vypadá moc hezky! a dle recenze určitě není vůbec špatný. Já jsem si teď oblíbila laky z Francie od Fashion make up, které drží jak přibité a navíc rychle schnou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, tak ty by se mi nejspíše taky zamlouvaly. Cokoliv mi vydrží nad 3 dny je pro mě poklad.. :)

      Vymazat
  6. A mě se ta barva strašně líbí, jen mám doma dva laky velmi podobné, takže bych za něj tolik peněz nedala ^^' Vždycky uvažuju nad nějakou paletkou, ale opravdu mě odrazuje, že obsahují parabeny :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ely parabeny už u stínů neřeším, ale je pravda že jsem citlivka a nejspíše mi některé chemické složky nedělají dobře (bohužel nevím které) - z většiny stínů mě jakoby táhnou víčka, přejde to do spánků a do několika hodin z toho mám migrénu (ani doktorky mi nebyly schopné říct jak je to možné, ale je to tak). A zrovna Sleek paletky jsou snad to jediné, u čeho nemám vůbec žádný problém, takže nechápu jak je to možné :D
      Kromě toho mi to dělají i různé make-upy, korektory a rozjasňovače, takže jsem si dlouho nemohla zamazávat ani kruhy pod očima (první pro mě snesitelný byl v tomhle Dermacol Imperial make-up, který rozhodně taky přírodní není).

      Vymazat
    2. To je hrozné, že ti dělají některé přípravky až takové problémy :( Já u sebe žádné větší problémy nepozoruju, vyhýbám se tomu preventivně vycházejíce z logiky "jsem alergická skoro na všechno, nebudu riskovat" ^^'

      Vymazat
    3. Nj, to je asi chytré.. ale já už bez Sleek paletek nemůžu být. :D A navíc když vím, že to snáším opravdu dobře. :)

      Vymazat
  7. Dobrý den všem čtenářkám. Abychom Vás nalákali na vyzkoušení těchto výborných laků na nehty a také nových laků s gelovým efektem (obrázky na lakování s gel nails můžete najít u nás na FB https://www.facebook.com/MikrosvetByEllen/photos/a.276677095854064.1073741854.168287840026324/276677499187357/?type=1&theater ) jsme tyto laky zlevnili. Loves nails ze 180,- Kč na 115,- Kč a Gel Nails z 210,- Kč na 165,- Kč

    Krásný den.

    Tým Cosmetics4you (www.cosmetics4you.cz)

    OdpovědětVymazat
  8. wow, vypadá opravdu nádherně! miluji červené laky na nehty a stejně tak Sleek :3

    OdpovědětVymazat
  9. ten je krásný! takovou barvu hledám :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí. :) Ale spíše se na tyhle barvy těším v zimě, teď mi nějak k opálené pleti nesluší, vypadá to až vulgárně. :(

      Vymazat
  11. tak to je naprosto úžasný odstín :)) snad budou Sleek láčky na veletrhu, musím nějaký zkusit :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alice pokud budeš mít šanci, určitě zkus. :) Ráda bych viděla názor od někoho dalšího :)

      Vymazat
  12. Máš absolutně nádherné nehty a lak ti padne naprosto perfektně! Velká závist :) Krásný lak.
    Ketrin ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ketrin moooc děkuju za chválu. :) Nehty mají ale do dokonalosti daleko a vždycky když už jsem spokojená, nějaký se ulomí :D

      Vymazat
  13. Máš krásné nehty a ta červená je taky super! Pořád nemůžu najít tu správnou rudou pro svoje nehty, protože co jsem zatím vyzkoušela, tak mi přijde, že mi žádná nesluší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kathleen děkuji. :) A podle mě si to říkáš jen Ty, červené podle mě sluší všem.. Ikdyž musím uznat, že se hodí celkově spíše k bledé pleti (a v létě tak ani mi nesedí).

      Vymazat
  14. Tak to je nádherný lak! Od Sleek mám jen stíny a konturovací kit, laky mě až doteď nenapadlo vyzkoušet..;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katherine stíny jsou stejně nejlepší, jejich paletky rozhodně předčí všechny ostatní co jsem kdy zkoušela :)

      Vymazat
  15. Vypadá skvěle, ale já mám tyto odstíny taky mnohem raději v zimě. Těch červených odstínů, od rudě červených po téměř černé mám asi nejvíc, protože je vážně zbožňuju, ale teď v létě jsem už dlouho po žádném nesáhla, zase na ně přijde řada za nějaký čas. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Zkoušela jsem zatím jen paletky, laky mi zatím stačí "obyčejné" :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thess paletky jsou jasně nejlepší, ale laky taky stojí za vyzkoušení. :)

      Vymazat
  17. Páni, přidávám na seznam potenciálně kvalitou více než přijatelných značek!
    Jinak s těmi stíny - slyšela jsem drby, že občas obsahují těžké kovy (pochopitelně neuvedené ve složení), teoreticky bys mohla být alergická (pokud je tne drb vůbec pravda)? Já mám alergii na kobalt a když jsme s ním pracovala v laborce, tak mi bylo dost zle, včetně bolesti hlavy. Ale ruku do ohně bych za tuhle teorii nedala ani omylem. =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, že by? Přitom jsem se ptala několika doktorek a všechny jednoduše odmítly to, že co se mi děje je vůbec možné - tzn že není možné aby mě ze stínů (nebo vlastně čehokoliv včetně korektoru na víčka nebo i kruhy pod očima) mohla bolet pokaždé do několika hodin hlava. Přitom tohle se dá hodně lehce odpozorovat a já jsem si tím 100%jistá.. A ty těžké kovy by mohly být dost dobře příčinou, ikdyž mě udivuje s kolika dekorativkou se mi to stává - ať už jde o stíny, korektory nebo make-upy.. Sleek paletky jsou mezi nimi opravdu vyjímkou, s kterou jsem nikdy neměla problém

      Vymazat