pátek 8. srpna 2014

Jemná a neodolatelná vůně Tiaré ♥

Awww, já prostě Tahiti-tiare neskutečně zbožňuju!!! A teď ještě víc než kdy předtím. Doteď jsem totiž byla závislá jen na jejich božských olejíčcích Monoï (momentálně mám 3, ale všechny brzo padnou, protože se mažu poctivě každý večer po koupeli -s ničím jiným bych se každodenně nedonutila, když ony tak krásně voní že mě to mazání prostě strašně baví).

No a už dlouho jsem musela přemýšlet nad tím, jak asi voní jejich toaletní voda v "original" vůni Tiaré (to je mimochodem právě má nejoblíbenější vůně jejich olejíčků).


Oproti dalším toaletním vodám, které snesu, je tahle i dost levná - CENA je 289Kč za 30ml nebo ještě lépe 469Kč za 100ml (nj, obrovský rozdíl oproti mé další toaletní vodě, která stojí 1500Kč za 75ml). A tak jsem byla rozhodnutá, že pokud voní stejně úžasně jako jejich olejíčky, hned si ji koupím (samozřejmě v tom větším balení).

Akorát jsem na ni nikde nenašla pořádnou recenzi, a tak jsem nejdříve poprosila zástupce Tahiti-tiare o vzoreček.. jenže nejen že mi vzoreček slíbili, ale dokonce jsem od nich dostala rovnou celou tuhle toaletní vodu jako dárek. :3 Za to jim neskutečně moc děkuju a slibuju, že příště už si sama koupím rovnou ono větší 100ml balení. :)


Asi už tušíte, že o téhle toaletní vodě to dneska bude jen samá chvála - a tušíte opravdu dobře. :)

VŮNĚ je opravdu neskutečně moc podobná original vůni olejíčku Monoï Tiaré, liší se jen lehce. Je pořád stejně olejíčková a dokonce bych řekla ještě jemnější než Monoï. Opravdu zajímavé je to, že ikdyž podle nápisu na lahvičce má toaletní voda 80% alkoholu, vůbec po něm nejde cítit. Prostě nic těžkého ani nepříjemného (a to říkám já, která má z každé jiné toaletní vody v létě během chvíle bolehlav). Takže tohle je jednoznačně má letní vůně č. 1!



Nemusíte se ale bát ani toho, že by vůně nešla cítit - sama ji vnímám hodně, a přitom se jí během celého dlouhého dne nemůžu nabažit. :3

VÝDRŽ je několik hodin a závisí částečně i na tom, kolik vůně použijete. Když jsem ji nosila nedávno na festivalu (což je pořádná zátěžová zkouška), vydržela i 4-5 hodin, jen někdy se v závanu různých jiných "vůní" ztratila už asi po 2 hodinách. Pokud jste pryč celý den, rozhodně je nejlepší použít ji 2x.


Jediným nedostatkem může být jednoduchá LAHVIČKA BEZ ROZPRAŠOVAČE. Chvíli jsem si vystačila jen s tím, že jsem vůni nanesla na zápěstí a prsty na krk, ale nebylo to pro mě úplně to pravé, a tak jsem si navíc (asi za 20Kč na Ebayi) pořídila 6ml atomizér - tedy miniaturní plnitelnou lahvičku s rozprašovačem, kterou po naplnění beru všude s sebou. S tímhle je pro mě toaletní voda ve vůní Tiaré naprostá dokonalost bez jediné chybičky. :3


Takže pokud byl někdo z vás stejně jako já zvědavý, jestli je tahle toaletní voda tak dokonalá jako Monoï olejíčky, tak mám pro vás jednoduchou odpověď - ANO! :)

Doufám, že téhle voňavé dokonalosti dáte taky šanci a užijte si krásné a provoněné léto,
Nicca

20 komentářů:

  1. Tyjo, já už budu muset ty tvoje oblíbené olejíčky vyzkoušet :).! A umím si představit, jak to musí krásně vonět :3. Ten rozprašovač je určitě praktický, na začátku článku jsem si říkala: "Jak to sakra nanáší?" :D A pak mi to bylo jasné :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi, to rozhodně vyzkoušej, u mě jsou to jasné jedničky na večerní mazání. :) A dokonce mi je začala brát i sestřička a už se ptala kde je koupí a za kolik. :D

