sobota 3. května 2014

100% PURE a nejúžasnější sprchový gel Bílá broskev

Tak jsem se konečně dostala k další značce, po které už dloouho pokukuju. :)

100% PURE je totiž 100% přírodní, 100% veganská a bezlepková kosmetika z Kalifornie, nabitá antioxidanty a vitamíny z mnoha druhů ovoce, aloe vera, zeleného čaje, kávových zrn, pravé čokolády a dalších přírodních složek té nejvyšší kvality. Samozřejmostí je taky netestování na zvířatech (ani konečných výrobků, ani jakýchkoliv jejich složek). Naopak tenhle výrobce zachraňuje opuštěná zvířata, shromažďuje fondy na otevírání zvířecích útulků a poskytuje finanční pomoc pro opuštěná a zatoulaná zvířata. No nemilovali byste tuhle značku? 

Aby byly jejich výrobky opravdu se vším všudy dokonalé, jejich obaly jsou vyráběny z recyklovaných plastů, skla, hliníku a papíru a jsou opětovně recyklovatelné a biologicky odbouratelné. Pro potisk obalů se používá netoxický sójový inkoust.

Výrobky neobsahují žádné chemické neřádstva, syntetické barviva, parfémy a dokonce obsahují 0% vody! Aroma je získáváno ze skutečného ovoce a z přírodních éterických olejů. Dokonce ani v dekorativní kosmetice nenajdete klasické barviva, ale pouze barevné pigmenty z ovoce a zeleniny. To jsem samozřejmě taky musela omrknout, a tak se brzy můžete těšit na recenzi jejich 100% čisté rtěnky. 

100% Pure se navíc může chlubit unikátním patentovaným systémem přírodních konzervantů, jako je zimolez, tymián, oregáno, vodilka, rozmarýn a levandule.. Takže se nemusíte bát krátké výdrže, ale ani chemických sajrajtů. Prostě všechno je tady na 100% správně. :)


Pokud Vás tenhle popis dokonalé značky nalákal stejně jako mě, pojďte se mrknout, že jejich kosmetika Vás se svými rozkošnými obaly, kouzelnými vůněmi, dokonalými účinky a přijatelně nízkými cenami prostě dostane. :)



Sprchový gel Bílá broskev jsem si vybrala na doporučení milé paní Martiny z eshopu Organic Beauty a jsem neskutečně ráda, že mi pomohla vybrat něco tak dokonalého. :3

VŮNĚ je opravdu nádherně broskvová - stejně úžasnou vůni jsem zažila jen jednou, a to u broskvového peelingu na ruce Mary Kay. Sprcháč voní jako slaďoučký broskvový džus, po kterém Vám ještě dlouho bude krásně vonět pokožka.

POUŽITÍ mě taky dostalo - sprchový gel má totiž šikovnou pumpičku, díky které gel nevyteče tekutý, ale naopak Vám po stisknutí vyleze pěna.


SLOŽENÍ je 100% přírodní, veganské a bezlepkové, s několika certifikovanými složkami. Splňuje samozřejmě i všechny další body zmíněné v úvodu a podrobně je vypsáno u fotky níže.

CENA mě taky dostala, a to v dobrém. Sprchový gel stojí 329Kč, ale co Vás teprve zarazí, když Vám řeknu že to je snad ta největší láhev sprcháče co jsem viděla - 502ml! Na klasických 200ml by to tak v přepočtu vyšlo na 131Kč, což je za tuhle kvalitu celkem málo. Navíc díky vytváření pěny (místo nanášení tekutého sprcháče) se gel spotřebovává opravdu pomalu.


Složení: Organic Aloe Juice, Organic Rose Hydrosol, Organic Lavender Hydrosol, Saponified Coconut Oil, Extracts of White Peach, Organic Green Tea, Calendula, Prickly Pear, Pomegranate, Acai Berry, Goji Berry, Noni Fruit, Maqui Berry, Elderberry, Blackberry, Organic Raspberry, Grapefruit Seed and Japanese Honeysuckle, Hyaluronic Acid.

