pátek 30. května 2014

Recenze po čase - Coco´s keratin a Renokin Lash Lash

Tentokrát mám pro vás jen takové malé připomenutí a zhodnocení některých produktů s časovým odstupem.. Hlavně jsem chtěla dát vědět jak to vypadá s narovnanými maminčinými vlasy keratinem CoCo´s - vlasy vydržely opravdu celé 4 měsíce tak poddajné, že po vyžehlení jsou rovné až do dalšího umytí, tedy bez problémů pár dní. Dříve maminka měla vlasy opravdu kudrnaté a na dotek hrubé (takové ty chemlonově drsné).. no a teď i po 4 měsících jsou pořád krásně hladké a jemné. Takže keratin byl obrovský úspěch! :)

Kromě samotné keratinové kůry si ale maminka stojí za tím, že jí neskutečně pomohly šampon a kondicionér CoCo´s (které by se měly po keratinu používat aby byl jeho efekt delší). Když jí totiž ty malé 250ml balení došly - po celých 5 měsících (!!!), použila svůj dřívější šampon a ihned se rozhodla, že to prostě nejde a že si musí opět koupit šampon i kondicionér Coco´s, s kterými má vlasy tak pohádkově hebké.

No a když jsou podle maminky tak úžasné, prostě se s Vámi o ně musím podělit. :)


Co by v těchto produktech mělo být nejdůležitější, je to, že neobsahují chlorid sodný ani nic jiného, díky čemu by se keratin rychleji vymýval. Jinak sice nejde o přírodní produkty, ale musím uznat, že efekt na maminčiných vlasech je prostě nejlepší ze všeho.

Sama jsem šampon ani kondicionér nezkoušela, a tak nevím jaký efekt mají na zdravé a jemné vlasy, ale musím alespoň uznat že mají krásnou vůni. :)

Šampon a jeho složení:


Kondicionér a jeho složení:


Pokud chcete mrknout jaké měla maminka vlasy dříve a co s nimi udělal keratin, mrkněte na článek "Má zkušenost s narovnáním vlasů". Vlasy, jaké tam má maminka na první fotce (před aplikací) už jsem na ní od té doby neviděla (a to už uběhlo 6 měsíců). :)
CENA šamponu i kondicionéru dohromady je 696Kč (balení 250+250ml) a jak už jsem psala výše, mamince vydržely na 5 měsíců, což je celkem síla..


Další věcí, o kterou se s vámi musím podělit, je sérum na růst řas a obočí Renokin Lash Lash, o kterém už jsem jednou psala.. Nicméně byla to recenze po 1 měsíci používání a efekt nebyl žádný. Teď už mám fotky po 2 měsících a výsledek už je alespoň viditelný.


Na každé fotce vlevo je stav před používáním séra, vpravo pak efekt po 2 měsících každodenního používání.
Na první fotce musím uznat že efekt moc vidět nejde (na fotce "před" se dívám více do vrchu a tak řasy vypadají delší než ve skutečnosti byly), ale na druhé fotce se zavřenýma očima už je jasno.



Když to shrnu, na obočí sérum nemělo vůbec žádný vliv, ale řasy mi mírně prodloužilo i zahustilo. Moc viditelný efekt to není, ale jen dokud si nedám řasenku. Pak už je rozdíl vidět celkem jasně. :)
CENA séra je 1029Kč a vydrží déle než 2 měsíce, dokonce i když jej používáte na řasy i obočí zároveň. V oficiálním popisu je, že vystačí na 12 týdnů, což souhlasí.

