úterý 13. května 2014

Hit jménem Tangle Teezer

Někteří z Vás už si možná v článku "Kosmetické nákupy a vlasy mé sestřičky" všimli, že jsem si pořídila věcičku která nesmí chybět snad žádnému maniakovi na věci, které jsou zrovna v kurzu.. No dobře, jsem trošku zabržděný maniak, když jsem si svůj Tangle Teezer pořídila až teď, ale lépe pozdě nežli vůbec. :)

Zrovna mi totiž dosloužil můj milovaný štětinový kartáč, ke kterému jsem ale měla ten nejlepší vztah ze všech kartáčů či hřebenů od doby, co jsem si někdy v dětství začala sama rozčesávat vlasy. Protože mám jemné a ulízlé vlasy, tak štětiny na kartáči mi vyhovovaly ze všeho nejlépe - vytvořily mi objem, vlasy krásně rozčesaly a nadýchaly. Navíc jsem si při kartáčování připadala jako princezna.. No jenže po nějaké době začaly štětiny padat nebo se naopak ztrácet uvnitř kartáče, a tak česání s ním bylo čím dál tím bídnější.

Takže přišlo těžké loučení a stála jsem před zajímavým rozhodnutím - pořídit si další štětinový kartáč, nebo vyzkoušet všemi vychvalovaný Tangle Teezer? Nakonec jsem se rozhodla pro druhou variantu, a to jednoduše proto, že Tangle Teezer jsem našla i v "cestovní" variantě (do kabelky) s praktickým krytem. No a i kdybych si musela nakonec koupit štětinový kartáč, tak Tangle Teezer bych měla na cesty.


Tangle Teezer Compact Styler je tedy kartáč Tangle Teezer v menším provedení s praktickým obalem, který chrání štětiny kartáče a díky kterému jej můžete nosit všude u sebe.


CO UMÍ: Stejně jako klasický Tangle Teezer i tento slibuje šetrné česání vlasů, zabraňuje jejich tahání a zadrhávání a předchází tak mechanickému poškození vlasů. Rozčesávání vlasů má být extra snadné, rychlé a bezbolestné. Husté štětiny kartáče mají zajistit perfektní rozčesání v několika tazích a vlasům tak tento kartáč slibuje získání sametové hebkosti a lesku

MŮJ NÁZOR: Kartáč je opravdu šikovný, poradí si skvěle i se zacuchanými vlasy a opravdu při tom netahá.. Co se navíc asi hodně lidem líbí, je jeho superschopnost uhlazení neposlušných vlasů - vlasy jsou opravdu nějakou dobu po rozčesání uhlazené (především konce vlasů, které jsou jinak rozlítané) a vlasy tak připomínají účesy v reklamách na barvy na vlasy.. 

Na rozdíl od štětinového kartáče, po kterém byly vlasy nadýchané a rozlítané, je tento naopak zjemňuje. Mezi těmito dvěma protipóly si překvapivě prostě nemůžu vybrat, ale jedno vím jistě - jiné kartáče na ně nemají. :D




Navíc je materiál kartáče Tangle Teezer opravdu šikovný v zachycování prachu z vlasů - umí to stejně jako štětinový kartáč, nebo dokonce lépe. 

Taky jeho ÚDRŽBA A ČIŠTĚNÍ je oproti štětinovým kartáčům daleko snadnější a jeho životnost by tak taky měla být větší (navíc vám nemůžou vypadávat štětiny..). Tangle Teezer čistím pod tekoucí vodou, případně přidám šampon či mýdlo, nakonec z něj vyliju všechnu vodu a nechám proschnout. Nemusím se bát, že by u některé jeho části voda dělala neplechu a nečistoty z něj jdou (narozdíl od štětin) skvěle dolů. 

Sama jej čistím např. jednou nebo i vícekrát za týden, ale myslím že každý to bude mít podle potřeby jinak, třeba i jednou za měsíc..




VERZÍ Tangle Teezeru je opravdu hodně. Nejoblíbenější je asi stále klasický "Elite" na doma, pak je tento "Compact Styler" na cesty a zajímavostí je "Aqua Splash" na použití namokro přímo ve sprše nebo kartáč pro děti ve tvaru kytičky "Magic Flowerpot".