Co dodat, než že tahle značka mě i přes vysoké očekávání navíc ještě mile překvapila. Nemám jí co vytknout a naopak by si z ní všichni ostatní výrobci kosmetiky měli vzít příklad. Sprcháč je dokonalý, voňavý, skvěle řešený a myslím že byste jej měli všichni vyzkoušet, abyste zažili jeho úžasnost na vlastní kůži. :)

Co Vy a 100% Pure, pořád jejich výrobky jen okukujete, nebo už jste něco vyzkoušeli? :)

35 komentářů:

  1. Koukala jsem na jejich stránky a vypadá to úžasně. Akorát teď té pečující kosmetiky mám dostatek, musím nejdřív vypotřebovat co mám... i když mě tak láká kupovat si další :D Navíc jsem vyzkoušela ty krémy Apeiron, a mám chuť si aspoň jeden koupit... je to se mnou hrozné :D. Jinak na ty vzorečky budu mít brzo článek, když už jsem to konečně dozkoušela :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, abys pak neskončila jako já, když se každý den po sprše mažu a i tak mám plnou poličku olejíčků, krémů, másel, jedné marmelády a jednoho masážítka.. :D
      Ale sprcháče mám momentálně doma "jen" 2 (+ 1 u přítele). :)
      A recenzi na Apeiron si moc ráda přečtu.. jsem zvědavá v čem se bude lišit třeba od mých názorů. Každému totiž často sedí něco jiného.. :)

      Vymazat
  2. sprcháč vypadá úplně úžasně! i značka mě dost zaujala, určitě se na ní mrknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nicco, doporučuju všema deseti, je to něco úžasného. :) Jinak myslím že i další jejich produkty budou stát za to, ale kdyby sis nevěděla rady, napiš si na eshop organic-beauty a určitě Ti dobře poradí.. Mi byla třeba doporučená tahle vůně sprcháče, že jsou na ní od zákazníků skvělé ohlasy. :)

      Vymazat
  3. Teda. Nikdy bych neřekla, že se někomu podaří zlákat mě na bio sprcháč. Tobě se to ale podařilo. :D Tak dík. :D A ty rtěnky vypadají taky super, škoda že nemají celou barevnou škálu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brunwen, já bych třeba dřív nevěřila, že ten přírodní sprcháč může vonět ještě daleko lépe než nepřírodní sprcháče.. Tohle je opravdu nádherná a neošizená slaďoučká broskev. :)
      A co se týče rtěnky, ta mě dostala taky, a to božskou pigmentací (taky se jí vyrovná jen málokterá nepřírodní). Ale s těmi odstíny souhlasím.. Já chtěla co nejvíc nude, vybrala jsem tu nejjemnější a i tak je celkem výrazná.

      Vymazat
    2. Nebylo by možné třeba nějakou doobjednat na dotaz?

      Až se budu zase cítit na utrácení (teďka jsem utratila moc peněz za dekorativku, se za sebe stydím, musím víc šetřit), tak si asi koupím duo sprcháč i mléko, to pak člověk teprve musí vonět celý den. :) A ze rtěnek se mi hodně líbí Elderberry a Lychee. :)

      Vymazat
    3. No mi se stejně ze všech odstínů (nejen z těch dostupných) nejvíce líbila Coquette - vypadá nejsvětleji a nejjemněji.. Takže jsem se na doobjednání ani neptala a hned jsem brala ji. :)
      A sprcháč + mléko musí být božská kombinace. Navíc tu vůni broskve bych brala třeba i v nějakém voňavém spreji, je prostě super. :)

      Vymazat
  4. jéé, to musí být super :) já je znám a hodně si dělám zálusk na kávový oční krém, až dodělám ten aktuální, asi ho zkusím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naty, já zatím oční krémy nepoužívám, takže ani nevím že ho mají v nabídce. :D Ale jestli si ho pořídíš, recenzi si přečtu moc ráda. :)

      Vymazat
  5. Tyjoo vypadá to moc dobře! Přiznám se, že jsem tuto značku něják moc neznala, pouze jsem o ní možná někdy slyšela. Za mě obrovské + za netestování na zvířatech! A také za pěnovou metodu. Jednou jsem měla přípravek na pleť, fungoval na stejný způsob a byla jsem nadšená! :) Máš pravdu, určitě by si z této značky měly vzít ponaučení i jiné firmy.Určitě si od této značky někdy něco koupím a tobě patří dík za skvělý tip a moc hezky článek! :)

    www.laleitr.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi děkuju, jsem ráda že se článek líbí a se vším ohledně 100%Pure úplně souhlasím. Ta značka je prostě něco úžasného. :)
      Přeju hezký den. :)

      Vymazat
  6. Moje peněženka tě nesnáší :D Taky jsem na něj už koukala, konkrétně na tu broskev :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, Jani ta moje mě asi taky zrovna ráda nemá.. :D Ještě, že už brzy budu mít po škole a po prázdninách nastupuju do práce. :P No a pak to pojede teprve ve velkém, to budou nákupy :D :D

      Vymazat
  7. bila broskev zni zajimave :) a libi se mi ze je to prirodni!

