neděle 11. května 2014

Krém s hadím jedem

Jak to asi dopadá, když se hadí jed dostane do rukou výrobců kosmetiky? Možná podobně úžasně jako v případě hlemýždího slizu. :)

Ti z Vás, kteří blog navštěvují častěji už určitě 100% ví, o čem mluvím.. Krém s hadím jedem je totiž od stejné značky jako můj oblíbený a tolikrát vychvalovaný gel s hlemýždím slizem - od Diet Esthetic.


A tentokrát se Diet Esthetic opět vyznamenali. Krém s hadím jedem slibuje výrazné zmenšení hloubky i těch nejvýraznějších vrásek a zpevnění obličejových kontur - zmijí jed má totiž prokazatelné vyhlazovací účinky, které redukují vrásky zabráněním svalové kontrakce.

Upřímně, tohle povídání a název s hadím jedem vidím hlavně jako povedený reklamní tah.. Ale co musím téhle značce a jejím produktům nechat, jsou opravdu šikovné a viditelné výsledky při jejich používání. :)



ÚČINKY na vrásky nebo zralou pleť ještě dost dobře posoudit nemůžu, a tak jsem po původním odzkoušení dala krém mamince, která jako vždy přispěje svým názorem tam, kde můj názor nestačí. :)

Samotnou mě krém zaujal skvělým roztíráním a rychlou vstřebatelností, po které zůstal opravdu silný (ale příjemný) pocit vypnutí pleti. Připadám si jako po liftingu, ikdyž jsem samozřejmě ještě nikdy žádný nepodstoupila. :D Krém krásně vyživuje a vyplňuje pleť, zanechává ale takovou tu "gumově" nemastnou vrstvu, díky které se skvěle hodí i pro mastnou nebo smíšenou pleť. :)
Jeho konzistence je překvapivě hustá a máslovitá, což je pro mě v kombinaci s nemastným pocitem opravdová záhada.

VŮNĚ mi připomíná vanilkový puding, je strašně příjemná. :)

Mamince vůně připomíná spíše jogurt, ale jinak se v účincích shodneme.. Dle jejích slov majitelky spíše suché kůže je krém jemný, lehký, dobře roztíratelný. Také vyplňuje a vypíná pleť.



SLOŽENÍ: Tak tady jde poznat proč krém mé mastné a problematické pleti tolik vyhovuje - hned po vodě je totiž ve složení Aloe Vera Gel, který je prostě dokonalost - hojí, hydratuje, zanechává pocit matné pleti.. Naopak pořádnou výživu a máslovost zajišťují různé oleje a bambucké máslo. Najdete v něm taky hydrolizovaný kolagen, elastin, biotin, kyselinu hyaluronovou a koji kyselinu..

Co se týče chemie, krém neobsahuje minerální oleje, ale zato v něm najdete silikony, PEG deriváty, parfém a barviva. Podrobně vše najdete na fotce níže.


CENA: 470Kč za 50ml.



Co Vy a Diet Esthetic? Nechaly jste se nalákat na můj oblíbený krém s hlemýždím extraktem, nebo přemýšlíte nad tímhle vypínacím krémem proti vráskám? :)

PS: Nezapomeňte dneska popřát svým maminkám a taky si nenechte ujít poslední den giveaway a tu nejlepší akci (50% slevu) na kosmetiku ARTDECO!! :) Info jsem sdílela na FB..

27 komentářů:

  1. Já se zlákat nenechám, na takové krémy mám ještě dost času, doufám. :-D A máma si nemůže vychválit svůj milovaný kaviárový krém, takže jí asi nic nového nebudu vnucovat. Ale ta obří sleva od Artdeca... ta mě láká... a to jsem si už asi desetkrát řekla, že nic nového nepotřebuju. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. já bych si to na obličej (stejně jako hlemýždě) nedala... navíc to bránění svalové kontrakci mi přijde jako strašně nepřirozená věc, třeba jako botox. ale to říkám teď, třeba až budu mít fakt vrásky, tak na to budu koukat jinak :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naty to bránění svalové kontrakci je podle mě stejně reklamní tah, ale nevím.. :D
      Pro mě to krém taky zatím není, ale zato hlemýždi jsou šikovní. :)

