neděle 25. května 2014

Fashion focení - Roman Růžanský

Tohle focení mě neskutečně mile překvapilo a fotky z něj jsou prostě dokonalé..  Ani jsem nedoufala, že by o focení se mnou měl Roman Růžanský zájem, ale když jsem mu napsala, byl moc milý a domluvili jsme si hned 2 focení. :) První z nich bylo v samurajském stylu a druhé fashion, což je Romanova specialita.. V tomhle stylu je totiž opravdová špička a i z obyčejných holek dokáže na svých fotografiích udělat krásné modelky. :P

Pokud by Vás zajímalo co mám na sobě..: šaty New Yorker, boty Pleaser, náramky a zlatá "gumička" H&M, náhrdelník z giveaway (Ebay).








Tak co na fotky říkáte? Podle mě je Roman z širokého okolí ten nejšikovnější fotograf - tak nádherné fotky v podobném stylu nikdo jiný koho znám vytvořit neumí.. :)

PS: Více fotek má Roman na svých stránkách www.ruzansky.cz

35 komentářů:

  1. naprosto perfektní fotky, vypadáš na nich překrásně :))
    ta poslední je TOP <3

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky se moc povedly, Roman je opravdu třída! ;-) Děkuju za doporučení, jeho služby někdy ráda využiji. :-) Vypadáš nádherně!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za sebe i Romana, on je opravdu s foťákem kouzelník. :)

      Vymazat
  3. Krásne fotky, ale možno je to len modelkou ;)
    A tiež musím pochváliť najmä poslednú fotku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nn, "modelkou" to rozhodně není.. Vyfotit mě kdokoliv jiný, tak stojím v nějaké debilní póze a vypadám jak pako s tou polootevřenou pusou. :D Fotograf dělá nejvíce - poradí, nasměruje si tě, aby byla póza lichotivější, všechno si to na tom svém přístroji tak akorát nastaví a pak ještě doupraví v počítači.. No i tak hooodně zjednodušuju, Roman je prostě neskutečně šikovný. :)

      Vymazat
    2. A tak to zas verím, správna póza, okolie, výraz tváre atď. sú veľmi dôležité, poznám to, keď chcem aby ma priateľ odfotil a potom mažem jednu fotku za druhou :D Čím ho teda nechcem urážať :D Podľa neho som pekná na každej fotke (to je aspoň jeho diplomatická odpoveď :D), ale ja viem, že sa väčšinou tvárim dosť nemožne a skrátka...dobrý fotograf spraví svoje, to uznávam :)
      Ale za komplimentom o peknej modelke si tiež stojím ;)

      Vymazat
    3. Tak to moooc děkujeme oba za komplimenty. :) Nj, to mazání fotek je klasika. Když někdo opravdu nemá cit pro focení, fotí ze špatného úhlu a není Ti schopný ani poradit co by vypadalo líp, tak je dost pravděpodobné, že nezbyde ani jedna publikovatelná fotka.. :D

      Vymazat
  4. Fotky jsou opravdu překrásné, Roman je skutečně moc šikovný! :)
    Hrozně se mi líbí zejména ty první dvě, jsi kočka~

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii, tak to máme podobný vkus, řadila jsem je podle mé oblíbenosti (na ten svůj obličej zblízka na poslední fotce se moc dívat nemusím, proto až na konci).. :D

      Vymazat
  5. Úžasné fotky, moc ti to na nich sluší. Nejvíce se mi líbí první a poslední fotka, ty jsou dle mého prvotřídní.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  6. No tak ty fotky jsou úžasné! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. I když jsou tyhle fotky krásné, ty samurajské jsou prostě dech beroucí a nádherné o 100% hezčí :) Tedy za mě, jsou prostě zajímavé. Jinak krásné botky, já bych se na nich určitě přerazila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) nj, ty samurajské jsou taky bomba, já jsem ráda že mám oboje - přece jen každé jsou úplně v jiném stylu (a nemám jinak žádné podobné ani těm samurajským, ani těmhle). :)
      A botičky Pleaser jsou taneční - ty pásky kolem nohou máš tak božsky uvázané, že se Ti v nich noha ani nepohne.. Divila by ses, jak jsou pohodlné a jak skvěle se v nich chodí. :)
      Ale já je mám trošku malé, takže je beru jen na focení (a původně jsou kupované na pole dance na cvičebně). :D

      Vymazat
  8. Nádherný fotky, sluší ti to. Roman je moc šikovnej fotograf, jednou jsem mu měla líčit, bohužel to nevyšlo. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, to je škoda, fotky by určitě stály za to (jako vše od něj). :)

      Vymazat
  9. nádherné fotky, moc ti to sluší:)

    http://evaheartslife.com

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera, myslím, že je Roman šikovný, ale hlavně měl krásnou modelku ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Claire děkujii. :) Ale modelkou to určitě není. Kdykoliv mě fotí někdo známý, nějaká kamarádka nebo tak, vypadám strašně debilně. :D Prostě všechny zásluhy jsou v tomto případě fotografovy, já žádná modelka nejsem. :P :)

      Vymazat
  11. Vážně úžasné fotky, moc ti to sluší, ta první je pro mě top!

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj :)

    Nádherné fotky!!! Jsi na nich vážně krásná :)))

    Jo jinak jsem zase po době přidala na blog nějaký článek tak koukni kdyby jsi chtěla :))

    OdpovědětVymazat
  13. Z obyčejných holek, haha - jestli ty jsi "obyčejná", tak já jsem fialový dinosaur. ;) Moc ti to sluší a ty fotky jsou vážně nádherné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vito to by ses divila jak hooodně daleko to má od reálu.. Ty pózy ani výrazy jen tak běžně člověk nevyužije a tak je z něčeho naprosto obyčejného jako jsem já tohle.. Nejblíže je asi ta poslední fotka, protože prý mám často při zamyšlení nasraný výraz. :D

      Vymazat