neděle 24. srpna 2014

Sea of Spa - tělový krém Alternative Plus

Značku Sea of Spa už hodně z vás zná a často se vám (podle komentářů) opravdu líbí. Sama jsem na ni narazila právě díky vašim doporučením - kdykoliv jsem psala o kosmetice z mrtvého moře, našlo se pár z vás, kteří hned zmínili svého oblíbence v téhle oblasti kosmetiky, a tím byla právě značka Sea of Spa.


Mezi hlavní informace o této značce bych zařadila výrobu v Izraeli s použitím minerálů a bahna z Mrtvého moře, které jsou známé pro své jedinečné schopnosti řešit řadu zdravotních problémů, kožních chorob nebo i celulitidy.

Jako další mě zaujalo označení "Přírodní kosmetika z Mrtvého moře" na jejich úvodní stránce.. Přitom některé jejich produkty přírodní jsou, ale ne všechny, takže na to např. u krémů na obličej pozor. U každého produktu na jejich stránkách ale máte vypsané složení, a tak se můžete lehce rozhodnout jestli vám vyhovuje. Co jsem koukala, tak třeba složení šamponů se mi opravdu líbí.

Jinak musím uznat, že jde o kvalitní kosmetiku, a hlavně se mi líbí jejich ceny - některé produkty z luxusnějších řad jsou ve vyšší cenové kategorii, ale v jejich základním sortimentu najdete i překvapivě nízké ceny, srovnatelné i s levnější drogérkovou kosmetikou.



Ale teď už k samotné recenzi. Tentokrát jde právě o výrobek ze speciální řady - tělový krém Alternative Plus.

OFICIÁLNÍ POPIS SÉRIE ALTERNATIVE PLUS:
Série Alternative Plus je řada inovativních výrobků na bázi přírodních vitamínů a minerálů Mrtvého moře v kombinaci s oleji, které dodávají pokožce přirozený, zdravý a zářivý vzhled. Řada je obohacena o 27 minerálů Mrtvého moře, produkty obsahují například olivový a brutnákový olej, který vyživuje a hydratuje pleť či hyaluronovou kyselinu chránící pokožku před volnými radikály a zvyšující přirozenou hydrataci pleti.



Tenhle tělový krém tedy patří mezi ty luxusnější výrobky Sea of Spa, ikdyž ještě není na úplném vrcholu (tam jsou ještě zajímavější a taky dražší produkty).

KONZISTENCE je stejně krémová jako u kteréhokoliv jiného tělového krému.

VŮNĚ mě hodně překvapila - vytváří dojem luxusu a je rozhodně unisex.. spíše mi tedy přijde blíže k pánským, než k dámským vůním, což zrovna ráda nemám, ale možná jsem vyjímka. Navíc vydrží i po namazání na těle dlouho.

ÚČINKY se mi ale líbí. Krém se lehce rozmazává a ihned po namazání se dokonale vsákne do kůže - nezbude ani náznak mastnoty, a tak se můžete rovnou hned obléct.
Kromě toho hezky hydratuje (na 4.místě ve složení je bambucké máslo).


SLOŽENÍ mě ale spíše zklamalo - obsahuje jak silikon (cyclomethicon, který je jen částečně rozpustný ve vodě), tak parabeny (methyl paraben, propyl paraben).

Ve zbytku složení se mi ale líbí různé zajímavé extrakty (arniky, heřmánku, vilínu, měsíčku, šeříku, grapefruitu, okurky, čajovníku, mořské řasy, aloe) a oleje (citronové trávy, mandarinkový, růžový, ylang ylang, eukalyptový, levandulový, myrthový).

CENA je 549Kč za 200ml balení.


Co vy a kosmetika Sea of Spa, už jste se s ní setkali? :)

12 komentářů:

  1. Myslím, že o této značce slyším poprvé :). Balení je pěkné, ten zajíc je tam skvělej :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru to koukám, už jsem tady měla dříve asi 2 nebo 3 jejich produkty a hodně lidí mi doporučovalo další, tak jsem si myslela že už jsou celkem známí. Alespoň v oblasti kosmetiky z Mrtvého moře podle mě patří mezi ty známější. :)

      Vymazat
  2. O značce také slyším prvně a za tu cenu bych si krém rozhodně nekoupila. Ale já do tělové kosmetiky zatím nejsem ochotna tolik investovat. To si radši koupím nějaký bio olej od Saloosu, který mi udělá větší službu než drahé rádoby přírodní značky kosmetiky.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu tenhle krém upřímně ani podle mě za tu cenu nestojí - nelíbí se mi nepřírodní složení a vlastně ani vůně, která mi přijde spíše jako pánská. Ale co se týče téhle značky, tak právě mají i levné a přírodní produkty, které se mi líbí stokrát více než tyhle speciální "luxusní" (přitom chemické) řady.

      Vymazat
  3. Zatím jsem se s ní nesetkala, takže díky za rozšíření obzorů. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brunwen to koukám, už jsem tady některé jejich produkty recenzovala, ikdyž to asi bylo dávno. :)

      Vymazat
  4. Moc pěkné balení,takové má u nás velmi málo výrobků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, balení rozhodně vytváří dojem luxusu. :)

      Vymazat
  5. Musím říct, že to vypadá celkem dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Nemám s ní zkušenosti, ale vypadá dobře a balení luxusně :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá pekne. Ja túto značku nepoznám

    PLS FOLLOW ME:
    http://luxurylip.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat