úterý 13. května 2014

Vyhlášení giveaway o zdravém a udržitelném životním stylu

Tak je to tady. Konečně bych měla vybrat výherce 2 balíčků kosmetiky za více než 3500Kč a věřte mi, že to pro mě není nic jednoduchého.


Původně jsem měla v plánu vyřadit jen pár odpovědí, s kterými si někteří nedali záležet, ale nakonec jsem si řekla, že si s losováním dám sama o něco více práce.. Poctivě jsem pročítala všechny komentáře a hodně z nich mě zaujalo, dojalo, překvapilo.. nebo prostě jinak zanechalo dojem. A právě z těch jsem nakonec jednoho výherce vybrala a druhého vylosovala.

Jeden z komentářů podle mě jako vždy vyčníval naprosto nejvíce a už dlouho mám pocit, že ten človíček toho ví o podobných věcech neskutečně hodně a opravdu se o zdravý a udržitelný životní styl zajímá.. Možná už někteří z Vás tuší o kom mluvím, protože jde o Vitu z blogu Vita in Vitro, která mě zásobuje podobnými dechberoucími komentáři, které jsou občas podobně obsáhlé, jako celé mé články. :)
A nejvíce mě dostal její semestrální projekt pro usnadnění nasycení populace díky produktu z mořských řas a udržitelnému vodnímu zemědělství. No uznejte, že výhru na tohle téma si Vita prostě zaslouží. :)


Tak a teď ke druhému výherci.. Tady už jsem vybrala komentujících celkem dost. Každého jsem samozřejmě zařadila tolikrát, kolik komentářů podle pravidel přidal.
A samotné losování jsem tentokrát i natočila, aby šlo vidět, že výherce byl opravdu vybraný jen a jen podle štěstí. :)


Tak a druhým výhercem je Svetlana Strnadkova.


Jsem ráda, že se giveaway tentokrát tak povedla, že se tolik z vás zamyslelo nad udržitelným a zdravým životním stylem a přidali jste tolik zajímavých nebo i dojemných komentářů.. Všem vám moc děkuju a přeju ať se na vás usměje štěstí v nějaké další giveaway. :)
A výherkyním mooc gratuluji. 

Mějte se krásně,
Nicca

8 komentářů:

  1. OMG, mooooc děkuju <3 (a Gerald taky se slovy "oh, we can share" =D)! Tohle je nejlepší zpráva za celé zkouškové *_____*. Tím spíš, že je to giveaway typu "přesvědč mě" a ne "olajkuj 10 různých stránek".
    No, už mám výsledky a můj projekt sice nevyhrál, ale mořské řasy obecně ano - jeden z vybraných receptů byla polívka s mořskými řasami, tak alespoň tak. :)
    Ještě jednou moc děkuju, udělalo mi to obrovskou radost. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem zvědavá co z toho Ti Gerald zabaví. :D Jsem moc ráda, že jsem Ti alespoň trošku "spravila" zkouškové a doufám, že někdy příště se Ti podaří i s výhrou projektu. :)
      Zatím se mějte hezky. :)

      Vymazat