úterý 19. srpna 2014

Můj wishlist u Parfums.cz

Dnes vám představím různé novinky a jiné zajímavosti na stránkách Parfums.cz a hlavně takový můj WISHLIST (tedy věcičky, které jsou opravdu zajímavé a které bych si tam chtěla v budoucnu koupit).

A protože půjde převážně o roztomilou, přírodní a voňavou kosmetiku, tak doufám že něco z toho už jste taky vyzkoušely (nebo vyzkoušíte) a napíšete mi nějaké to vaše doporučení, co si mám příště pořídit. :)



Tak a teď už k mému WISHLISTU..

Nejde vlastně o klasický wishlist jaký vídávám u ostatních blogerek, protože v něm ještě nemám tak úplně jasno.. Tedy některé věcičky na 100% chci, ale jindy chci vyzkoušet určitou značku, ale netuším jaký jejich produkt si vybrat. :D

Celkově jde hlavně o značky:
  • SaloosDr. HauschkaNonique (všechny 3 dobře znám a budu se k nim pouze vracet + občas zkoušet nové produkty nebo nové vůně), 
  • Missha (u ní mám alespoň jasno co si chci koupit),
  • Roger & Gallet (pro mě zatím naprosto neznámá přírodní značka, ale opravdu se mi líbí vzhled a výběr vůní),
  • L´Occitane (překvapivě jsem od nich taky ještě neměla jediný produkt),
  • Ceano (značka přírodní kosmetiky, mě opět zaujala výběrem vůní i vzhledem),
  • Crabtree & Evelyn (zase ty vůně a rozkošný vzhled přírodní kosmetiky)..
Takže pokud některé z těchto značek znáte, nebo jste o nich alespoň slyšely, určitě mi napište jakékoliv tipy. A pokud jste na něco z wishlistu zvědavé a chtěly byste tady vidět recenzi, napište mi taky a uvidím co se s tím dá dělat. :)


A teď trošku podrobněji.. Začnu asi nejlépe značkami které znám, a ke kterým se budu pouze vracet. Jako první je tedy na řadě SALOOS.

Od značky Saloos se už teď pravidelně vracím k bio kokosovému oleji a hydrofilnímu odličovacímu oleji, občas taky ke sprchovým olejům a různým mazadlům (balzámy s vosky a bambuckým máslem, kokosový olej Tropic).
A teď ještě chci vyzkoušet další produkty v té nejúžasnější vůni Mojito (mám zatím jen peeling, ale koukám i po sprchovém oleji), sprchový olej pro intimní hygienu a další vůně osvěžovačů vzduchu (právě mi došel Litsea Cubeba a plánuju se vrhnout na Eukalyptus a v zimě na Vánoční Sen).

Ceny produktů Saloos jsou snad ze všech těchto značek nejlepší, a tak mě tahle závislost na zkoušení jejich dalších vůní ani příliš nestojí..


Další pro mě známou a nejoblíbenější značkou je DR. HAUSCHKA, u nichž se jednoznačně budu vracet k péči o pleť (čistící krém a tonikum). Kromě toho mě ale láká i bronzující koncentrát (neboli tónující fluid) a pak ještě dekorativní kosmetika, např. jejich řasenka a rtěnky.
No a kdybych měla někdy peněz nazbyt, ráda si vzpomenu i na jejich tělové oleje, např. ve vůni Citrónu nebo Růže.


Poslední mi známou značkou je NONIQUE, od nichž jsem si zamilovala vůni řady Tropic a občas si znovu kupuji jejich voňavý tropický sprchový gel (s cenou kolem 90Kč). A někdy bych ráda zkusila i jejich tropické tělové mléko.


Korejskou značku kosmetiky MISSHA už určitě všichni znáte, hlavně díky jejich BB krémům.. Ty mě bohužel vůbec nezajímají (jsem buď jen pro krém, gel či olej, nebo rovnou make-up.. vše mezi tím mi přijde jako zbytečnost a navíc i u make-upů mám raději ty pudrové).

Ale zrovna u Misshy se chystám na koupi jejich Creamy Latte čistící pěny s vůní jahod. I když je to pěna s hydratačním účinkem (a já mám spíše mastnou pleť), tak bych ji prostě strašně moc chtěla vyzkoušet. Další možností jsou pak pro mě produkty Black Ghassoul, které pleť čistí a tak by se mi hodily asi více. A nakonec bych ráda vyzkoušela jejich masky na pleť z bavlny (třeba tu citrónovou, aloe vera, čajovníkovou nebo medovou).


