neděle 4. května 2014

Bio olejový peeling Mojito! ♥

Ano, znovu jsem se zamilovala a tentokrát je to opravdu síla.. Navíc je to dost zvláštní - doteď jsem žádný peeling neměla ani zdaleka ráda, už jsem se jim začala vyhýbat a teď tohle. Saloos mě zase dostal a já jsem ještě větší závislák než kdy předtím. :3


A o co jde? Je to olejové, ve sprše Vám zajistí tu nejhebčí, nejměkčí a nejpromazanější pokožku, neproteče Vám to mezi prsty jako sprchový olej a je to voňavé že bych to hned snědla (varování - sice to voní jako svěží a slaďoučké Mojito, ale chutná po mořské soli, rozhodně to nezkoušejte). :D No, ještě že tak, jinak bych to snad opravdu sežrala.



No já nevím co ještě dodat, to prostě musíte vyzkoušet abyste mi uvěřily. Ta vůně je dokonalost a účinek taky. Na fotkách jde vidět i olejová vrstva peelingu, ale když jsem jej jednou promíchala, už zůstal ve skupenství, kdy olej je nasáklý v té tuhé peelingové hmotě a tak vám nemůže protékat mezi prsty.

Navíc k mému obrovskému štěstí peeling nemá žádné příliš drsné částečky a tak jde opravdu spíše o tu úžasnou hydrataci, která jak je známo je v kombinaci s vodou účinnější než na sucho.
(Pokud má někdo z Vás raději takové ty brutální peelingy co vás pořádně oškrábou, tak to u tohodle mazlíka nečekejte..)


Peelingy Saloos najdete v drogeriích, mnoha obchůdcích s přírodní kosmetikou i v různých eshopech (viz odkaz Spřátelené eshopy). Vyrábí se ve 4 vůních (čokoláda, levandule, růže, mojito), ale myslím že právě Mojito je jasná jednička.

A co vy, už jste tenhle rozkošný a dokonale vonící peeling vyzkoušeli? :)

39 komentářů:

  1. Chjo. To asi potřebuju k mému novému parfému od Guerlain, co voní po mohitu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, ten může být taky fajn Anni. :) Ikdyž já moc parfémů ráda nemám, musela bych ho někdy skočit do parfumerie očichat. :P Aspoň vím, na co se příště poptat. :)

      Vymazat
  2. Neskúšala, lebo ja si pílingy vyrábam sama :) Ale čoskoro sa tiež chystám vyrobiť si podobný - mojitkový a asi šupnem do neho aj trochu konopného oleja, nech je aj pekne zelený :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, ten bude určitě taky super. :) Pokud se Ti podaří vytvořit ta božská vůně, tak to bude lahůdka. :)

      Vymazat
  3. Nejspíš ho vyzkouším, až bude možnost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týnko to rozhodně doporučuju. :) Je to úžasně voňavá záležitost. :)

      Vymazat
  4. Taky ho mám a je úžasnej, ihned jsem se zamilovala. :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, myslela jsem že se ho učuchám když jsem ho poprvé otevřela. :D

      Vymazat
  5. nooo tak toto si skúsim namiešať. síce tam bude asi len ten slnečnicový olej, ale neva :D vyzerá to báječne :) mojito milujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nino pokud zvládneš tu úžasnou vůni, tak to bude bomba :3

      Vymazat
  6. Zrovna jsem si jej koupila ;) Měla jsem už čokoládový, a taky jsem nevydržela a ochutnala :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, no takýto som ešte neskúšala. Mám doma ešte jeden od Avonu, ak spotrebujem, pozriem sa po tom mochitkovom. :-) Aj keď, som viac na tie drsnejšie, ale prečo nevyskúšať aj niečo jemnejšie? :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas.. Pokud by Ti nevyhovovala jemnost, určitě Tě dostane aspoň vůně. :D Ale jinak bych to brala spíše jako olej než jako peeling a myslím, že budou spokojení všichni :D

      Vymazat
  8. Myslím, že jsem nedávno četla recenzi na tenhle peeling ale jinou vůni a taky se autorka vyjadřovala jen pozitivně, takže si ho asi píšu na seznam :)
    Little Notes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, jediná "negativní" věc totiž může pro někoho být to, že málo obrušuje. Pro mě je to ale naopak velké plus, takže samé pozitivy a ještě k tomu přijatelná cena, jak je tomu u Saloosu zvykem. :)

      Vymazat
  9. Mám ten čokoládový a zbožňuji ho. Tento půjde na řadu hned po něm :D

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu, já se vždycky čokoládových vůní strašně bojím (měla jsem s nimi v kosmetice pár špatných zkušeností a přijdou mi takové těžké).. Ale když si ho všichni chválí, taky už o čokoládové variantě začínám přemýšlet :)

      Vymazat
  10. Děkuji. :) Na blog určitě mrknu

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. Jani, vidím že už jsi ho taky zkoušela.. Nejde ho nic jiného než zbožňovat :3

      Vymazat
  12. Asi bych to taky spíš chtěla jíst, pokud to má vůni mojita :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, Caroline, tomu pocitu že bys to snědla se snad nedá ubránit. :D

      Vymazat
  13. Další položka na můj dlouhý nákupní seznam. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brunwen, tak to jsem zvědavá kdy ho začneš odškrtávat. :) Mi na tom mém (kosmetickém) už zbývá opravdu málo, protože skoro nikdy nevydržím ten "tlak", že něco ještě neznám :D :D
      Hihi, a moc děkuji za výhru v Tvé giveaway, už se nemůžu dočkat až to taky všechno vyzkouším a zrecenzuju. :3

      Vymazat
  14. Saloos kosmetiku mám ráda, chtěla bych někdy jejich peeling zkusit, tento musí určitě božsky vonět :) <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, když už má člověk i nutkání kosmetiku jíst, tak opravdu božsky voní. :D

      Vymazat
  15. Na tento som už dávno pozerala, láka ma Mojito a ešte čokoládový. Vďaka za super recenziu, pretože som vôbec nevedela aký tento peeling je, no a teraz už viem, že stojí za to ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud tě vůně a olejíčkovost láká, tak jsem si jistá že ho budeš zbožňovat. :) A děkuji za pochvalu, jsem moc ráda, že se recenze líbila. :)

      Vymazat
  16. No super! Jako bych toho na wishlistu už teď neměla dost! :-) Ále co, zkouškový se blíží mílovými kroky a čím větší motivaci budu mít, tím více se mi bude chtít učit. Možná. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Teda, to já jsem se takhle ještě nemotivovala.. Stejně vždycky vím že si to nakonec prostě koupím. :D

      Vymazat
    2. Však právě, o tom to je: dám zkoušku => koupím si to za odměnu, nedám zkoušku => koupím si to na zahnání žalu! :-D

      Vymazat
    3. :D Tak to joo, to jsme na tom pak stejně :D

      Vymazat
  17. Mám čokoládový a taky voní moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teress čím dál více jsem i na ten čokoládový zvědavá, ikdyž jsem si byla jistá že to raději riskovat nebudu (některé čokoládové vůně jsou strašně silné a umělé).. Ale už to asi po závalu pozitivních názorů na ten čokoládový peeling nevydržím :D

      Vymazat
  18. Tak ten vypadá skvěle. Asi ho taky pořídím. Jinak máš moc hezký blog. Skvěle jsem si početla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mooc děkuji. :) A s pořízením peelingu uděláš dobře. jediné mínus je, že je celkem návykový.. Chtěla bych se s ním mýt každý den, a ne jak je doporučeno myslím 1-2x týdně. :D

      Vymazat