A protože jde v případě Tangle Teezeru i o něco jako módní záležitost, prodává se v různých barevných provedeních, vzorech, tvarech nebo speciálních limitovaných edicích..


CENA: Já jsem jej koupila na eshopu www.parfums.cz za 283Kč (a klasický Elite Tangle Teezer tam stojí 239Kč). Hlavně bych si dávala pozor na neznámé eshopy, prodejce na tržnicích, bazarech atd. - všude se to jen hemží jejich padělky, které se vlastnostmi nedají s originálem srovnávat.


A co Vy, zkoušeli už jste některý Tangle Teezer? :)

49 komentářů:

  1. Naposled, když jsem byla u kadeřnice, tak to na mě vytáhla. Má zvědavost jen čekala, až zjistí, jak se tím bude rozčesávat :D ale ohromné mi to nepřišlo, párkrát mě hnusně zatahal :D. Ale je mi jasný, že by to bylo něco jiného, kdybych se tím rozčesávala sama. Jen nějak nemám potřebu zatím měnit kartáč, i když jsem o tom slýchávala už dřív... možná teda až mi ten můj taky doslouží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, to je opravdu jiné když se češeš sama.. :) Já jsem třeba vždycky začínala s rozčesáváním u konečků vlasů a postupně rozčesávala blíž k hlavě, ale s TT to češu rovnou a nic netahá. :)

      Vymazat
  2. Už podruhé za tento týden čtu článek o TT :-) začíná mě to lákat ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec se nedivím.. Spíše si myslím že těch článků bude ještě více, protože minulý týden na akci eshopu Parfums jsme se všechny blogerky nějak o TT rozpovídaly a ještě pár z nich řeklo, že si ho taky musí pořídit. :D

      Vymazat
  3. :D mne s tym kamoska rozcesala dredy

    OdpovědětVymazat
  4. Já ho mám a nemůžu si ho vynachválit :) Jediné, co mi u něj trochu vadí, je, že nemá rukojet, a tak se mi moje dlouhé vlasy česají trochu nešikovněji. No kvůli tomu jsem si koupila kartáč á la tangle teezer - Dtangler, který vypadal jako TT, ale s rukojetí. No, kartáč je to sice obstojný, ale když to můžu srovnávat s TT, tak ty "plastové štětiny" nejsou tak tvrdé, takže je větší pakárna vlasy rozčesat. Takže stejně většinou zůstávám u TT :)
    Jinak jsem ráda, že jsi zmínila mytí kartáče, přijde mi, že pro většinu holek je to cizí slovo. Když vidím kartáče kamarádek, tak je to fakt šílené. A když si jedna holka ve škole začala rozčesávat vlasy hřebenem, který měl víc jak do půlky (!) těch štětinek zamotané vypadané vlasy a bordel, málem jsem šla zvracet. Jako neumývám kartáč víckrát za týden jako ty, ale vlasy z něj pravidelně po každém česání vyndám a když vidím, že už je trochu zanesený, tak meju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Tery to jsem taky ráda že s mytím nejsem sama.. Vlasy vytahuju taky hned, ale když češu každodenně, tak se stejně na štětinky za chvíli nachytá z vlasů prach (nevím jestli je to proto, že bydlím u Ostravy, nebo to tak je všude..). :D A když vidím ten kartáč s nachytanou bílou vrstvou prachu, tak ho prostě musím vyčistit.
      A Dtangler je taky zajímavý, ale mi naštěstí rukojeť nějak nechybí. :)

      Vymazat
  5. Svůj TT mám už téměř 3 roky a bezmezně jej miluji :D Vůbec nechápu jak jsem bez něj mohla žít. Mám teda tu klasickou verzi. Zvažovala jsem koupi i té cestovní, ale četla jsem názory že není tak dobrá jako klasická. Takže si asi pořídím opět klasickou a ten svůj starý, který teda je stále funkční, poputuje do tašky.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu o tom jsem taky četla, ale co člověk to jiný názor - někdo chválil klasický a tenhle naopak ne, jiní psali že jsou stejné.. Já jsem teda klasický nezkoušela, ale tím že mám jemné a zdravé vlasy, tak uhlazovat je ještě více než tímhle bych asi nepotřebovala. :)

      Vymazat
  6. počkej tak po cca roce ;) neustále zjišťuju, že ten kartáč furt něco dělá s mýmy vlasy, mám je čím dál oddělenější, rozčesanější, nadýchanější a jemnější...prostě nekonečný zázrak za blbejch 250,- =DDD i třikát víc bych za něj dala!