      Vymazat
  2. Musím říct, že tahle vůně je u mě taková rozpolcená, někdy mi strašně voní a pak jsou dny, kdy to nemůžu vystát :D nevím čím to je, u ničeho jiného se mi to nestává

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thess to se strašně divím, mi právě přijde že je tak jemná (oproti ostatním toaletním vodám co znám), že by snad nikomu vadit neměla. :D Ale je fakt, že ve vůních se nikdy neshodnou všichni, tak je to pokaždé hodně subjektivní. :)

      Vymazat
  3. vůni od této značky mám též, jen ve vanilkové verzi a je přímo dokonalá - výrazná a vydrží hrozně dlouho :)
    pěkná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ronny děkuji a ta vanilka zní taky skvěle. :) Ikdyž já jsem prostě zamilovaná do jejich vůně Tiaré. :)

      Vymazat
  4. Tak teď jsi mě opravdu nalákala, abych se konečně dokopala alespoň ke koupi těch olejíčků. I když představa, že se něčím budu patlat pravidelně je dost nereálná, ale bůhví, třeba mě to taky osloví :)) nakonec už mě te´d baví i sprchování s mým oblíbeným sprcháčem právě kvůli té vůni :D
    Na léto mám navíc jen novinku od Jimmy Choo a nějakou od Avonu s hruškou, na jejíž název jsem už zapomněla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hitomi taky jsem se pravidelně nikdy předtím nemazala, ale teď je to takový můj rituál po každé sprše a díky těm vůním to prostě zbožňuju (a pokožka je samozřejmě taky moc spokojená). :)
      Možná když si najdeš něco tak voňavého, taky Tě to chytne. :)

      Vymazat
  5. Hmm tak teď jsi mě vážně nalákala :) Jdu se podívat jak jsou na tom s prodejnou poblíž :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, prodejnu nikde nemají a myslím že jejich produkty nejdou koupit jinde než na jejich stránkách.. Mají akorát základnu v Ostravě, kde je možný osobní odběr. :)

      Vymazat
  6. Tak teraz si ma nalákala, ani tá cena nie je zlá :) Mňa by zaujímali ďalšie vône, najmä jasmín a vanilka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obojí musí být super, já patřím mezi to málo lidí, kteří zbožňují i opravdu silné jasmínové vůně, ale tipuju že tahle bude spíše jemná - jejich jasmínový olejíček Pitaté totiž voní skoro stejně jako Original. :) A o vanilkové vůni psala Ronny ve třetím komentáři, že je dokonalá. :)

      Vymazat
  7. Ahoj zvu tě k nám na blog kde právě teď probíhá GIVEAWAY
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Vůbec si nedokážu představit jak bude vonět, ale myslím si že báječně a děsně neotřele, je to tak? I to balení je roztomilé a zdobné:). Takový pokládek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko voní opravdu báječně a neobvykle. :) Ale ikdyž je to opravdu vůně, která mě dostává do kolen, je neskutečně jemná (tím ale nemyslím že nejde cítit, pouze není agresivní, alkoholová ani těžká). Přesně jak říkáš, poklad :)

      Vymazat
  9. To by mě fakt zajímalo, jak voní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jsi nezkoušela olejíčky Monoi, tak se to těžko popisuje. Je jemně olejíčková, ale má v sobě cosi neodolatelného (což je asi vůně tahitské gardénie, kterou ale netuším k čemu přirovnat.. většina našich květin od ní má daleko, je taková jemná a přitažlivá). :)

      Vymazat
  10. Zní skvěle! Gerald má bohužel na parfémy alergii, takže když jsme spolu, nosím jenom ten parfém, co mi vybral on (který ho nedráždí), a bohužel to není moje nejoblíbenější vůně, možná ho zkusím donutit, aby očichal a ohodnotil tuhle. :) Jinak v Koreji mají geniální věc - voňavku speciálně na vlasy. Je slabá a dobře nahradí vůni čerstvě umytých vlasů šampónem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ta voňavka na vlasy zní fajn. :) Ale já si do vlasů stříkám i tohle.. Strašně se mi líbí, když pohnu hlavou a cítím tu vůni. Tak pokud to bude možné, určitě to svému Geraldovi dej vyzkoušet, stojí to za to :)

      Vymazat