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rachel je to úplná bomba. :) A mě hlavně dostalo že to není jen přírodní, ale třeba ta jejich pomoc opuštěným zvířatům, to je od nich super. :)

      Vymazat
  8. Vyzerá to tak strašne dobre :D niekedy možno vyskúšam :)

    Keď máš čas pozri si môj a kamarátov blog, život modelingovej mestskej miniority :)
    http://high5bitch.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty určitě vyzkoušej, je to kosmetika na kterou jen tak nezapomeneš. :)
      A na blog jdu mrknout. :)

      Vymazat
  9. Musí vonět úžasně a ta pumpička je fakt skvělá. :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, to jsem ani podle popisu nečekala, že tu pěnu to vytvoří až tak skvěle. :) Je super. :3

      Vymazat
  10. Oh, tak to vyzerá priam až...dokonalo! U nás som ju nikde nevidela, i keď uznávam, že som ju ani cielene nehľadala, ale už som o nej z pár zahraničných blogoch počula a teraz si ma na ňu nalákala :D
    A to som si akurát nejakú kozmetiku objednávala, sakriš, musím aj túto niekde zohnať :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hmm, predchvílou som písala komentár a prisahala by som, že sa aj uverejnil, ale vrátila som sa mrknúť na e-shop, kde si túto značku kúpila ty a už tu komentár nevidím o_O
    Každopádne som len chcela povedať, že si ma nalákala a zúfalo značku hľadám aj niekde u nás, lebo tak vysoké poštovné si neprosím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Hihi, to se mi taky někdy stává že komentář napíšu, ale neodešlu.. :P
      A doufám, že se značku v některém slovenském eshopu podaří najít.. Taky se mi zdá přehnané poštovné 300Kč. Tak snad na ni v nějakém tom eshopu s přírodní kosmetikou narazíš. :)

      Vymazat
  12. proč já vždycky klikám na články, u kterých mi bude jasné, že peněženka zapláče :D
    P.S. to je snad největší sprcháč, který jsem kdy viděla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alice, připadá mi velikostí skoro jako tuba pěny do koupele. :D

      Vymazat
    2. jéé tos mi připomněla, potřebuju koupit pěnu do koupele :)) děkujuu :))

      Vymazat
    3. :D Tak to jsem ráda, že jsem pomohla :D

      Vymazat
  13. Hohoho, ta pumpička, ta je opravdu super..! :)

    OdpovědětVymazat
  14. je skvělý, mám madlový a boží, jsem sušenka a po tomhle se nemusím mazat, právě proto jsem volila mandlový, mám ještě jeden magnostan, je to nějaké exotické ovoce, ten jsem neotvírala, je to dárek ,ale má slaďounkou vuni aspoň jak jsem očuchávala okolo uzávěru, kupovala jsem na Yvonne-cosmetics.cz ,Yvonnka má totiž úžasný blog, tam strašně ráda chodím(musím jí udělat reklamu :-) ) mám i šampom kokos a med, to je teprve vůně, jen to sníst a ono se to i dá :-) cikupka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Cikupko, zrovna na mangostan jsem taky koukala a byla to má další volba. :)
      A sníst by to byla škoda. :D
      jinak děkuju za tip, blog Yvonnky jsem doteď neznala a vypadá zajímavě.. Hlavně ta přírodní kosmetika, to je moje. :)

      Vymazat
  15. Páni, oceňuji "přírodnost" ve spojení s pěkným designem a ucelenost "eco-friendly" myšlenky (i když teda po najití článku, že v jednom testu 20 z 22 estovaných produktů, co měly být 100% přírodní, obsahovaly složky klasifikované jako syntetické, jsem trochu skeptická =D). Pumpička je dobrý nápad, protože snižuje kontaminaci bakteriemi, stejně jako nízký obsah vody snižje jejich schopnost se vesele množit (evidentně populární postup přírodní kosmetiky, protože jsem už viděla víc firem produkujících takhle koncentrované věci).
    Moc nechápu to "gluten free", jelikož kožní kontakt se obecně za nebezpečný nepovažuje, protože se lepek musí dostat do trávicího traktu. Jakože, ne že by nějak vadilo, že je kosmetika bezlepková, ale vždycky mi zabliká výstražné světélko, když si firma staví image i na věcech, co nemají bůhvíjakou vědeckou podporu. A ehm, moje oblíbené rýpnutí jako reakce na trochu generalizující "chemie fuj, příroda huj"- některé syntetické složky nemají v rozsáhlých testech prokázaný negativní následek na zdraví, zatímco některé přírodní složky jsou potenciální karcinogeny, i když se široce používají. ("The experience from dietary supplements or herbal medicines showed that being natural is not equivalent to being safe.") Ono někdy jen trvá dlouho, než se to prokáže dostatečně na to, aby se zakázaly. Jako asi největší výhodu přírodní kosmetiky, pokud to není v některých případech jen klamající marketing, vidím obecně širší přístup ve smyslu "přírodní ingredience, udržitelné pěstování/získávání, eco-friendly extrakce, co se dá dělat s odpadem, dá se odpad využít jinde..." Někdy alemůže být produkce přírodních složek dost jiná, než co si lidi představují - mám dojem, že to většina lidí předsavuje zaměstnance firmy škubající listy v pralese, zatímco jeden z (podle mě geniálních) nápadů přišel s využitím rostlinných buněčných kultur na masovou eko-produkci rostlinných extraktů. Protože ono když se ty kytičky budou pěstovat celé, tak se vypotřebuje strašné množství vody na zalévání, a už takhle je problém se zavlažováním i jen na rostliny pro potravinářské účely. Taky jsou z tohohle hlediska zajímavé řasy, které zavlažování nepotřebují a dají se pěstovat udržitelně velmi snadno. Prostě je to celé dost komplikované a je nutné se podívat dál než jen na předpojaté články zaujatých obhájců chemie nebo naopak přírodních složek a firem využívajících převážně jedno nebo druhé. Upřímně doufám, že se do přírodních složek pustí více velkých firem, co mají prostředky tyhle nové metody uvést do praxe. :) U 100% Pure se mi líbí, že ji založila ženská, co tomu skutečně rozumí, takže těm bych věřila, až teda na ten lepek...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Vito, tak s tím lepkem jsi mě docela dostala.. :D Sama jsem tomu úvodnímu popisu bezlepkové kosmetiky nevěnovala příliš pozornosti, protože ji tak prostě všude prezentují (tak jsem to napsala stejně), ale přitom mi to nepřišlo jako nic zajímavého. Ani mě nenapadlo že to nejspíše nemá žádný smysl. :D
      Na druhou stranu se nikde příliš nechlubí tím, že nemají jako většina sprcháčů na prvním místě vodu, ale aloe vera extrakt/šťávu, což je pro mě obrovské plus. :)
      A s těmi přírodními složkami máš úplnou pravdu. Vždyť kolik jedů je přírodních.. Ale zrovna v téhle oblasti se tolik informací (o závadnosti přírodních složek kosmetiky) běžně nešíří a musím uznat, že sama taky koukám jen na věci jako jsou silikony, parabeny, agresivní chemické pěnivé látky atd. Takže do budoucna mám ještě hodně co studovat a zlepšovat..
      A o těch zajímavých způsobech šetrného a udržitelného pěstování bych se taky ráda dozvěděla více.. Hlavně jestli jsou kosmetické značky, které podobné metody už ve větší míře využívají. :)

      Moc děkuju za opět skvělý komentář k zamyšlení i poučení, je vidět že o těchhle věcech víš hodně a sama se vždycky moc ráda přiučím. :)
      Přeji krásný večer. :)

      Vymazat
    2. Mně zase podněty k zamyšlení a lovení infa přináší nové produkty o kterých píšeš, takže je to vzájemné ;)

      Vymazat
    3. Vito děkujii, to jsem moc ráda že si i u mě něco najdeš. :)

      Vymazat