úterý 20. května 2014

Nonique Tropic sprchový gel

Ano, už to tady jednou bylo.. Před více než půl rokem jsem dostala k testování sadu pečující kosmetiky NONIQUE, která mě naprosto okouzlila. Tedy abych byla přesná, jejich řada Anti-aging mě nedostala vůbec, ale zato jsem se až po uši zamilovala do jejich exotické vůně řady "Tropic".

Z téhle řady jsem tehdy zkoušela čistící krém a sprchový gel.
Čistící krém Tropic byl příjemný, voněl po Piňa Coladě, hezky hydratoval, čistil, nemastil. Obsahoval samé povedené ingredience.. no ale i tak ho v účincích pleťové kosmetiky předčily jiné značky, o kterých z mých článků víte, že je právě teď používám.

No a pak je tady jejich sprchový gel Tropic. Jak už asi tušíte, právě ten se u mě stal nutnou položkou v koupelně, bez které už si sprchu skoro nedokážu představit. Ano, budu Vám dneska vypisovat všechny důvody proč je tak skvělý, ale pravdou je to, že jsem se stala závislou na té nejdokonalejší ananasové vůni. :)


O NONIQUE

Základem kosmetiky NONIQUE je plod karibského Noni, kombinovaný s Aloe Vera a řadou dalších BIO složek z  kontrolovaného zemědělství.

PLODY NONI jsou prý zázračné a bylo zjištěno, že obsahují více než 150 životně důležitých látek. Jejich výjimečně vysoký obsah proxeroninu, vitamínů, enzymů a stopových prvků je posunuje na první příčky, co se přírodních produktů týče. U Noni bylo např. zjištěno, že obsahuje 800 krát více vitaminů a enzymů než u ananasu, což pozitivně ovlivňuje zdravý a mladistvý vzhled pleti. Noni obsahuje mimořádně velké množství proxeroninu, který si lidské tělo samo přetvoří na xeronin. Nedostatek xeroninu je totiž příčinou mnoha kožních problémů a zhoršuje metabolismus buňky.

VÝROBKY ZNAČKY NONIQUE jsou bez přísad na bázi minerálního oleje, neobsahují parafín, Paraben, PEG, silikony ani umělé nebo syntetické vůně a barviva. 
Samozřejmostí je taky netestování výrobků Nonique na zvířatech a téměř všechny jejich produkty jsou veganské (neobsahují žádné živočišné složky).

Důkazem kvality kosmetiky Nonique je certifikát BDIH (kontrolovaná přírodní kosmetika), pro který musí kosmetika splňovat přísná kritéria.

Co se týče výběru produktů, u Nonique najdete péči o pleť, oční séra, sprchové gely, tělové mléka, krémy na ruce, balzámy.. Vlastně snad vše v oblasti pečující kosmetiky



SPRCHOVÝ GEL TROPIC s BIO plody Noni, BIO Aloe Vera, BIO babasovým olejem a BIO ananasem je vhodný pro každý typ pokožky. Gel má hydratační a uklidňující účinky na pleť, ale zato povzbuzující účinky na čichové buňky. :) 

VŮNĚ je dle popisu kombinací ananasu, Piňa Colady a vanilkového krému.. Ale sama tam cítím jen ananas a Piňa Coladu. :3 Je to jako bych se koupala v ananasovém džusu.


SLOŽENÍ - gel neobsahuje žádné chemické sajrajty, ale naopak plno složek z ekologického zemědělství. Podrobněji je složení na fotce níže.

CENA je cca 143Kč za 200ml sprcháč.

Složení: AQUA, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERIN, XANTHAN GUM, LACTIC ACID, GLYCERYL OLEATE, PARFUM, COCOS NUCIFERA OIL, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, ORBIGNYA OLEIFERA SEED OIL, ALCOHOL, LINALOOL, TOCOPHEROL, LIMONENE, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE POWDER, MORINDA CITRIFOLIA FRUIT EXTRACT, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, GERANIOL, ANANAS SATIVUS FRUIT EXTRACT.

Doufám, že se alespoň někdo z vás odhodlá tenhle sprcháč taky vyzkoušet.. protože i když se na něm tvoří absolutní závislost, stojí to za to! :)

14 komentářů:

  1. značku Nonique mám moc ráda :) měla jsem od nich také jeden sprchový gel a byla jsem moc spokojená,
    ta vůně mě dostala, takže přemýšlím, že vyzkouším i tento tropický :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nicco pro mě je tahle jasná jednička (ikdyž ostatní jsem nezkoušela).. Ale prostě mám pro tropické ovocné vůně slabost, a tahle je opravdu prvotřídní.. Třeba oproti Dermacol sprcháči "Karibský sen" je ještě o hooodně dokonalejší - taková moje malá závislost. :3

      Vymazat
  2. Fakt ananas? Já měla tělové mléko, a to bylo jako banánek v čokoládě ;) A to bylo ze stejné tropic edice ;) Asi má každý výrobek jinou vůni ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, tak po čokoládě nikde ani známky.. :D Opravdu hlavně ananas, možná trošku do té piňa colady. Ten čistící krém tropic voněl taky hodně podobně, ale je možné že mléko je zase trošku jiné. Každopádně banánky v čokoládě bych si nechala taky líbit. :3

      Vymazat
  3. Já miluji tyhle ovocné apod. vůně, na nich jsem závislák, tak asi vyzkouším i tohle, díky za tip :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, a hlavně na ty tropické, to je má slabost.. :3

      Vymazat
  4. Ten sprcháč vypadá fakt dobře, ale já bych za "obyčejný" sprchový gel 150 Kč nedala. Já se ošívám, i když si mám koupit Dove sprcháč za 70 Kč bez akce :-D

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru ono největší problém je, když si na něco zvykneš - pomaličku se stáváš závislou na těch božských vůních a na tom, že tě (pokud máš citlivou pokožku) konečně díky přírodnější péči přestává svědit celé tělo.. Já třeba chemii občas snáším hodně špatně. Na vlasy si dávám sice největší pozor (jinak by mi vypadaly), ale i pokožka celého těla mě občas zlobí, svědí nebo oflekatí když použiju něco špatného. Takže tahle cena je pro mě ještě hoodně v normě. :)

      Vymazat
  5. Jak jsem už někdy říkala - piňa coladu zbožňuju a chápu tvé pobláznění pro tuto vůni, asi bych taky neodolala, kdyby se mi to dostalo pod ruku :D Ale když to necítím, tak ještě odolávám, protože ty penízky bych za sprcháč nedala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, to máš jedinou výhodu, žes to ještě nevyzkoušela :D

      Vymazat
  6. Hmm, mňam! Keď domíňam všetky sprcháče (akurát mám rozpoužívané tri, ehm), asi pôjdem po tomto, alebo po nejakom podobne voňavom :) Túto radu som už niekedy ovoniavala a voňala super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jestli už jsi tu vůni zažila, musíš vědět jaká je to dokonalost. :3 Já ten sprcháč opravdu strašně moc zbožňuju. :)

      Vymazat
  7. Ta vůně zní skvěle! Já teď našla v TK Maxx přírodní eko bio bla bla (to blabla se hodí, protože celý obal je popsaný neuvěřitelně malým písmem včetně úryvků z Bible O_o) sprchový gel, co se dá použít dle popisu i na mytí zeleniny a šetrné čištění všeho (ale fakt nevím, kdo by použil něco, co ve slevě stojí 90 Kč/100 ml, na čištění dřezu) a ten nemá vůni vůbec žádnou, tak jsem na to zvědavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak biblický sprcháč se jen tak nevidí. :D Navíc tak univerzální.. No ale bez vůně by mě to asi tak nebavilo, já si všechno vybírám hlavně podle vůně (a samozřejmě i podle složení).

      Vymazat