L´OCCITANE je taky dost známá značka a vsadím se, že hodně z vás už od nich pár kousků vyzkoušelo.. Já jsem se zatím kvůli jejich přemrštěným cenám neodhodlala, ale pokud by se našel produkt, který by mi někdo doporučil a já bych ho prostě musela vyzkoušet, půjdu do toho. Zatím ale netuším jestli koukat po sprchovém gelu, sprchovém krému, sprchovém oleji, mýdlu, tělovém mazání nebo třeba po čistícím mléce.. A v jejich vůních se prostě vůbec nevyznám.


U značky CEANO mám alespoň trošku jasněji, ale přece jen o ní téměř nic nevím a nestačí mi než doufat, že se s výběrem dobře trefím.. Zatím přemýšlím nad sprchovým souffle tropický koktejltělovém peelingu a tělovém krému ve vůni červených hroznů nebo grapefruitu.
Ceny se mi taky líbí a připomínají mi můj oblíbený Saloos (souffle 200ml za 214Kč, peeling 200g za 183Kč a tělový krém 125g za 162Kč).


O značce ROGER & GALLET, stejně jako o té předchozí nevím vůbec nic - jen to, že jde hlavně o přírodní kosmetiku (+ parfémy), jejich produkty mají rozkošné obaly, velký výběr neskutečně zajímavých vůní a že jsou dost drahé.. Ten poslední bod je důvodem, proč jsem ještě nenakoupila hromady jejich produktů a nevyzkoušela všechny ty zajímavé vůně. Nějaký bych ale vyzkoušela ráda - jediný problém je si ten jeden jediný vybrat. :D

Pořád přemýšlím nad tělovým mazáním, sprchovými gely a krémy, mýdélkama nebo rovnou nějakou sadou s toaletní vodou a mýdlem.. No a pak se taky nemůžu rozhodnout nad tou nejlepší vůní - Bois d´Orange, Gingembre, Thé Vert, Shiso, Amande Persane, Fleur de Figuier nebo Fleur d´Osmanthus? Ten výběr je prostě neskutečně těžký!!



Poslední značkou, na kterou jsem zvědavá je CRABTREE & EVELYN.. a opět o ní vím asi tolik co o předchozí značce (je přírodní, má hezké obaly, zajímavé vůně a vyšší ceny). Opět tak dumám třeba nad tím, jestli zvolit sprchový gel nebo tělové suflé a jestli vybrat vůni Pomegranate, Tarocco Orange, Citron nebo třeba Rosewater.

A když už jsme u té přírodní kosmetiky a u eshopu Parfums.cz, poslední dobou takhle vyvádím proto, že na své stránky přidali záložku "BIO" a rozšířili svůj sortiment právě o velké množství přírodní kosmetiky. No a já se pak jako správný kosmetický maniak bavím prohlížením všech těch značek přírodní kosmetiky, které zatím neznám.. :)

A jak jste na tom se známostí těchto značek vy? :)

36 komentářů:

  1. Všechny tyto značky znám, ale jen od některých jsem zkoušela nějaký produkt. Od Saloosu Ti doporučím hydrofilní oleje, vlastně všechny oleje a taky bambucké máslo. Od Hauschky Ti asi ani nemusím nic doporučovat, na něho jsi odborník ty sama. ;-) Pak mám vyzkoušený hydratační oční krém Nonique, ten sice nemám s čím srovnat, ale vyhovuje mi. A co se Misshy týče, plátýnkové masky mám hodně ráda, kupuju je pořád dokola. Z řady Black Ghassoul mám mýdlo a slupovací masku, o mýdle budu snad brzy psát článek, ale před slupovací maskou důrazně varuju, je fakt k ničemu, nic z pórů nevytáhne a kromě toho se pak fakt pitomě sundává z pleti (jednoduše sloupnout doopravdy nejde). :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilko moc děkuji za velké množství skvělých doporučení. :) V Saloosu jsem taky celkem zběhlá (a jejich hydrofilní odličovací oleje jsou nej! :3), ale s ostatními věcičkami opravdu zkušenosti nemám. Určitě si budu muset teda pořídit ty plátýnkové Missha masky a vyhnu se masce Black Ghassoul.
      A na její recenzi u Tebe ještě moc ráda mrknu. :)

      Vymazat
  2. Od Saloos jsem měla masážní olej (báječnej) a pak od Lóccitane citronový sprchový gel, ale ten mě nenadchl vůbec :). Všechny značky ale mají moc krásné obaly
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru souhlas, ty obaly jsou nádherné a přesně takové věcičky bych si moc ráda v koupelně vystavila. :) A masážní oleje Saloos jsou opravdu super, to jedině potvrzuju! Nejraději mám vůni Erotika. :)

      Vymazat
  3. Saloos má všechny produkty skvělé, miluji od nich pomády na rty v takovém tom kalíšku :). Ostatní značky moc neznám, všechny vypadají lákavě a hlavně přírodně, takže recenzi určitě uvítám!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi od Saloosu jsem měla už skoro všechno, ale zrovna balzámy na rty ne! :D Používala jsem od nich ale na rty jejich klasický balzám ve vůni Vanilky a citrusového oleje (Vanilla), a i ten byl skvělý. :) Až mi ale dojdou všechny dosavadní balzámy, ráda ten jejich taky vyzkouším. :)

      Vymazat
  4. I do not even understand how I stopped up right here, however I thought this
    put up was once good. I do not realize who you are but
    certainly you're going to a famous blogger if you aren't already.
    Cheers!

    Feel free to visit my site ... cheap web hosting with email

    OdpovědětVymazat
  5. No v bio zalozke v parfums su hlavne produkty, ktore prirodu ani nevideli...ako babaria napriklad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zrovna tuhle značku vůbec neznám, ale když koukám na její popis, je v něm že jde o přírodní kosmetiku (mají to i všude na svých oficiálních stránkách). Jediným problémem je, že jsem nikde nenašla složení jejich produktů, a tak musím uznat, že je možné, že se tak označují nesprávně, a i proto je v Parfums takhle zařadili..

      Bohužel tohle je problém, se kterým už jsem se sama taky setkala (např. u "přírodní" značky Sea of Spa, která má jen některé produkty přírodní) a i na jiných blozích jsem viděla podobné stížnosti, např. na Natura Siberica šampon, který má být podle popis přírodní, ale není. :(

      Vymazat
    2. No jo, když ono se to bere tak, že přírodní nemusí být 100% přírodní. Proto je přírodní třeba i Yves Rocher. Ale třeba Natura Siberica mě fakt naštvala, protože si právě zakládala na tom, že je skoro stopro přírodní a naráz začli cpát všude možně silikony. Taky přišli o ICEA certifikát, ale na ofiko českých stránkách ho pořád mají a prezentují se jako silicon-free... :/

      (Samozřejmě tohle všechno jsem zjistila poté, co jsem u nich udělala nákup za víc než dva litry.)

      Vymazat
    3. Brunwen zase tak měkká bych na ty značky nebyla. Podle mě přírodní opravdu musí být 100%přírodní (jinak by se tak mohlo nazývat úplně cokoliv třeba jen s jednou přírodní složkou a to rozhodně nesmí). Třeba Yves Rocher přírodní není a ani se tak nenazývá - nazývají se ale rostlinnou kosmetikou, což taky hodně lidí zmate (kdysi jsem si taky myslela že jsou přírodní).

      Vymazat
    4. Preto si myslim, ze by bolo fajn, keby aj na parfums mali pri kazdom vyrobku zlozenie, inak ma to dost odradza odtial niektore veci nakupovat, ked si nie som ista... Nekupujem iba prirodnu kozmetiku, ale niektorym zlozkam sa snazim vyhybat, tak by bolo fajn vediet.

      Vymazat
    5. Viero myslím že při množství jejich výrobků by to dalo dost zabrat, asi proto to tak větší eshopy nemají.. Ale když mě něco zaujme, vždycky zkouším vyhledat složení na Googlu, abych nebyla nemile překvapená. :)

      Vymazat
  6. Jediný předposlední mně zaujal =) Kromě hauschky samozřejmě

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Roger&Gallet? Ten se mi taky strašně líbí (hlavně ty názvy vůní), ale z těch mi neznámých značek asi půjdu nejdříve do levnější kosmetiky Ceano.. Ikdyž na R&G taky dojde řada! :) A Hauschka je u mě jasná, u té zůstávám :)

      Vymazat
  7. Tak to máš pořádný wishlist ;) ale moc hezký. Taky se mi tak stává že se mi ty moje, nesplnitelné, rozrůstají. Už toho mám tolik, že bych musela být milionářka :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thess to jsme na tom asi podobně. :D Ikdyž pořád myslím, že já si to splnit zvládnu. Možná nevyzkouším vše co bych chtěla, ale rozhodně od každé té značky alespoň něco! :)

      Vymazat
  8. Tak to je obr wishlist, ale já na tom nejsem o moc jinak:D L´Occitane je super, zrovna včera jsem tam nakupovala.. no zase byla moje peněženka o dost lehčí:D:) A o značce Roger & Gallet jsem ještě neslyšela, ale vypadá to moc zajímavě:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. M. ten wishlist je asi opravdu trošku moc velký.. :D Ale už si jej postupně začínám plnit. Ikdyž zatím jsem si koupila jen další Saloos produkty (a jeden z toho navíc pro přítele). :D
      Jinak máš nějaké doporučení co koupit od L´Occitane? :)

