pátek 15. srpna 2014

Hydratační přírodní krém Apeiron

Po nějaké době jsem tady opět s certifikovanou přírodní kosmetikou APEIRON. Myslím, že během mých článků už většina z vás pochopila, jak je tahle značka božská, ale pro jistotu alespoň malé připomenutí..

Přírodní kosmetika Apeiron s certifikací BDIH se stará se vším luxusem i o tu nejcitlivější (nebo i atopickou) pleť - neobsahuje kromě všech známých chemických špatností ani parfemaci a alkohol a vůbec celkově se snaží mít ve složení svých přípravků pořádek.. Složení je tak hlavně jednoduché a účinné - nesnaží se o splácání všeho dohromady, ale naopak se extraktům z mnoha bylin nebo ovocných složek vyhýbá. Důvodem je, že takové splácaniny by mohly pleť dráždit nebo jí časem pomoct k vypěstování si alergické reakce. A dalším důvodem může být způsob získávání těchto extraktů - často právě za použití alkoholu. A tak i když ve složení některých kosmetických produktů alkohol není uvedený, ale vidíte velké množství extraktů, může to znamenat značné množství zbytkového alkoholu.

A pokud byste pořád byli na pochybách, jestli Vaší citlivé pokožce ve vyhlídnutém krému přece jen nebude něco vadit, vždycky si můžete napsat o zaslání vzorečků (na info@organic-beauty.cz).. No uznejte, že to zní opravdu zajímavě. :)



Dnešním Apeironím produktem je šikovný hydratační a vyrovnávací denní krém, který se bude určitě nejvíce líbit těm z vás, kdo máte pleť sušší (nebo jí třeba chcete dopřát hydrataci po vyprahnutí sluníčkem). Každopádně vám "mastňákům" (mezi které patřím i já), znovu musím doporučit spíše můj naprosto nejmilovanější hydro krém-gel Aloe Vera.

Po tomhle hydratačním krému ale doporučuju sáhnout i pokud máte pleť smíšenou, nebo třeba dočasně vyprahlou ze sluníčka (nebo v zimě z mrazu). Přece ani my mastňáci nechceme mít už po dvacítce vrásky! :)


Tento "Hydratační krém - vyrovnávací denní péče" je v mnohém podobný zpevňujícímu a pečujícímu krému Apeiron, o kterém jsem psala v červnu, ale přece jen jsou mezi nimi ROZDÍLY.. Tenhle mi přijde méně mastný, a tak i snesitelný např. pro smíšenou pleť (nejen pro suchou), ale přitom je pořád opravdu hodně vyživující.

A pak mi přijde, že tenhle má sladší, ale zároveň i svěžejší VŮNI (podobnou mému Aloe Vera krému, nebo třeba kosmetice Kivvi). Nemusíte se ale bát ničeho klasicky sladkého, jde jen o jemný a příjemný nádech.

BALENÍ krému je v těžké skleněné nádobce s ochranným víčkem, v papírové krabičce.


ÚČINEK tohoto krému je znát hned - po namazání se celá pleť zjemní a jemně "proolejuje" a cítíte, jak mizí všechny náznaky šupinek, vrásek nebo jiné neplechy, kterou způsobuje sušší pleť. Je to jednoduše takové pleťové hydratační máslíčko..
A nejraději ze všeho mám jeho POUŽITÍ i na krk a dekolt, to je teprve ta správná péče. Navíc krém dobře poslouží jako základ pod make-up.

Ve SLOŽENÍ je plno olejů (z hroznových jader, jojobový, rakytníkový, slunečnicový a pomerančový), extrakty z vilínu japonského a mučenky a dokonce kyselina hyaluronovoá, která je známým zázrakem. :)

CENA je 549Kč za 50ml krém, který se ale hezky roztírá a je tak vyživující, že jeho spotřebování vám nejspíše dost potrvá.


 A co vy, pečujete v létě po opalování o svou pleť více než obvykle?

6 komentářů:

  1. Já mám pleť taaak citlivou, ale zároveň mastnou a místy problematickou, že vlastně ani nevím, jaký krém, protože po všem novém se hned osypu.
    Tohle zní zajímavě, takže o něm popřemýšlím (alespoň o vzoreček, který zkusím na kousek :))
    Zatím používám pouze dětské krémy, ty mi zatím sedly nejvíce. :)
    www.beautifulwhile.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veri, zkus si říct i o vzoreček toho Aloe Vera krém-gelu - pokud máš pleť mastnou a problematickou, tak by Ti snad mohl sedět skvěle (stejně jako mi). :)

      Vymazat
  2. "My mastňáci" :D to zní dobře. Na to občas, kdy potřebuji něco mastnějšího na pleť tu mám krémy nivea, takže tento krém na můj seznam produktů, které chci, asi nepoputuje, ale ten krém-gel už je tam pěkně dlouho :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Caroline, ten krém-gel je podle mě stejně největší poklad. :)

      Vymazat
  3. No myslím, že v létě se starám o pleť stejně jako jindy :). Díky za super tip
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru děkuji za milý komentář. :) Pokud to Tvé pleti vyhovuje, pak to máš fajn. :)

      Vymazat