      Vymazat
  3. Hmm tak to mě nechává chladnou, tyhle podivné výtažky nějak neprospívají mojí pokožce, zkoušela jsem v bb něco podobného a moje pleť z toho radost neměla..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlemýžď mi prospívá skvěle a komu jsem ho dala vyzkoušet, hned ho objednával. :)
      Tohle je taky šikovné, ale sama to zatím asi nebudu potřebovat. :P

      Vymazat
  4. Kosmetika Diet Estetic mě hrozně láká, především tebou vychvalovaný gel s hlemýždím slizem, ten si určitě plánuji pořídit. I když nevím zda zvolit gel či krém. Tento krém rovněž vypadá výborně, alespoň vím po čem sáhnout, až budu potřebovat doufám, že ve hodně vzdálené budoucnosti :D vypnout pleť a vyhladit vrásky.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu, pro mě je jasný gel, protože mám mastnější pleť a tak krémovost moc nemusím.. :) Snad se Ti podaří taky dobře vybrat. :)

      Vymazat
  5. Já mám v hledáčku sérum s dračí krví, už jen kvůli tomu názvu. :) Tak doufám, že mě nepředběhneš. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, Brunwen neboj, nepředběhnu. :D Název mě taky láká, ale pro mě je opravdu nej ten šnečí gel (kvůli mastnější pleti).. Dokonce ani tenhle vypínací nepoužívám já, ale maminka. :)
      Ale ráda si o dráčkovi počtu, prý je to šikovné sérum. :)

      Vymazat
  6. vypadá zajímavě, měla jsem jednou ve vzorečku - jen od jiné značky a byl vážně skvělý :)
    myslím, že tento od DE asi pořídím mamce k blízkým narozkám! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nicco myslím že by měla radost.. Maminka ho má taky moc ráda a když jsem po ní chtěla recenzi se vším všudy, napadaly jí jen samé pozitiva. :)

      Vymazat
  7. Pane jo, o takovém krému jsem ještě neslyšela :D Moc se mi líbí tenhle článek, všechno jasně a jednoduše vysvětleno :)

    http://berrytheblue.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Theres děkujii :) Snažím se být co nejobjektivnější a zároveň nepsat moc dlouhé články, aby se u toho všichni nenudili. :D

      Vymazat
  8. WOW :D tak to je velice zajímavé. Teď tu o tom čtu poprvé, ale proč ne ?! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nicole to koukám.. Já jsem o podobných věcech četla i slyšela hodně, přece jen krémy s hadím a včelím jedem, šnečím slizem atd si člověk zapamatuje hned. :D

      Vymazat
  9. S hadím jedom by som ešte experimentovať chcela, zvyšok zloženia už taký lákavý nie je, takže pre mňa asi nič. Počkám si, kým zo zloženia odstránia aj ostané "hnusáriny", kým budem krém proti vráskam potrebovať. Dovtedy to snáď stihnú :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, to musím souhlasit.. Škoda některých ingrediencí, ale na druhou stranu ty účinky má DE super, takže asi na přírodu nepřejdou. :)

      Vymazat
  10. Hmm, po hlemýždích jsem se strašně osypala. Ale stejně mám nutkání na sebe napatlat kde co, tak proč ne hada... Chjo, kdyžtak mě máš na svědomí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to bych nerada.. :D To by mě zajímalo z čeho ses vůbec osypala.. Jestli přímo z hlemýžďů, z krému DE nebo jiného? :)
      Protože co vím, tak žádná známá s DE krémem problém neměla, všechny si ho chválily. :)

      Vymazat
  11. Krabička je pěkně děsivá:D Znám jen šněčí sliz, tohle ne. Ale jinak vypadá dobře až na toho hada. :D
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Jé, to já hady zbožňuju.. Ale chápu, že někomu kdo se jich štítí to domů asi neprojde. :D

      Vymazat
  12. ja som mala s hadim jedom krem na nohy a ten bol super!

    Ak budeš mať čas pozývam na giveaway o vlasový balíček, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, tak na nohy jsem ještě nic podobného neviděla. :)

      Vymazat
  13. It's a shame you don't have a doate button! I'd most certainly donate to this fantastic blog!

    I suppose for now i'll settle for book-marking and adding ypur RSS feedd to my Google account.
    I loopk fokrward to new updates and will talk about this website with my
    Facebook group. Talk soon!

    Stop by my web-site: http://bestpuregarciniacambogia.co.za

    OdpovědětVymazat