sobota 17. května 2014

Přírodní rtěnka s ovocnými pigmenty 100% Pure

A je to konečně tady - další recenze na tu nejdokonalejší značku 100% PURE a tentokrát jejich dekorativní kosmetiku. :)

V minulém článku "100% PURE a nejúžasnější sprchový gel Bílá broskev" jsem podrobněji popisovala, co mě na téhle značce tak zaujalo. Ve zkratce je to 100% přírodní, veganské a bezlepkové složení s 0% vody, aroma jen ze skutečného ovoce a přírodních esenciálních olejů, konzervanty pouze přírodní (zimolez, tymián, rozmarýn, levandule..), recyklovatelné a biologicky odbouratelné obaly, netestování na zvířatech a naopak pomoc pro opuštěná a zatoulaná zvířata.

A co se týče dekorativní kosmetiky, je tady jedna podstatná věc - nenajdete v ní žádná chemická barviva, pouze barevné pigmenty z ovoce a zeleniny.


100% Pure rtěnka Coquette tak obsahuje v podstatě jen BIO avokádové máslo, BIO kakaové máslo a ovocné pigmenty (+ vitamin E a vitamin C).

Čekala jsem tak spíše něco jako lehce tónující balzám na rty, ale to jsem se hodně spletla.. Pigmentace rtěnky je totiž daleko lepší než u většiny rtěnek, na které narazíte třeba běžně v drogerii.


Když mi rtěnka z eshopu Organic Beauty přišla, koukala jsem na papírovou tubičku jako na zjevení. Rtěnka i se svým kovovým obalem byla ukrytá v ní, a navrch ještě obalená v bublinkové fólii. Ano, opatření proti poškrábání té nádherné roztomilosti ve formě kovového obalu byly dokonalé. :)



A teď už k samotné rtěnce a k tomu, co Vás na ní bude asi zajímat nejvíce..

PIGMENTACE, jak už jsem zmínila v úvodu, je prostě dokonalá. Barva kryje jedním tahem, hodně se chytí přímo do rtů, ale také zanechá krémovou vrstvu na povrchu.

HYDRATACE je taky skvělá, ale to je jasné už ze složení se základem BIO avokádového a kakaového másla. Rty se po namazání cítí jako po vyživujícím balzámu.

VÝDRŽ: První cca 2 hodiny vydrží rtěnka i s krémovým povlakem na rtech, poté zůstává jen samotná barva, která je ale překvapivě dobře "vpitá" do rtů. Asi po 3 hodinách už zůstává barva výraznější jen u kontur rtů a ze středu se vytrácí.
Celkově je tak podle mě výdrž průměrná (čas výdrže jsem kontrolovala bez zafixování rtěnky, bez podkladu a mezitím jsem dodržovala pitný režim). Takže pokud rtěnku zafixujete (pudrem nebo fixatérem), na odpoledne i na večer vám krásně vystačí. Během dne ji ale raději nosím s sebou - jako rtěnku a zároveň luxusní hydratační balzám. :)

CENA je 359Kč za 2,5g rtěnku, což podle mě odpovídá její luxusní kvalitě, pigmentaci a přírodnímu složení.


ODSTÍN COQUETTE jsem si vybrala proto, že vypadal ze všech těch výrazných barviček nejjemněji.. Podle popisu jde o barvu švestkového koňaku, pod čímž jsem si teda nic moc nedokázala představit. :D
BARVA je nakonec opravdu jemná a přirozená, ale od světlé tělové "nude" barvy má daleko a díky pigmentaci krásně vynikne.

Odstín je velmi těžko popsatelný a stejně tak těžko zachytitelný na fotkách.. Je to taková tmavější tělová barva, která vám chvílemi přijde do růžova, někdy ale i do odstínu cappuccina.
Popsala bych ji asi nejjednodušeji jako jemnou barvičku, která se vám bude líbit pokud hledáte něco romantického na každodenní nošení.

Vlevo bez blesku, vpravo s bleskem. Skutečná barva je někde uprostřed, podle světla v místnosti nebo venku.

A co Vy, znáte nějakou podobně úžasnou přírodní dekorativní kosmetiku? :)

39 komentářů:

  1. Tak to je úžasný, zase jsi mě nalákala na další věc. Moje peněženka už pláče :) Ale tentokrát to asi ještě chvíli vydržím - peněz nemám na rozhazování a radši investuju víc do pečující kosmetiky a vypotřebuju si svou zásobu antipřírodních rtěnek :) Ale dávám si to na wishlist pro mé budoucí já :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, nepřírodních rtěnek mám taky hodně, ale stejně je používám jen občas (hlavně na focení). Běžně nosím spíše jen balzámy, protože mám raději péči. :) Ale když už jsem si pořídila tuhle, tak mám konečně vyživující rtěnku, kterou bez obav používám běžně. :)

      Vymazat
  2. já jsem se dívala na jejich řasenku, ze začátku jsem si říkala, že to určitě nebude nic moc, ale googlila jsem si nějaké zahraniční recenze a vypadala úžasně! no a rtěnka... ten odstín je dokonalý, takový se mi moooc líbí... teď mají myslím nově i svůj vlastní e-shop, takžeee... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si to taky říkala u rtěnky - že bude málo pigmentovaná nebo nic nevydrží.. Jsem ráda že jsem nakonec mrkla na nějaké recenze a odhodlala jsem se k ní.. :)
      Ale na řasenku bych taky mohla ještě mrknout :P :)

      Vymazat
  3. Proč mi to děláš? :D Ta vypadá úžasně! Ale fakt nemůžu, zatím si o ní můžu nechat jen zdát :D

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně se mi líbí takový odstín, vypadá nádherně a hlavně přirozeně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Caroline, to jsem ráda že se líbí.. taky jsem si ho zamilovala :)

      Vymazat
  5. tahle značka mě dost láká, hlavně ta dekorativka :)
    rtěnka vypadá úžasně a má naprosto perfektní obal <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, dekorativka mě dostala, přece jen není běžné přírodní složení a k tomu ta božská pigmentace.. :)

      Vymazat
  6. V životě jsem o ní neslyšela, ale vypadá dobře. Sluší!

