pátek 23. května 2014

Dr. Hauschka péče o tělo

Má záliba v cestovních minibaleních kosmetiky nabývá čím dál tím větších rozměrů a dnes Vám rovnou představím další testovací/cestovní sadu a jeden miniprodukt navíc k tomu.

Vše je od mé oblíbené kosmetiky Dr. Hauschka, na jejíž péči o pleť jsem totálně závislá. Ale přece jen vím, že péče o pleť není to jediné, v čem je tahle kosmetika špičková..  A tak mi tahle testovací sada, kterou jsem dostala už na Vánoce, udělala obrovskou radost. :)


Jde o Testovací a cestovní sadu "Péče o tělo", která obsahuje 6 miniaturek po 10ml:

  • Růžový olej 
  • Citrón Lemongrass olej 
  • Kdoulové tělové mléko 
  • Růžový balzám 
  • Krém na ruce 
  • Levandulová koupel

    CENA téhle sady je 294Kč.


  • A další miniaturkou, kterou Vám chci představit, je Tělové mléko Citrón Lemongrass v 10ml balení (cena je 49Kč). 

     A začnu rovnou s tím nejvoňavějším TĚLOVÝM MLÉKEM CITRÓN LEMONGRASS. :)



    Má totiž tu nejkrásnější, osvěžující citronovou VŮNI, připomínající citronádu nebo citronovou zmrzlinu. Tohle mazání mi vždycky dodá novou energii a pokožku ještě na dlouho nádherně provoní.
    Kromě toho je samozřejmě příjemně hydratační a opravdu rychle se vstřebává.

    SLOŽENÍ: Voda, Kdouloň podlouhlá, Alkohol, Trnka obecná, Arašídový olej, Šalvěj lékařská, Glycerín, Olivový olej, Lecitin, Karotka, Citrónový olej, Éterické oleje, LimoneneCitralLinaloolCitronellolGeraniolEugenolKumarín, Jojobový olej, Alginát, Xantanová pryskyřice, Kyselina křemičitá.  

    CENA 145ml balení je 448Kč.

    A teď už věcičky z cestovní sady...


    TĚLOVÉ MLÉKO KDOULE je opravdu lehké a nemastné, spíše mi přijde vodnaté. Skvěle se tak roztírá a hned se vsákne do pokožky. Teď je navíc úžasný jeho chladivý účinek - hlavně po opalování (a případně po spálení) je moc příjemné. Pokožka ale zůstává krásně hydratovaná a taky dost zpevněná.

    Jeho VŮNĚ mi přijde hlavně přírodní, jako jehličnaté stromy nebo jemně vonící bylinky.

    CENA za 145ml je 448Kč.


    TĚLOVÝ BALZÁM RŮŽE VONÍ překvapivě antidepresivně, relaxačně, jakoby bylinkově. Růži sice cítím, ale naštěstí nejde o tu silnou a těžkou vůni, ale jen o lehký náznak.

    Ze všech tělových krémů je tenhle nejvíce hustý, vyživující, krémový a vhodný i pro sušší pokožku. Opět ale nemastí a hned se po něm můžete obléct.

    Podle popisu je skvělý na použití v zimě, kdy pomáhá tepelnou ochranou proti mrazu, taky při péči o dětskou pokožku a při tendenci ke zrohovatění a podráždění kůže.

    CENA 145ml balení je 498Kč.


    KRÉM NA RUCE má bylinkovou, příjemnou VŮNI, je krásně hustý a opravdu extra výživný. Je daleko výživnější než tělová mléka a je tak super i na hrubou kůži kolen a loktů. Skvěle se roztírá a zanechává sametově hladké a příjemně vyživené ruce. Ty navíc ale nejsou vůbec mastné a není třeba ani čekat na zaschnutí před usednutím k počítači. :P

    CENA za 50ml je 298Kč.


    PĚSTÍCÍ OLEJ CITRÓN LEMONGRASS má snad ještě více osvěžující VŮNI než citrónové tělové mléko. Bez zaváhání bych řekla, že takhle voní opravdový citrón. Naprosto přesně a dokonale. 

    Olej se ihned vsákne a nezanechá ani náznak mastnoty, zato vám zůstane příjemně hladká pokožka.
    Podle popisu je ideální pro zpevňující masáže proti celulitidě a po těhotenství.

    SLOŽENÍ: Slunečnicový olej, Citrónový olej, Citrónová tráva, Přeslička rolní, Jmelí, Jojobový olej, Éterický citrónový olej, Éterické oleje, LimoneneCitralLinaloolGeraniolFarnesolCitronellolEugenolKumarín.

    CENA za 75ml je 398Kč.


    PĚSTÍCÍ OLEJ RŮŽE je příjemně vyživující olej, který se ihned kompletně vstřebá do pokožky a ta zůstane dětsky jemňoučká. Je vhodný i pro tu nejcitlivější dětskou pleť.

    Navíc VŮNĚ je krásně sladká, jako bych byla namazaná květinovým medem.

    SLOŽENÍ: Slunečnicový olej, Růže damašská, Jojobový olej, Růžový éterický olej, CitronellolGeraniolLinaloolCitralEugenolFarnesol.

    CENA za 75ml je 435Kč.



    LEVANDULOVÁ KOUPEL je olejíček, který VONÍ opět dokonale a jasně po levanduli. Vůně olejíčku je relaxační, uklidňující a pro mě taky uspávající. :)
    Tahle koupel podporuje klidný spánek a je vhodná i pro děti. 

    Momentálně jsem ji na eshopu nenašla, ale našla jsem "koupelovou přísadu Levandule s rašelinou", 100ml za 420Kč.


    Nakonec musím říct, že tuhle testovací/cestovní sadu jsem si neskutečně moc užila a pro ty dokonalé vůně bych si někdy ráda pořídila i větší balení nějakého toho mazadla.. Nejtěžší je ale vybrat si jen jedno. Asi bych překvapivě volila balzám nebo olej Růže, které mají příjemně relaxační vůně. Nebo naopak tu dokonale osvěžující vůni Citrón Lemongrass, která by u mě hlavně v horkých dnech 100% vyhrála. :)

    Co Vy a mazadla Dr. Hauschka? Zkoušeli jste některé z nich? :)

    12 komentářů:

    1. Ja pred par dny vyzkousela cestovni baleni sprchace, libila se mi konzistence, ale vune nic pro me,levandule tusim. Navic bylo jen na jedno pouziti, takze ani nebudu psat recenzi:D
      Giveaway

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Charmedko o tom sprcháči jsem četla hodně minirecenzí, a překvapilo mě, že většina psala dokonce o nehezké vůni.. Nakonec jsem ráda, že já jsem měla na jejich vůně opravdu štěstí. :)

        Vymazat
    2. Od Dr. Hauschka som si teraz kúpila prvú vec a to bronzerový koncentrát - veď vieš, pýtala som sa ťa naň :D Tak konečne ho mám doma, len tým, že posledné dni sedím len doma nad učením tak líčeniu sa vyhýbam a ešte som ho poriadne nevyskúšala :)
      Vyskúšala som ale cestovné balenie telového krému od Pure Fiji vo vôni Frangipani, ale bola som z neho trochu sklamaná - vôňa je niečo medzi obyčajným a opalovacím krémom, navyše keď som konečne vygúglila zloženie, nebola som až tak ohromená - obsahuje silikón a ten si ja v kozmetike neprosím a už vôbec nie pri takej cenovej kategórii :) Dobre sa rozotieralo a pokožka bola po ňom fajn, ale...sú aj lacnejšie s lepším zložením :)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. S tím učením jsme na tom stejně.. já díky tomu pořád nesepsala recenzi na ten tónovací krém, protože si s tím chci pohrát a pořádně to nafotit. Ale na tu Tvou recenzi jsem úplně strašně moc zvědavá. Když jsi mi o tom psala, začala jsem nad tím koncentrátem taky uvažovat. :D

        A vůně frangipani mi naštěstí nic neříká, ještě jsem ji nezkoušela a raději teda ani nebudu. :D A o složení Pure Fiji už jsem několikrát četla, že to tedy není vůbec přírodní.. Asi bych si napsala o jeho přesný popis, než bych si u nich koupila větší balení. :P :)

        Vymazat
    3. Musím přestat číst ty tvoje články o kosmetice Dr. Hauschka, tohle totiž fakt nejde, za chvíli budu potřebovat celý sortiment! :)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. :D Nj, tomu se těžko odolává.. Hlavně tu citrónovou vůni jsem si teď v "letních" dnech zamilovala. :3
        A péči o pleť už jinou nechci, to je u mě jasná jednička :)

        Vymazat
    4. to první tělové mléko vypadá úžasně, miluji vůni citronu :) celkově je tahle sada úplně perfektní :3

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Nj, ta vůně, to je opravdu něco.. Ty ostatní jsou takové jemné ve stylu, aby to vonělo všem (tj. aby to nebylo nic silného nebo zvláštního), ale ta citrónová, to je pecka. :)

        Vymazat
    5. Tak nejvíc mě zaujal citrusový olej i mléko, miluji citrusy :) Opravdu se olej tak rychle vsává??? Já je miluji,ale většinou musím čekat opravdu dlouho než se vsákne.

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Jani je to strašný rozdíl oproti ostatním olejům co mám doma (vesměs kokosové) - tenhle se do pokožky vsákne tak rychle, že než se domažu, můžu se hned obléct. :) Celkově celá tahle sada je v tom opravdu šikovná (byla jsem nejvíc překvapená u krému na ruce a právě u olejů).

        Vymazat
    6. Taky mě nejvíc zaujalo to citronové mléko, zvlášť v létě musí být mnohem příjemnější, než těžké vůně. Ta cestovní sada mi přijde zajímavá na vyzkoušení produktů, ale na cestování jako takové je dost nepraktická, v podstatě je tam většina produktů, co se mažou na stejné části těla a naopak chybí jiné věci (jako třeba, co já vím, tělový peeling). =D

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Jj, to úplně souhlasím.. Na cestování je akorát tak fajn vytáhnout si pokaždé jen jeden produkt, vzít s sebou a zbytek nechat doma. :)
        Cestovní sadu bych spíš brala ve složení: čistící krém, tonikum, olej/krém na obličej, šampon, kondicionér, sprcháč, tělové mléko a třeba ještě ten krém na ruce.. to by byla dokonalost. :3 A na odlíčení ještě mini odličovač nebo jen odličovací ubrousky

        Vymazat