Doufám, že se Vám dnešní dvojrecenze líbila a pokud máte s něčím podobným taky zkušenosti, budu moc ráda když se o ně podělíte. :)
Přeji krásný víkend,
Nicca

11 komentářů:

  1. Sérum na podporu rastu by sa mi na tie moje nevýrazné mihalnice tiež zišlo :) Ale už sa poznám, že by som na to večne zabúdala, jedno som skúšala a skôr sa pokazilo než som ho minula :D
    Navyše nefungujú tieto séra len pokým ich používaš? Teda asi by som chcela priveľa, aby som mala úžasne dlhé mihalnice už navždy, ale zas takú sumu sa mi asi platiť nechce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V některých komentářích jsem četla, že když se sérum přestane používat, tak se řasy zase vrátí do původního stavu.. a něco pravdy na tom opravdu je. Cca po měsíci až dvou nepoužívání séra jsou už řasy o něco kratší. Ale i tak jsou v dobrém stavu a přijde mi, že vůbec nepadají. Každopádně použít sérum jen jednou nestačí k tomu, aby řasy byly delší navždy.. přece jen se postupně obnovují, vypadávají a nahrazují je nové - zase kratší.
      Já bych to spíš brala jako možnost ozdravení řas, když si je člověk něčím zlikviduje (např. zničí se neustálým lepením umělých řas atd)

      Vymazat
  2. používala jsem podobné sérum na řasy, od Artdeco, a rozdíl jsem poznala také až s řasenkou,
    ale zas mi řasy skoro přestaly padat a byly vyživené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nicco tak v tom musím taky souhlasit. Vyživené řasy jsem měla už předtím, ale teď rozhodně méně padají. :)

      Vymazat
  3. S tím sérem mi přijde, že má podobně nepatrný efekt jako ty levnější (já zkoušela dvoje různá z Oriflame), za tolik peněz bych asi čekala větší zázraky... Navíc s tak malou změnou by se ještě dalo diskutovat, jestli jsi třeba v druhém měsíci nezačala dýl spát/jíst zdravěji atd.
    S tím kondicionérem, nebude ten vyhlazovací efekt taky tím, že v něm jsou silikony? Ale přijde mi dobré, že v šamponu (jestli jsme se nepřekoukla) nejsou - takže se na vlasech nehromadí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, to sérum je i podle mě předražené za to, co dokáže.. Ale jinak žádné jiné vlivy na ten růst určitě neměly, spíše naopak, v době focení řas po 2 měsících už jsem měla spíše stresy ze státnic, nezdravé jídlo atd. :D
      A co se týče šamponu a kondicionéru, zapomněla jsem zmínit, že maminka to neporovnává s ničím přírodním, ale opět se svými dřívějšími silikonovými šampony a kondicionéry. Myslím že běžně používala (stejně jako sestra) L´Oréal Elséve a šlo jí hlavně o efekt. Ale i tak je tahle dvojka prý jednoznačně překonala.. Asi bych se jí mohla vkrást do koupelny a taky je někdy vyzkoušet. :D

      Vymazat
  4. Ty vlasy od mamči vypadají po použití úžasně :) A o tom séru jsem už četla, ale teda ta cena, to je pro mě prostě pálka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, cena je celkem vysoká, ale když jsem jednou přemýšlela o lepení umělých řas (řasa na řasu), tak to je taky pálka, navíc se to musí pořád doplňovat a ještě bych se bála že mi vypadají moje řasy. :P Mamka je takhle chvíli měla a pak to vzdala, takže tohle je podle mě šetrnější varianta :)

      Vymazat
    2. No já jsem si řasy ještě nikdy nelepila, takže vůbec netuším, jaké to je, ale ani se do toho moc pouštět nechci. Určitě bych šla do nějaké levnější varianty, pokud by teda fungovala stejně :D Ale i přesto, že mám řasy jemné, světlé a krátké, se správnou řasenkou z nich vykouzlím i něco ucházejícího :D

      Vymazat
  5. verím tomu, že mamča je z neho nadšená, ja používam masku z kallos s keratinom a teraz som si najnovšie kúpila aj keratinový kondicionér, ale ten zatiaˇlen testujem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evie o Kallosu jsem ale neslyšla zatím žádnou chválu, tak by mě zajímalo jestli to něco umí. Nejlepší recenze co jsem na něj viděla byly v duchu "co jiného za tu nízkou cenu čekat".. Tohle je naopak úplně nesrovnatelné,a nedá se to přirovnat k žádné masce. :)

      Vymazat