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, v Tvém podání to ani nezní jako kartáč, ale jako něco s nadpřirozenými schopnostmi. :P :)
      Tak to jsem sama zvědavá :)

      Vymazat
  7. Já tedy ještě stále nemám, jen nějakej, co jsem dostala k nákupu Syoss, takže rozhodně to má daleko :D
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Charmedko to jsem ani nezaregistrovala že by se něco podobného dávalo k Syoss. :) Ale to asi opravdu bude mít do TT daleko. :P :)

      Vymazat
  8. Používam už pár rokov, momentálne mám doma tri - dva normálne (ružové :D) a na narodeniny som dostala aj ten cestovný v leoparďom prevedení :) Mám ich veľmi rada, i keď pocit uhladených vlasov z nich nemám :) Každopádne za inú kefu by som nemenila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, to máš pěknou sbírku. :) Akorát s tím uhlazením koukám.. Mi to třeba rozlítané konečky hezky uhladí a četla jsem o tom, že dokáže zkrotit i problémovější rozlítané vlasy..

      Vymazat
    2. Tak na moje rozlietané vlasy je asi aj Tangle Teezer prikrátky :D Ale moje vlasy je celkovo veľmi ťažké uhladiť, v tomto sú veľmi neposlušné.

      Vymazat
  9. Mám doma, jediné, s čím jsem schopná rozčesat svoje husté zacuchané vlasy:D Teď jsme objednávali další dva:) Nejlepší kartáč!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec se nedivím, musím uznat že je opravdu moc šikovný :)

      Vymazat
  10. Toto je kral vsetkych kef a hrebenov na vlasy! Skvela recenzia a cely blog :) urcite sa mrkni aj na nasu give away myslim ze ceny ta zaujmu ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Taky si už musím konečně jeden pořídit, už jen kvůli tomu, abych s ním mohla rozčesávat své paruky pro cosplaye :) s jiným hřebenem je to takřka nemožné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hitomi to je fakt.. Zapomněla jsem zmínit jak je super na paruky.. a dokonce i na chlupaté kabelky!!! :D

      Vymazat
  12. Nemůžu si ho vynachválit, jen až doslouží, tak si pořídím tu cestovní verzi, takhle ho vozím v kabelce v tom původním obalu, který už má taky něco za sebou, tak si říkám, že je chudák :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ten obal už musí být pěkně pomačkaný. :D

      Vymazat
  13. achjo, jsem opavdu horzná, ale taky ho ještě doted nemám, stydím se. už po něm pokukuju horzně dlouho, ale zatím jsem se neodhodlala si ho pořídit, ale budu muset :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, taky jsem hrozná (a opožděná).. Ale jsem ráda, že jsem se k němu nakonec odhodlala a určitě u něj zůstanu :)

      Vymazat
  14. Měla jsem, ukradli mi, ale hned jsem objednala další, nedám na něho už dopustit, je skvělý. Od té doby, co ho používám mám vlasy o hodně lepší :) A díky mé kadeřnici ho mám za skvělou cenu pro kadeřníky, takže další důvod, proč ho miluju :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš super. :) Teda až na to ukradení prvního kousku.. Asi ho někdo strašně chtěl :D
      Co všechno už se dneska krade, to je síla..