      Vymazat
  9. Skvělá volba!
    Roger & Gallet a L´Occitane vřele doporučuju vyzkoušet.
    R&G má skvělá mýdla a z L´Occitane je podle mě nejlepší řada z Verbeny. Je to krásná, taková svěží, letní vůně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc děkuji za doporučení.. Na ty R&G mýdla se teda podívám pořádně a nějaká si vyberu. :) A řada Verbena od L´Occitane mě taky zaujala. :)

      Vymazat
  10. tak koukám, že na parfums budu mít zakázáko klikat :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alice taky jsem si říkala, ale když oni jsou strašně vyčůraní - když na něco u nich koukám, pak se mi to pořád zobrazuje na Facebooku a připomíná mi to co si chci pořídit. :D

      Vymazat
  11. Já bych nejradši vykoupila celé parfums, ale brousím si zuby na spreje Victoria Secret a paletku theBalm Nude Tude :)

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsem si ani nevšimla že přidali značku the Balm. Já u nich zase koukám po nějaké tvářence nebo bronzeru, ale vždycky když se mi líbí design krabičky, nelíbí se mi odstín :D

      Vymazat
  12. Téda, já vůbec nevěděla, že mají na parfums takovou super kosmetiku... to jsi mi neměla říkat. :D (Já pořád měla za to, že tam jsou jen voňavky nebo parfumérkové značky.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Donedávna to tak i bylo, ale teď už si musím dávat pozor, abych nepřišla o všechny úspory.. :D

      Vymazat
  13. na tú penu od Misshy som zvedavá, ani som nevedela, že ju na parfems majú:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, Misshu přidali myslím teprve nedávno, taky jsem koukala.. :)

      Vymazat
  14. hydrofilní oleje od saloosu jsou top, měla jsem asi 4 a všechny byly fain :) ta ceano kosmetika mě taky hodně láká a jahodou pěnu od Misshy už mám objednanou, tak se těším :) taky mě hodně zaujala a nejvíc právě ta jahoda, ačkoliv mám mastnější pleť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baruš se Saloos odličovákem naprosto souhlasím a pěnu jdu brzy taky objednávat (akorát mě taky štve ta mastnější pleť, ale nemůžu si pomoct). :D

      Vymazat
  15. Roger and Gallet jsem viděla hodně v Irsku, ale jak píšeš, je to dost drahá značka a navíc z prezentace tam nijak přírodně nevypadala, tak jsem usoudila, že ta cena není ničím opodstatněná. V Koreji vesele mezi přírodní a eco-friendly kosmetiku nacpali i Yves Rocher, to mě pobavilo... obzvlášť když se naparovala vedle produktů vyrobených na rodinných farmách z fair trade ingrediencí apod. Od Misshy mám Black Ghassoul mýdlo, ale ještě jsem se nedostala k tomu ho vyzkoušet. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Roger&Gallet by mě zajímalo jak to doopravdy je - mělo by jít většinou o přírodní kosmetiku a jsou známí hlavně svými vůněmi s použitím přírodních éterických olejů. Ve většině jejich produktů by neměly být silikony, parabeny, barviva atd, ale to neznamená že nejsou ve všech.. Ale co jsem koukala na recenze a rozpisy složení, tak jsem zatím narazila jen na ty přírodní.

      A Yves Rocher nechápu, ani nikde nemají uvedeno že by byli přírodní kosmetika, mají jen nějakou bio řadu, jinak samá chemie.

      Vymazat
  16. parfums zbožňujem, ale mám s ním jeden problém - výdajňu produktov majú pri mojej práci - veľmi zlé pre moju peňaženku!!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Nj, to znám.. Já mám zase výdejní místo poblíž tatínkovy práce, takže ho pro své nákupy posílám.

      Vymazat
  17. Bronzujúci koncentrát od Dr. Hauschka je na prvý pohľad tmavý, ale zároveň je dosť transparentný, takže sa s ním dá vykúzliť prirodzený vzhľad aj pre bledule :) A prípadne sa dá použiť väčšie množstvo pre výraznejší efekt. Mne sa páči, ale asi teraz na jeseň ho využijem trochu viac, lebo počas leta som siahala skôr po púdrovom bronzere :)
    Od Crabtree & evelyn mám telový púder, ale asi najviac sa mi na ňom páči to balenie :D Vôňa je výrazná, no chvíľku po nanesení už necítim nič :/ (ale všimla som si, že mi naň chodí mamina, chvíľu som dumala ako je možné, že ho mám vždy trochu rozsypaný na stole :D )

    OdpovědětVymazat