středa 28. května 2014

Bloggerská akce parfums.cz

Na začátku května se konečně i v Ostravě konala zajímavá bloggerská akce, na které jsem nemohla chybět. :) Šlo o takový menší sraz v prostorách výdejny eshopu www.parfums.cz. A i když si u nich objednávám celkem často (a pokaždé vybírám osobní vyzvednutí a tím pádem nulové poštovné), tak jsem tam byla stejně úplně poprvé - pro objednávky mi totiž chodí tatínek, který poblíž pracuje.

No ale zpět k akci.. Šlo o celkem komorní sešlost (4 blogerky, zástupkyně firmy Parfums, vizážistka a fotograf), ale o to byla zajímavější. S holkama jsme si skvěle popovídaly, hlavně o kosmetice, Tangle Teezeru, ale třeba i o hororových filmech. :D

Takže parfums.cz mooc děkuji za příjemnou akci pro blogerky v Ostravě. :)


Zleva: Adriana, já, Nikol, Del

Navíc jednou z hlavních náplní setkání bylo líčení kosmetikou Artdeco, kterou parfums.cz taky prodává, a kterou já prostě zbožňuju (a po tomhle setkání ještě víc!!). :3
Stačí jen když se mrknete na první 2 fotky a musíte uznat, že ty rtěnky jsou prostě božské.. Navíc když mají make-upy, korektory a rozjasňovače na můj bílý ksichtík, tak je to opravdu něco! :)



Kromě líčení jsme si opravdu skvěle popovídaly, nafotily co se dá a nakonec dostaly ještě balíček s produkty a fotky "před" a "po" líčení. Upřímně, jediné co mi na téhle akci nesedělo byly právě ty fotky. Pan fotograf nás fotil zespodu (ze dřepu) tak, že všechny vypadáme jako bychom měly podbradky..
Takže se fotkama výjimečně moc chlubit nebudu. :P


Každopádně mě na akci pár věcí opravdu zaujalo.. Například zmínka zástupkyně firmy parfums.cz, která nám vykládala o možnosti koupit u nich za pár korun vzorečky/odstřiky parfémů - je totiž daleko lepší si parfémy vyzkoušet v klidu doma, než narychlo zkoušet více vůní v parfumerii a až po koupi doma zjistit že to není ono..

Další co mě dostalo byly barvy rtěnek a lesků Artdeco, které máme všechny na prvních 2 fotkách.. Jde hlavně o rtěnky Color & Art a lesky Color & Art. Škoda, že nevím i přesné odstíny, protože ty zářivé barvy byly super a hned bych si koupila tu nejzářivější červenou, kterou měla na sobě Adriana. :)



Mějte se krásně,
Nicca

25 komentářů:

  1. No nekee! Blogerská akce v Ostravě? Tak to hledím jako puk. Moc Vám to holky slušelo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme! :) Nj, taky jsem hleděla že se tady konečně něco děje.. Mohlo by i častěji. :)

      Vymazat
    2. Bojím se, že tady není takové zastoupení značek jako v Praze, a dalších podobných akciček se asi nedočkáme :) Ale mohli by si vzít příklad ;)

      Vymazat
  2. Super článek... a nemusela ses vůbec stydět dát ty fotky tady. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii, ale já tam vypadám prostě strašně :D

      Vymazat
  3. Nevieš či nie je niečo takéto aj na Slovensku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bohužel nevím, ale zrovna Parfums má i slovenské stránky, tak se s nimi můžeš zkusit spojit a zeptat se. :)
      http://www.parfums.sk/

      Vymazat
    2. Ahoj Dominiko, plánujeme udělat podobnou akci i v naší Bratislavské pobočce http://www.parfums.sk/sk/freetext/vydajne-miesto-bratislava/. Pokud by jsi měla zájem se zúčastnit, ozvi se na mail martina.zemanova@parfums.cz

      Vymazat
  4. Krásné. Moc vám to sluší a jsem ráda, že se konečně přestalo všechno směřovat jen do Prahy (i když to tam mám kousek :) ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme. :) Nj, Parfums mají za tohle u mě veeelké plusové body. :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Mooc děkujeme. :) Jj, bylo to super, hlavně poprvé něco takového v Ostravě, pořád mi jen chodí pozvánky do Prahy, a tam já nejezdím..

      Vymazat
  6. A teď ještě Olomouc, prosím! :) Věřím, že jste si akci užily, vypadá to super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Olomouci to asi jen tak nebude, nemají tam výdejní místo.. ale do Ostravy je to celkem kousek. :)

      Vymazat
  7. O tomhle jsem ani netušila. Vím, že byly holky v Praze, ale že i vy v Ostravě? Zírám jako blázen. Super, že Parfums uspořádali i akcičku pro mimopražské.

    OdpovědětVymazat
  8. Fíha, super akcia! Dúfam, že také niečo bude aj na Slovensku, rada by som spoznala niektoré bloggerky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, o pár komentářů výše najdeš, že se plánuje podobná akce v Bratislavské pobočce http://www.parfums.sk/sk/freetext/vydajne-miesto-bratislava/. Pokud by jsi měla zájem se zúčastnit, ozvi se na mail martina.zemanova@parfums.cz. :)

      Vymazat
  9. Ty jsi Ostravačka? To jsem vůbec nevěděla :O ...Ale je super že podnikli něco pro blogery i v Ostravě ,ve směs se všechno koná v Praze a to máme, přiznejme si to, docela z ruky. .. lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Nj, v profilu to asi nemám a jen občas se v nějakém článku o Ostravě zmíním :P Ale je super, že se konečně našla firma, která udělala takovou fajn akci i pro nás v Ostravě :)

      Vymazat