      Vymazat
    2. tohle se dá ještě pochopit, že jo je to přeci TT a není to zrovna nejlevnější kartáč..
      ale lidi dnes kradou vše!
      Jedna má známá nechala na palubovce listové těsto! a skočila ještě na 10 min do alberta (něco zapomněla) když se vrátila k autu, okno rozbité a listové těsto za 30 kč bylo v prdeli :D :D :D
      oprava okna cca 2 - 3 tisíce :) tady je rozdíl!!! a bohužel to není vtip, ale holy smutný fakt

      Vymazat
    3. Wow, tak k tomu není co dodat, někteří lidi jsou fakt svině.. Nechápu jak může někdo myslet opravdu jen na sebe a nebrat v úvahu co způsobí ostatním. Asi jako případy, kdy je kvůli pár korunám někdo schopný člověka zmrzačit nebo i zabít.
      Ale to s tím listovým těstem opravdu zní jako blbý vtip. Taky občas něco takového nechám třeba na sedadle s pocitem, že kvůli tomu by přece nikdo auto nevykradl.. :P Asi si dám příště raději pozor. :D

      Vymazat
  15. Sakra asi si ho budu muset koupit :D taky jsem ta jedna z mála která ho ještě nemá, ale už asi rok se chystám že koupím :))) :-D

    Jinak je u mě recenze na Kivvi, tak mrkni :)

    Přeji ti dobrou noc :)

    OdpovědětVymazat
  16. proč mi to děláš? už jednou jsem ho měla v košíku a říkam - né, fakt ho nepotřebuju ..a teď todle? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alice já jsem si to kdysi taky říkala.. Teď jak mi dosloužil kartáč, tak jsem moc ráda že jsem si pořídila TT :)

      Vymazat
  17. Je naprosto úžasný! Přítel mi ho dal k Vánocům a od té doby se neučešu ničím jiným :D Kort moje husté vlasy...co se týče provedení (a reaguji na komentář, kdy slečně "chyběla" rukojeť), mám hodně dlouhé vlasy a i když je bez rukojeti, nevidím v tom žádný problém...řekla bych, že je to ještě lepší. :) Vyzkoušela jsem už vážně hodně kartáčů a hřebenů a nevím čeho, ale tohle je prostě král! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niké, moje řeč.. Rukojeť mi taky nechybí, je do ruky tak akorát a je to snad ještě lepší než u klasických kartáčů s rukojetí. :)

      Vymazat
  18. Minuly tyden mi zrovna dorazil Tangle Teezer Elite cerny a nemuzu si ho vynachvalit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikol to se nedivím, Elite je podle některých ještě lepší než ta moje cestovní verze. :)

      Vymazat
  19. bez něj už nemůžu žít, hlavně při rozčesávání vlasů :) někdy jsem si říkala, zda to není jen reklama,
    ale je opravdu dobrý, když si rozčesávám vlasy jinými hřebeny, tak to vždycky hrozně tahá, ale
    s tímhle nic :D a navíc vypadá stylově :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nicco taky jsem se bála že je to jen reklama, a že z něj udělali takový ten falešný hit.. ALe když jsem četla všechny ty pozitivní recenze, musela jsem to taky zkusit. :) A ještě že jsem ho nakonec opravdu koupila :)

      Vymazat
  20. Terezz občas jsem i četla názory, že ten Elite (bez krytu) je lepší, tak i kdybys měla oba, určitě to nebude na škodu. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Mě se líbí, jak je skladný :) Kamarádka ho má, já zatím jen pokukuju, jestli to má cenu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Valerie, tak ho od ní vyzkoušej a uvidíš.. je to moc šikovná věcička. :)

      Vymazat
  22. Já ho miluju ♥ Mám ho už delší dobu, taky cestovní, ve zlaté a uvažuji že si koupím i jeden na doma, abych ten druhý nemusela vytahovat z tašky a nezapomínala ho před zrcadlem :) :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  23. Už nějakou dobu o něm přemýšlím, protože můj oblíbený dřevěný kartáč se čistí strašně blbě a plastový od Syoss je horor hororů, a na tenhle fakt všichni akorát pějí chválu... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, s dřevěnými jsem už taky skončila.. A štětinové sice pořád zbožňuju, ale čistí se taky strašně :D
      Takže TT je celkově opravdu nejšikovnější :)

      Vymazat
  24. Musím pochválit blog :) parádní počtení :) A přidat se k těm, co mají Tangle :) Taky mi nedávnou dosloužil můj "štětináč" a chtěla jsem si koupit nový, ale pak jsem se rozhodla pro TT a rozhodně nelituji :) je skvělý !:)

    OdpovědětVymazat