    OdpovědětVymazat
  7. No tak to je suprový odstín! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tohle je pro mě novinka, ale dost mě to zaujalo. Ale já bych sáhla spíše po nějakým růžovým odstínu, ačkoliv tenhle je taky skvělý :) škoda tý výdrže, mám ráda rtěnky které jsou matné a vydrží dlouho :) i když bych to asi přežila u téhle, rtěnky s přírodním složením jsou pro mě pořád ještě ne tolik prozkoumaná skupina kosmetiky :) jinak přírodní a netestovanou kosmetiku moc nepoužívám, ale dáávno jsem si na ebayi koupila balíček značky The Balm která mě dost nadchla, mají skvělé tužky na oči a rtěnky :) omrkni tuhle značku, určitě si vybereš :)

    >>> Nikola Mills [beauty and fashion blogger]

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niky, po The Balm už jsem pokukovala, zbožňuju ty jejich náádherné obaly :3 Akorát by mě nenapadlo kouknout na ně na Ebay, děkuju za super tip! :)

      Vymazat
  9. Tyyyjo:) vypadá moc krásně!:) Hlavně ta barva, mám ráda přirozené rtěnky. Mám doma jen jednu a už tu mi dělalo problém vybrat, protože mi prostě žádná rtěnka nesluší:D!.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, to já mám pocit že mi nesluší jen oranžové odstíny, všechno ostatní zbožňuju. :) Tahle rtěnka je ale jedna z mých nejjemnějších barviček, takže myslím že by slušela každému :)

      Vymazat
  10. Je nádherná! Vůbec bych nečekala, že bude tak pigmentovaná... už prohlížím e-shop. :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Rtěnka vypadá skvěle, moc se mi líbí její barva na rtech, ale to balení, to je prostě boží! Sice jsem si neměla v plánu žádnou další rtěnku kupovat, ale tahle mne tak nadchla, že si už vybírám na eshopu :-D

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, taky jsem si říkala že mám rtěnek dost.. ale pak mi došlo že ty co mám stejně běžně nenosím (skoro jen na focení), zato tuhle bych nosila klidně pořád.. A měla jsem pravdu, mám ji teď pořád u sebe :D

      Vymazat
  12. Budu si ji muset konečně pořídit, protože je chválená snad každým ,kdo ji zkusil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ani nedivím, tuhle značku prostě musí každý milovat :3

      Vymazat
  13. Páni, ta rtěnka vypadá skvěle, sice bych asi brala jinou barvu, ale nanesení má zdá se perfektní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, barvičku jsem tentokrát chtěla výjimečně na každodenní nošení, a myslím že to splňuje dobře.. :) ale odstínů je daleko více a jestli jsou všechny tak úžasně pigmentované, tak není co řešit.. :P :)

      Vymazat
  14. Vypadá dokonale a i to složení, páni! Lepší jsem v životě neviděla, to snad ani nemusím říkat. Jen si říkám, zda bych ji potom nadšeně nesnědla? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, Ely to nevím jestli by Ti chutnala :D Naštěstí to nemá ovocnou vůni, aby Tě to tak svádělo :D

      Vymazat
  15. Ma krasny obal, ten me zaujal. Odstin moc ne, pro me by nebyl:)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Charmedko odstínů je naštěstí více.. :) A jestli je tenhle jeden z nejjemnějších, tak ty výraznější musí být taky božské! :)

      Vymazat
  16. Rtěnky moc nepoužívám ,ale objednala jsem is čampon a kondicionér kokos a med, tak jsme moc moc zvědavá :).. jen se bojím že se do toho zamiluju a pak za ten šampon a kondicionér budu dávat pořád takovou pálku ..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Teda, toho bych se taky bála.. Ikdyž tu řadu s medem bych si nevybrala, ale viděla jsem u nich nějakou ovocnou.. Do té bych se asi zamilovala. :3 Ikdyž možná i do té co sis objednala, zbožňuju totiž kokos. :)
      Doufám, že pak taky uvidím recenzi, jsem na tu vůni zvědavá. :)

      Vymazat
  17. Já už říkala, že do ní půjdu. :D Akorát budu muset počkat s dalším kosmetickým nákupem do příští výplaty, teď jsem moc utrácela. :D Jinak si myslím, že sytost barvy bude různá odstín od odstínu, na stránkách mají u některých "sheer", u jiných "opaque". Třeba elderberry, co se mi líbila a co je tmavší než ta tvoje, vypadá na swatchích světleji. Tady je přehled všech swatchů, škoda že u nás nejsou k dostání všechny odstíny.
    klik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, ty swatche jsem na FB viděla a přijde mi, že méně pigmentovaných je jen pár, většina je úplně božská :3

      Vymazat
  18. Ten odstín ti sluší :) Vypadá krásně

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat